Skyrim omplåstrat

Robot
Skyrim omplåstrat

Version 1.7 finns nu tillgängligt via Steam, väntas ut till konsoler senare i veckan, och ska ge dig en mindre problematisk rollspelsupplevelse.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda-softworks


Medlem
Skyrim omplåstrat

uh? Har inte detta postats förut? känner igen nästan alla uppdateringarna från förut.

Medlem

Tidigare postades det om beta-uppdateringen på Steam. Detta är den kompletta uppdateringen med mer fixes och information.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

Bethesda med sina trasiga spel.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv
Skrivet av StraxDax:

Bethesda med sina trasiga spel.

Till skillnad från många andra företag så patchar dom det iaf och underhåller det.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av StraxDax:

Bethesda med sina trasiga spel.

Till skillnad från många andra företag så patchar dom det iaf och underhåller det.

Patchar som underhåller är underhållande tills spelet är lagat och man får lite underhållning.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av helium9100:

uh? Har inte detta postats förut? känner igen nästan alla uppdateringarna från förut.

Som beta update, japp. Tråkigt med x360 exklusivitet... vill gärna testa dawn guard.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av StraxDax:

Bethesda med sina trasiga spel.

Till skillnad från många andra företag så patchar dom det iaf och underhåller det.

Grejen är att dessa företag inte har sådana game breaking buggar vid launch

Medlem

Nästa gång så väntar jag med att det blir GOTY editions innan jag ens testar.

Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av StraxDax:

Bethesda med sina trasiga spel.

Till skillnad från många andra företag så patchar dom det iaf och underhåller det.

Patchar som underhåller är underhållande tills spelet är lagat och man får lite underhållning.

Vart vänder du dig så länge Blizz? Dom har ju knappast hela spel =S


signatur

Requiēscat in pāce ~

Inaktiv
Skrivet av Muthoz:
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av StraxDax:

Bethesda med sina trasiga spel.

Till skillnad från många andra företag så patchar dom det iaf och underhåller det.

Patchar som underhåller är underhållande tills spelet är lagat och man får lite underhållning.

Vart vänder du dig så länge Blizz? Dom har ju knappast hela spel =S

Blizzards spel är nog en aning friskare när dom släpps, och Blizz släpper nog ingen lagningspatch som gör att drakar flyger baklänges såsom det hände på ps3áns Skyrim.

Det som är bra med Bethesda är iaf att när dom gör fel, och det händer ofta, då så får man iaf ett gott skratt, för det var kul att se drakar flyga baklänges,
mer humor behövs i dylika spel så tack för det Bethesda.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Härligt! Jag undrade varför steam laddade ned något till Skyrim...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av zelxi:
Skrivet av helium9100:

uh? Har inte detta postats förut? känner igen nästan alla uppdateringarna från förut.

Som beta update, japp. Tråkigt med x360 exklusivitet... vill gärna testa dawn guard.

Det finns ingen X360-exklusivitet i sammanhanget. Dawnguard har bara släppts tidigare till X360, och betauppdateringen fanns såvitt jag vet endast tillgänligt på Steam, dvs PC.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

De flesta företag kända för buggar (som jag magiskt nog nästan aldrig stöter på), ie Bethesda och Paradox, stödjer åtminstone modding. Alltid något och ska jag vara ärlig så tar ja hellre fler buggar och moddar än mindre buggar och moddar
Hade varit genialiskt om man kunde få mindre buggar och fler moddar men det är önsketänkande

Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av Muthoz:
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av StraxDax:

Bethesda med sina trasiga spel.

Till skillnad från många andra företag så patchar dom det iaf och underhåller det.

Patchar som underhåller är underhållande tills spelet är lagat och man får lite underhållning.

Vart vänder du dig så länge Blizz? Dom har ju knappast hela spel =S

Blizzards spel är nog en aning friskare när dom släpps, och Blizz släpper nog ingen lagningspatch som gör att drakar flyger baklänges såsom det hände på ps3áns Skyrim.

Det som är bra med Bethesda är iaf att när dom gör fel, och det händer ofta, då så får man iaf ett gott skratt, för det var kul att se drakar flyga baklänges,
mer humor behövs i dylika spel så tack för det Bethesda.

Jo för Diablo 3 var ju i riktigt gott skick efter 12 års utvecklingstid?

1.7 patchen aka (PS3 2.05) släpptes idag på PSN EU

1
Skriv svar