Starcraft II: Heart of the Swarm snart här?

Robot
Starcraft II: Heart of the Swarm snart här?

Den fläskiga expansionen har försetts med åldersmärkning i Australien – är det ett tecken på att Zerg-svärmen är nära?

#blizzard


Medlem
Starcraft II: Heart of the Swarm snart här?

Grymt spännande release!

Nyheterna i Multiplayer-komponenten av spelet är sådana sax-påse-sten enheter som drastiskt ändrar och varierar klassiska strategier. Jag är inget geni inom Stracraft II men jag ser fram emot att hur proffsen kommer underhålla med nya geniala taktiker.

För er som vill ha en bra Singleplayer-upplevelse, tja, har ni spelat Wings of Liberty vet ni säkerligen redan att det gömmer sig en kampanj vars produktionsvärde är genom taket.

<3 Blizzard

Medlem
Skrivet av Chiefen:

&lt;3 Blizzard

Har faktiskt slutat att hålla med. Blizzard är okej och gör stabila polerade spel. Men dom känns långt ifrån exhalterande.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag har skrivit det många gånger förut och jag skriver det igen. HoTS släpps senast December i år!

Och jag kommer spela det som faaaan!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Släpp ett Starcraft 3 istället för flera tusen dlcs,,


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Vad jiddrar du om?
Inte ett enda DLC är släppt till Starcraft.
De har utlovat två expansioner vars kampanj är lika stora som originalet vardera och hittills ser jag inget som säger emot detta.
Lätt värt pengarna.

Och de slipper nyutveckla ett spel från scratch = vi slipper vänta så länge på nått nytt.

Medlem

1 2 3 4 get ready for a flame war!


signatur

IDKFA

Medlem

Känns bra. Gillade hela "grejen" med första campaign.
Längtar mycket till den nya, multiplayer får de andra ta hand om


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv
Skrivet av kill455:

Släpp ett Starcraft 3 istället för flera tusen dlcs,,

Till skillnad från många andra företag så släpper iaf Blizzard riktiga expansioner som dom gjorde för några år sedan.

Medlem
Skrivet av hellspooned:

Vad jiddrar du om?
Inte ett enda DLC är släppt till Starcraft.
De har utlovat två expansioner vars kampanj är lika stora som originalet vardera och hittills ser jag inget som säger emot detta.
Lätt värt pengarna.

Och de slipper nyutveckla ett spel från scratch = vi slipper vänta så länge på nått nytt.

Låt oss säga att Starcraft 2 är ett mediokert spel som inte kan fixas genom expansions. Felet ligger i rötterna. Ett nytt SC3 som liknar ettan vore bra


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Intergalaktiska raskrig?

Medlem

Betan är ju mer eller mindre igång. Jag tippar på några månaders beta. Så en sen 2012 relle känns inte omöjlig.

Dock tippar jag på Q1 2013


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jag gillar mycket utav det dom gjorde med tvåan och har spenderat ganska många timmar med att titta på proffsmatcher, väldigt underhållande. Men, jag tycker att hela tonen på modellerna och färgpaletten känns mer barnslig än tidigare och ljudeffekterna samt röstskådespelet (utom i sp filmerna) inte håller samma mått som i ettan, framförallt för protoss.

Medlem

Kassler. Berätta gärna föe mig vad som är tufft och vuxet?


signatur

IDKFA

Medlem

Bara vi slipper error 37 på releasen av detta

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag har skrivit det många gånger förut och jag skriver det igen. HoTS släpps senast December i år!

Och jag kommer spela det som faaaan!

Mja dom vill nog inte missa julhandeln... många dååålaars å tjäna där...

Medlem
Skrivet av hellspooned:

Och de slipper nyutveckla ett spel från scratch = vi slipper vänta så länge på nått nytt.

...Fast de har fortfarande försenat det över ett år? Med en färdig spelmotor, till stor del färdiga units o.s.v.

Trist som attan att de ska dra på det så, samtidigt som de inte fixar triviala saker som man undrar varför de blev implementerade alls. ("Map browsern" (som inte är värd att kallas det) som var med från 1.0 fram tills Arcade, exempelvis.)

Dock är det onekligen intressant att se var storyn tar vägen härnäst.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar