Dead Island föder ett nytt helvete

Robot
Dead Island föder ett nytt helvete

Vapenmod till zombieslaktaren föder sidoprojekt där demoner slaktas med magier och tvåhandssvärd.

#techland


Medlem
Dead Island föder ett nytt helvete

Ser ju onekligen intressant ut.

Medlem
Inaktiv
Medlem

Detta ser mer intressant ut än Dead Island o.O (hoppas man får se lite Riptide snart) förhoppningsvis kommer det finnas MP (co-op) med i spelet.

Medlem

intressant indeed.

Medlem

Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av dotque:

Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!

Håller med, Oehört enfomigt, kass pc port med

Skrivet av neonille:
Skrivet av dotque:

Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!

Håller med, Oehört enfomigt, kass pc port med

Jag såg framemot att spela co-op på nätet, men det var så obalanserat att jag höll på att bli gråhårig. Om de hade finslipat spelet ett halvår extra kunde det ha blivit en klassiker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillade Dead Island så dom har min uppmärksamhet


signatur

R.I.P The_maxx

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av neonille:
Skrivet av dotque:

Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!

Håller med, Oehört enfomigt, kass pc port med

Jag såg framemot att spela co-op på nätet, men det var så obalanserat att jag höll på att bli gråhårig. Om de hade finslipat spelet ett halvår extra kunde det ha blivit en klassiker.

Ajdå, synd att det blev en sådan dålig upplevelse för dig, själv spelade jag med ett par vänner som höll samma lvl-cap.
Om du någonsin vill ge det en andra chans så finns jag här. Bara att skicka ett PM.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av neonille:
Skrivet av dotque:

Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!

Håller med, Oehört enfomigt, kass pc port med

Jag såg framemot att spela co-op på nätet, men det var så obalanserat att jag höll på att bli gråhårig. Om de hade finslipat spelet ett halvår extra kunde det ha blivit en klassiker.

Ajdå, synd att det blev en sådan dålig upplevelse för dig, själv spelade jag med ett par vänner som höll samma lvl-cap.
Om du någonsin vill ge det en andra chans så finns jag här. Bara att skicka ett PM.

Har precis avinstallerat det, kanske nästa gång jag ger det en chans?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Låter lite som Hellgate London men klart bättre

Medlem

Ja, varför inte? Om man tog Dead Island för vad det faktiskt var och inte för vad folk ville att det skulle vara (efter att de sett trailern) så var det ett riktigt roligt spel. Hade fruktansvärt kul att kötta mig igenom horder med zombies tillsammans med vänner. Skulle helt klart kunna vara sugen på något sånt här.

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av neonille:
Skrivet av dotque:

Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!

Håller med, Oehört enfomigt, kass pc port med

Jag såg framemot att spela co-op på nätet, men det var så obalanserat att jag höll på att bli gråhårig. Om de hade finslipat spelet ett halvår extra kunde det ha blivit en klassiker.

Ajdå, synd att det blev en sådan dålig upplevelse för dig, själv spelade jag med ett par vänner som höll samma lvl-cap.
Om du någonsin vill ge det en andra chans så finns jag här. Bara att skicka ett PM.

Har precis avinstallerat det, kanske nästa gång jag ger det en chans?

Nästa gång, walter, nästa gång...mreeoow


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

ELF
Medlem

Ser intressant ut. Får se vad det blir av det hela.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av neonille:
Skrivet av dotque:

Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!

Håller med, Oehört enfomigt, kass pc port med

Håller inte med om att det var en kass pc-port, har 160 fps med allt på max, fast det är väldigt repetitivt och lite dåliga kontroller

Inaktiv

Först ARMA 2 med zombies och nu Dead Island med fantasy, har spelutvecklar helt tappat kontrollen?

Medlem

Det låter random men bra. Så länge dom inte hittar på något överdrivet så är jag med

Medlem
Skrivet av dotque:

Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!

Är inte alla spel repetiva? battlefield 3 tex du skjuter en du skjuter nästa och nästa osv. Finns nog inga spel som inte är det, i alla fall inget som jag kommer på


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av dotque:

Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!

Är inte alla spel repetiva? battlefield 3 tex du skjuter en du skjuter nästa och nästa osv. Finns nog inga spel som inte är det, i alla fall inget som jag kommer på

Jo men det finns mängder med olika sätt du kan göra det på och det blir oftast väldigt varierande med alla fordon och all skit som kan hända.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar