Skolstart! Del 2

Robot
Skolstart! Del 2

Sommarlovet är slut och semestern är över. Men ha förtröstan! FZ kickstartar spelhösten genom att brännmärka de datum du bör hålla extra koll på.


Inaktiv
Skolstart! Del 2

Fortfarande inga spel som imponerar. Far Cry 3 och Hitman kan jag tänka mig spela i MP om jag får med dem vid köp av något. Jag reitererar alltså min gamla superlista:

ArmA 3
SimCity
GTA 5
ME3 DLC
Mount and Blade 2

A Game of Dwarves (nyfiken)

Evil Genius 2 - måste ni dra igång rykten kring i den mån de känner sig tvingade att börja skapa.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Xcom, GEEEE MIIIIIIG!

Spelade aldrig dom gamla, men det nya ser ju hur bra ut som helst. Från FPS-spelet som imponerade föga till strategispelet som ser helt wonderbar ut!


signatur

Videomupp

Mycket gott även på denna lista.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Exx
Medlem

Det finns ett skrivfel på svarta tavlan

Medlem
Skrivet av Exx:

Det finns ett skrivfel på svarta tavlan

Om du syftar på "assassins" så stavas det faktiskt så :).

Medlem

Nu är det dags för ordet "Kickstart" att trenda färdigt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

blev imponerad att starbound var med på listan, hoppas det blir bättre än terraria och att det inte överges trots löften om uppdateringar som terraria blev så kan det bli något riktigt stort. sitter och hoppas på det liret

Exx
Medlem
Skrivet av Riwl:
Skrivet av Exx:

Det finns ett skrivfel på svarta tavlan

Om du syftar på "assassins" så stavas det faktiskt så :).

Nej, det ska stå Assassin's.

Skrivet av Exx:
Skrivet av Riwl:
Skrivet av Exx:

Det finns ett skrivfel på svarta tavlan

Om du syftar på "assassins" så stavas det faktiskt så :).

Nej, det ska stå Assassin's.

Precis, det fattas en liten apostrof.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Preed:

Nu är det dags för ordet "Kickstart" att trenda färdigt.

Skall köra en Kickstarter för att utveckla programvara som tar bort ordet "Kickstart" med variationer ifrån webben.

https://dl.dropbox.com/u/64423646/kickstart%21.jpg


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

@Floffe Du kan tänka dig spela Far Cry 3 MP som ser värre ut en CoD men inte singleplayern?!? Ser ju fantastiskt ut.

Medlem

Release datumet för forza och medal of honor verkar inte stämma, om man kollar på förboknings sidorna och xbox.com

Inaktiv
Skrivet av PaperPlane:

@Floffe Du kan tänka dig spela Far Cry 3 MP som ser värre ut en CoD men inte singleplayern?!? Ser ju fantastiskt ut.

Jag spelade lite på ettan och tvåan i SP, men sen kom en massa monster och sånt. Storyn var ganska dum. Jag gillade Far Cry 2 i MP, som jag fick med mitt grafikkort, för att det var bra designat. Det var rätt känsla i det och det var tillräckligt ledig spelstil som gjorde att man kunde spela 30 min eller bara launcha när man fick över folk.

CoD 1 var bra, sedan har det bara varit tråkig mjölkning. BF, CoD osv är för en annan typ av casualspelare som köper alla AAA-titlar.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Xcom, GEEEE MIIIIIIG!

Spelade aldrig dom gamla, men det nya ser ju hur bra ut som helst. Från FPS-spelet som imponerade föga till strategispelet som ser helt wonderbar ut!

Populist.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar