Spana in en timmes material från XCOM: Enemy Unknown

Robot
Spana in en timmes material från XCOM: Enemy Unknown

Under gårdagen spelade 2K och Firaxis mer än timme av nya XCOM. Det vill ni inte missa.

#nyhetstips, #xcom-enemy-unknown, #2k-games, #firaxis-games


Inaktiv
Spana in en timmes material från XCOM: Enemy Unknown

Det ser intressant ut!

Medlem

Såg riktigt bra ut. Kul att se att dem har utvecklat gameplayen, spelet ser betydligt mer levande ut än förut.

Ifall man vill ha ett traditionellt XCOM kan jag tipsa om UFO: Extraterrestials och Xenonauts. Det förstnämnda ska få en uppföljare strax och Xenonauts kan man spela i alpha-version.

Jättebra att turbaserade spel kommer i fokus igen!

Medlem

Kollade på live igår, och jag vet att jag börjar bli tjatig med mina "ser riktigt läckert ut" inlägg men... det ser riktigt läckert ut!

Tycker dom gjort ett bra jobb med homage till originalen.

Medlem

Blir garanterat köp

Medlem

Ja, detta blir garanterat köp. Det ser oerhört bra ut och känns verkligen som en frisk fläkt. Kul!


signatur

Have a good time!

Medlem

Äntligen kanske vi får en värdig uppföljare/remake till X-Com!

Medlem

Kan man skuta upp hål i väggarna och om det börjar brinna som kan sprida sig som i originalet? x-com enemy unknown ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Kan man skuta upp hål i väggarna och om det börjar brinna som kan sprida sig som i originalet? x-com enemy unknown ?

Japp, om du kollar på filmen så ser du det, det mesta går att förstöra, friendly fire, osv, väldigt likt originalet på det sättet.

Medlem

Hade redan bestämt mig för att köpa det, men jag klarade bara av att se halva videon innan jag var tvungen att lägga min order. Det kommer bli grymt skoj!

phi
Medlem

Ett av de få spelen som jag ser fram emot. Redan förhandsbokat!

Medlem
Skrivet av Floppydick:
Skrivet av Molotov:

Kan man skuta upp hål i väggarna och om det börjar brinna som kan sprida sig som i originalet? x-com enemy unknown ?

Japp, om du kollar på filmen så ser du det, det mesta går att förstöra, friendly fire, osv, väldigt likt originalet på det sättet.

Wonderful


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fan vad jag längtar till Oktober!!

Medlem

Första SP spelet på länge jag verkligen ser hur jag grottar ner mig och försvinner från jobbet och familjen.... tror fan inte frun kommer gilla detta inte =D


signatur

Bara gör det.

Medlem

Ser riktigt lovande ut!

Detta är ett så självklart köp som det bara kan bli för min del.

Kul att det finns multiplayer också.

Antar att det i så fall blir co-op, men vore det inte lite skoj om man kunde spela som alien också?

SE

Medlem

Det ser riktigt bra ut och precis vad jag hoppades på så det här kan nog bli det bästa spelet på åratal för mig.

Medlem

Alright! Nu snackar vi! Jag har hittills hållt mina förväntningar låga utifall att det skulle bli en flopp, men det verkar högst osannolikt efter att ha sett den här trailern. Kickass!

Medlem

Oj Oj Oj Oj - vilken vinst! Det kan faktiskt bli bra och behålla djupet med lite fräscht nytt!
Blir lätt ett köp, min sambo, trots att hon är en gamer kommer nog hata att jag "försvinner" i ett halvår efter att detta släpps.

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:

Ser riktigt lovande ut!

Detta är ett så självklart köp som det bara kan bli för min del.

Kul att det finns multiplayer också.

Antar att det i så fall blir co-op, men vore det inte lite skoj om man kunde spela som alien också?

SE

Nope, inte co-op, versus! Och just som du säger spelar ena spelaren som alien.

Medlem
Skrivet av phi:

Ett av de få spelen som jag ser fram emot. Redan förhandsbokat!

Säger detsamma. Sjukt pepp!


signatur

I drank what?

1
Skriv svar