Star Wars 1313: "En resa ner i Star Wars helvete"

Robot
Star Wars 1313: "En resa ner i Star Wars helvete"

Lucasarts har släppt en webbdokumentär där de berättar om den mörka världen bakom 1313.

#star-wars-1313, #lucasarts


Medlem
Star Wars 1313: "En resa ner i Star Wars helvete"

Ser lovande ut, men har blivit bränd lite för många gångar av Lucasarts på sistone. Det är dock inte utan att man drömmer sig tillbaks till gamla dagar när man ser detta. Håller tummarna för att det skall bli bra i slutändan, har varit svältfödd på bra Star Wars-action ett tag.

Skrivet av Domitianus:

Ser lovande ut, men har blivit bränd lite för många gångar av Lucasarts på sistone. Det är dock inte utan att man drömmer sig tillbaks till gamla dagar när man ser detta. Håller tummarna för att det skall bli bra i slutändan, har varit svältfödd på bra Star Wars-action ett tag.

Det var länge sedan det kom ett bra SW-spel. Hoppas också detta är riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas att det blir mer open world som assassins creed och g.t.a

Inaktiv

Blir så jävla taggad.

Inaktiv

Första Starwarsspelet som fångat mitt intresse. Spännande att se hur det blir.

Inaktiv

Hej sätt dig framför kameran o snacka lite om spelet, o här har du ett manus. Nu har vi en reklamfilm där vi ska försöka verka som en dokumentär, och det är viktigt att vi alla är personliga och berättar om hur våra liv förändrats och hur jävla underbart det här spelet är, oavsett vad våra egentliga riktiga åsikter är.

ACTION!

ge mig gameplay eller en vanlig trailer, varför ska dom snacka sönder allting?

Medlem

Ser så fruktansvärt snyggt ut. Hoppas på ett bra spel!

Skrivet av Aresz:

Hej sätt dig framför kameran o snacka lite om spelet, o här har du ett manus. Nu har vi en reklamfilm där vi ska försöka verka som en dokumentär, och det är viktigt att vi alla är personliga och berättar om hur våra liv förändrats och hur jävla underbart det här spelet är, oavsett vad våra egentliga riktiga åsikter är.

ACTION!

ge mig gameplay eller en vanlig trailer, varför ska dom snacka sönder allting?

De försöker hypa spelet, sedan får de inte visa alldeles för mycket av spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan ni snälla länka till youtube istället för att tvinga oss att använda eran värdelösa mediaspelare?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

De försöker hypa spelet

Sweet, låter som en dokumentär.

Medlem

Typiskt toklinjärt filmsekvensspel utan egentlig gameplay, kan lova att det inte kommer nå upp till Jedi Knight-spelen, inte sånt kidsen vill ha, dom vill ha COD osv, varför skulle dom ändra ett vinnande (säljande) koncept. Tråkigt men sant.


signatur
Inaktiv

FZ... Ni borde kolla in denna sida:
http://www.lucasarts.com/company/vip/lec_styleguide.html
...och kolla hur man skriver företagets namn.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

ducka bakom lådor.. så originellt

Men.. det ser intressant ut ändå. Bristen på lasersvärd är uppfriskande.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Tpiom:

FZ... Ni borde kolla in denna sida:
http://www.lucasarts.com/company/vip/lec_styleguide.html
...och kolla hur man skriver företagets namn.

Dude...

Medlem

Om jag hade en tidsmaskin så skulle jag åka tillbaka i tiden ca 1994 och slå George Lucas med en spade.

Han har förstört exakt allt mitt intresse för Star Wars som jag älskade men nu hatar med passion!

http://www.youtube.com/watch?v=LDCjIjsZp_Y

Have some Rock SALT!

Medlem
Skrivet av Tpiom:

FZ... Ni borde kolla in denna sida:
http://www.lucasarts.com/company/vip/lec_styleguide.html
...och kolla hur man skriver företagets namn.

Alla har förstått vilket företag det handlar om.!
Men du får gärna fråga om du inte förstod.

Det är så här att ordpoliser gillas inte för små oviktiga grammatiska skriv fel. Det finns andra forum att besöka om det är jätte viktigt för dig. Jag respekterar om det är viktigt för dig Men här är vi vanliga människor och nivån här är att det mesta är läs bart dvs enkel rak svenska samt att vi har också några dyslektiker här på forumet så att små hacka på stavning uppskattas inte. Så det är bara att gilla läget.
Ha en bra dag...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Tpiom:

FZ... Ni borde kolla in denna sida:
http://www.lucasarts.com/company/vip/lec_styleguide.html
...och kolla hur man skriver företagets namn.

Syftar du på att dom använt litet a i arts så borde du lära dig svenska skrivregler.

Medlem
Skrivet av Tpiom:

FZ... Ni borde kolla in denna sida:
http://www.lucasarts.com/company/vip/lec_styleguide.html
...och kolla hur man skriver företagets namn.

Vad yrar du om? Lucasarts är ett ord och skrivs då "Lucasarts" inte något annat. Precis som "iPhone" skrivs Iphone...

Medlem
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av Tpiom:

FZ... Ni borde kolla in denna sida:
http://www.lucasarts.com/company/vip/lec_styleguide.html
...och kolla hur man skriver företagets namn.

Vad yrar du om? Lucasarts är ett ord och skrivs då "Lucasarts" inte något annat. Precis som "iPhone" skrivs Iphone...

Lucasarts är ett namn och inget ord. Det är skillnad.

Medlem
Skrivet av vurt:

Typiskt toklinjärt filmsekvensspel utan egentlig gameplay, kan lova att det inte kommer nå upp till Jedi Knight-spelen, inte sånt kidsen vill ha, dom vill ha COD osv, varför skulle dom ändra ett vinnande (säljande) koncept. Tråkigt men sant.

Intressant hur mycket du vet och kan lova så här långt innan spelet är släppt. Jag tror ungefär det du skriver - men vet det gör jag fanimig inte. Med tanke på att de inte utannonserat ens släpplattformar ligger spelet sannolikt i pre-alphastatus, vilket betyder att inte ens utvecklarna själva kan veta det du "lovar".

Hoppas och håller tummarna för detta, även om farhågorna är lite väl många.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

AW8
Medlem

Ser minst sagt lovande ut. Jag älskar concept art-bilden med byggnader både på marken och i taket, ser så jävla bisarrt ut.

Hoppas de får till roligt gameplay och inte satsar allt krut på att göra cinematiska upplevelser.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

ser ungefär ut som mass effect.-
btw kan nån banna den där boten ?

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av vurt:

Typiskt toklinjärt filmsekvensspel utan egentlig gameplay, kan lova att det inte kommer nå upp till Jedi Knight-spelen, inte sånt kidsen vill ha, dom vill ha COD osv, varför skulle dom ändra ett vinnande (säljande) koncept. Tråkigt men sant.

Intressant hur mycket du vet och kan lova så här långt innan spelet är släppt. Jag tror ungefär det du skriver - men vet det gör jag fanimig inte. Med tanke på att de inte utannonserat ens släpplattformar ligger spelet sannolikt i pre-alphastatus, vilket betyder att inte ens utvecklarna själva kan veta det du "lovar".

Hoppas och håller tummarna för detta, även om farhågorna är lite väl många.

Säger sig självt att jag inte utlovar detta, trodde faktiskt folk var smartare än så på FZ. Dock skulle jag kunna sätta en rätt stor peng på att de inte kommer gå ifrån en pågående trend. Att utvecklarna självklart har en klar bild över spelmomenten är väl dock självklart, det är sedan länge förbi konceptstadiet, smådetaljer kan i slutändan skilja sig mot grundidén (där spelmomenten ingår) men för så här stora projekt så är sådant "satt i sten" för säkert 1-2 år sen.


signatur
Medlem
Skrivet av vurt:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av vurt:

Typiskt toklinjärt filmsekvensspel utan egentlig gameplay, kan lova att det inte kommer nå upp till Jedi Knight-spelen, inte sånt kidsen vill ha, dom vill ha COD osv, varför skulle dom ändra ett vinnande (säljande) koncept. Tråkigt men sant.

Intressant hur mycket du vet och kan lova så här långt innan spelet är släppt. Jag tror ungefär det du skriver - men vet det gör jag fanimig inte. Med tanke på att de inte utannonserat ens släpplattformar ligger spelet sannolikt i pre-alphastatus, vilket betyder att inte ens utvecklarna själva kan veta det du "lovar".

Hoppas och håller tummarna för detta, även om farhågorna är lite väl många.

Säger sig självt att jag inte utlovar detta, trodde faktiskt folk var smartare än så på FZ. Dock skulle jag kunna sätta en rätt stor peng på att de inte kommer gå ifrån en pågående trend. Att utvecklarna självklart har en klar bild över spelmomenten är väl dock självklart, det är sedan länge förbi konceptstadiet, smådetaljer kan i slutändan skilja sig mot grundidén (där spelmomenten ingår) men för så här stora projekt så är sådant "satt i sten" för säkert 1-2 år sen.

fattar varför du e så neg och har inge hop om det. e själv och väldit kritisk mot det om tänker på hur Star Wars + spel har gott.

Men dom som utväklar spelet har själv sakt att dom bygger det för vuxna och inte små barn. aka 18+

Medlem
Skrivet av aT1C:

fattar varför du e så neg och har inge hop om det. e själv och väldit kritisk mot det om tänker på hur Star Wars + spel har gott.

Men dom som utväklar spelet har själv sakt att dom bygger det för vuxna och inte små barn. aka 18+

Fast det har väl mer med själva tonen på spelet att göra än själva spelmomenten. Vi får hoppas jag har fel helt enkelt


signatur
Medlem
Skrivet av vurt:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av vurt:

Typiskt toklinjärt filmsekvensspel utan egentlig gameplay, kan lova att det inte kommer nå upp till Jedi Knight-spelen, inte sånt kidsen vill ha, dom vill ha COD osv, varför skulle dom ändra ett vinnande (säljande) koncept. Tråkigt men sant.

Intressant hur mycket du vet och kan lova så här långt innan spelet är släppt. Jag tror ungefär det du skriver - men vet det gör jag fanimig inte. Med tanke på att de inte utannonserat ens släpplattformar ligger spelet sannolikt i pre-alphastatus, vilket betyder att inte ens utvecklarna själva kan veta det du "lovar".

Hoppas och håller tummarna för detta, även om farhågorna är lite väl många.

Säger sig självt att jag inte utlovar detta, trodde faktiskt folk var smartare än så på FZ. Dock skulle jag kunna sätta en rätt stor peng på att de inte kommer gå ifrån en pågående trend. Att utvecklarna självklart har en klar bild över spelmomenten är väl dock självklart, det är sedan länge förbi konceptstadiet, smådetaljer kan i slutändan skilja sig mot grundidén (där spelmomenten ingår) men för så här stora projekt så är sådant "satt i sten" för säkert 1-2 år sen.

Tja, du var ju inte tillräckligt skarp för att förstå vad jag menade i alla fall; att du hävdar att det är "ett filmsekvensspel utan egentlig gameplay" har du ingen aning om. Att sen fortsätta och "lova" att det inte når upp till en hel spelserie (ett spel kontra en serie för det första) som är ett "antal" år gammal är också helgalet. Hade alla bara velat spela CoD el. likn. hade alla spel varit CoD el. likn. Så är det, som tur är, inte - och ibland förstår företag att det finns fler målgrupper än just den. Att göra spel för bara en målgrupp är, om än något vinstgivande, långtifrån vad de skulle kunna nå upp till om de nått alla målgrupper.

Hursomhelst; vi får se. Både jag och du, och alla andra. Det kan bli totalt värdelöst, det kan likväl bli riktigt bra. De ytterst (nästan rent löjligt) få gameplaysekvenser (ur en, sannolikt, pre-alpha build) som visats säger egentligen ingenting.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Igen, det jag sa var alltså det jag förutspår är det mest troliga. Orkar inte upprepa det ännu en gång så det är lika bra jag sätter punkt om du inte förstår.


signatur
Medlem

n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

we accept PAYPAL/credit card payment and all the products are the FREE shipping .

——————-

Air jordan(1-24)shoes $33

UGG BOOT $50

Nike shox(R4,NZ,OZ,TL1,TL2,TL3) $33

Handbags(Coach lv fendi d&g) $33

Tshirts (Polo ,ed hardy,lacoste) $16

Jean(True Religion,ed hardy,coogi) $30

Sunglasses(Oakey,coach,gucci,Armaini) $12

New era cap $9
,
Bikini (Ed hardy,polo) $18

FREE SHIPPING
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

Medlem

Hoppas det blir mycket skummare och ännu mer nedgånget än Nar Shaddaa, min favoritplats i SW-universumet.

12
Skriv svar