CS: Go inte tillgängligt via Playstation Store

Medlem

Har skaffat det, adda min psn ifall någon vill spela

psn BANDITEN-SWEDEN

spelet går att spela med mus och tangentbord till ps3an med


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

ONLINE STORE :
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

Inaktiv
Skrivet av Banditen:
Skrivet av qun0:
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Bolthorn:

Klassiskt sony fail i sitt ässe!

för microsoft gör inga misstag ?

skämt åsido, tror det flesta köper spelet till pc iaf.

Självklart köper dom flesta det till pc, eftersom cs är ett spel som njutas av framför datorn med mus och tangentbord och inte vid en konsoll.

Men det går ju att spela det med mus och tangentbord på PS3an med.
Jag köpte us psn credits online och tankade hem spelet ifrån US PSN Store

Kommer ju fortfarande inte vara samma sak, är då glad att pc spelare slipper möta ps3/ xbox spelare, eftersom majoriteten spelare kommer tycka att man ska köra med dosa så kommer det bara bli en massa skit av det, för vill ju se en konsoll spelare spöa en pc spelare.

Nej jag har inget hat mot konsoller och tänler själv köpa mig en när jag tycker jag har användning av det, men cs ska vara på pc och inte på konsoll så är det bara.

Medlem

Folk är rasande..
http://blog.eu.playstation.com/2012/08/22/heads-up-game-store...

Över 1000 kommentarer.. och inget svar ännu..


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv
Skrivet av bent toe:

Folk är rasande..
http://blog.eu.playstation.com/2012/08/22/heads-up-game-store...

Över 1000 kommentarer.. och inget svar ännu..

Jag har svaret åt er, köp en dator och håll käft. Då får ni spela och alla blir nöjd

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Banditen:
Skrivet av qun0:
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Bolthorn:

Klassiskt sony fail i sitt ässe!

för microsoft gör inga misstag ?

skämt åsido, tror det flesta köper spelet till pc iaf.

Självklart köper dom flesta det till pc, eftersom cs är ett spel som njutas av framför datorn med mus och tangentbord och inte vid en konsoll.

Men det går ju att spela det med mus och tangentbord på PS3an med.
Jag köpte us psn credits online och tankade hem spelet ifrån US PSN Store

Kommer ju fortfarande inte vara samma sak, är då glad att pc spelare slipper möta ps3/ xbox spelare, eftersom majoriteten spelare kommer tycka att man ska köra med dosa så kommer det bara bli en massa skit av det, för vill ju se en konsoll spelare spöa en pc spelare.

Nej jag har inget hat mot konsoller och tänler själv köpa mig en när jag tycker jag har användning av det, men cs ska vara på pc och inte på konsoll så är det bara.

Hur tänker du nu???

Tror du på fullaste allvar att alla pc spelare, vare sig de är bra eller dåliga, att de ha hade slagit de bästa spelarna på konsoll?

Hahaha snacka om att självförtroende eller så har du aldrig spelat på konsoll. Man blir ju inte en sämre spelare för att man spelar på konsoll. Finputsar de bara kontrollerna till ps3 versionen så den blir snabbare så tror jag inte du hade varit lika självsäker på att vinna en match mot någon som spelar på konsoll. För som spelet är nu så tycker jag att gubben rör sig aningen långsamt jämfört vad jag är van med på pc. men jag kan tillägga att jag spelade cs på orginal xboxen och vi körde live där med. och jag tycker nog att gubben rörde sig bättre och snabbare i den versionen. så det borde väl inte vara så svårt för valve att patcha spelet så gubben kan röra sig lite snabbare ,, speciellt när han hukar sig. men överlag så tycker jag spelet är bra. jag har spelet det ca 5 timmar online nu,, och jag har redan fått blodad tand,, man kommer in i spelet mer och mer och man lär sig kontrollerna. nej spelet är inte alls dumt. och för dryga 100 lappen så fattar jag inte varför folk tvekar att köpa det.


signatur

Wasted.White.Boys

Inaktiv
Skrivet av Banditen:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Banditen:
Skrivet av qun0:
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Bolthorn:

Klassiskt sony fail i sitt ässe!

för microsoft gör inga misstag ?

skämt åsido, tror det flesta köper spelet till pc iaf.

Självklart köper dom flesta det till pc, eftersom cs är ett spel som njutas av framför datorn med mus och tangentbord och inte vid en konsoll.

Men det går ju att spela det med mus och tangentbord på PS3an med.
Jag köpte us psn credits online och tankade hem spelet ifrån US PSN Store

Kommer ju fortfarande inte vara samma sak, är då glad att pc spelare slipper möta ps3/ xbox spelare, eftersom majoriteten spelare kommer tycka att man ska köra med dosa så kommer det bara bli en massa skit av det, för vill ju se en konsoll spelare spöa en pc spelare.

Nej jag har inget hat mot konsoller och tänler själv köpa mig en när jag tycker jag har användning av det, men cs ska vara på pc och inte på konsoll så är det bara.

Hur tänker du nu???

Tror du på fullaste allvar att alla pc spelare, vare sig de är bra eller dåliga, att de ha hade slagit de bästa spelarna på konsoll?

Hahaha snacka om att självförtroende eller så har du aldrig spelat på konsoll. Man blir ju inte en sämre spelare för att man spelar på konsoll. Finputsar de bara kontrollerna till ps3 versionen så den blir snabbare så tror jag inte du hade varit lika självsäker på att vinna en match mot någon som spelar på konsoll. För som spelet är nu så tycker jag att gubben rör sig aningen långsamt jämfört vad jag är van med på pc. men jag kan tillägga att jag spelade cs på orginal xboxen och vi körde live där med. och jag tycker nog att gubben rörde sig bättre och snabbare i den versionen. så det borde väl inte vara så svårt för valve att patcha spelet så gubben kan röra sig lite snabbare ,, speciellt när han hukar sig. men överlag så tycker jag spelet är bra. jag har spelet det ca 5 timmar online nu,, och jag har redan fått blodad tand,, man kommer in i spelet mer och mer och man lär sig kontrollerna. nej spelet är inte alls dumt. och för dryga 100 lappen så fattar jag inte varför folk tvekar att köpa det.

Kommer aldrig hålla med dig gällande det där med kontrollerna, och det är fler som kommer hålla med mig på den punkten. Nej jag är inte übersjälvsäker utan vet bara vad jag snackar om. Mus och tangentbord är stor skillnad jämfört med en kontroll, det vet du själv.

12
Skriv svar