Spana in Borderlands 2-arenan – Creature Slaughter Dome

Robot
Spana in Borderlands 2-arenan – Creature Slaughter Dome

Om du förbokar via GameStop får du tillgång till en arena där du kan bada i monsterlik, få läckra vapen och mängder med erfarenhet.

#borderlands-2, #gearbox-software


Medlem
Spana in Borderlands 2-arenan – Creature Slaughter Dome

awsome

Medlem

Inte för att vara sådan men Gamestop undviker jag helst. ; / Men tycker det är rent idiotiskt med återförsäljarexklusivt DLC som gäller annat än skins. Om något så får det mig att tveka om man skall införskaffa spelet. Faaast det kanske bara är jag ; )!

Medlem

Enda jag tänker är väl hur mycket extra dom kommer ta för "DLC" versionen och det som gör mig äcklad.

Ingår den kostnadsfritt kanske 2 veckor efter så kan jag inte bry mig mindre men känns som dom kommer sälja det för typ 4.99 usd eller så.

Medlem
Skrivet av Fastrunner:

Inte för att vara sådan men Gamestop undviker jag helst. ; / Men tycker det är rent idiotiskt med återförsäljarexklusivt DLC som gäller annat än skins. Om något så får det mig att tveka om man skall införskaffa spelet. Faaast det kanske bara är jag ; )!

BL2 kommer nog gå ner som ett av de största spelen som släpps detta årtionde. Om inget annat bara i form av hur mycket innehåll det har, helt otroligt hur mycket vi kommer få för ynka 400 spänn och utan DRM (även om steam kan räknas som det så är det inte precis lika jävligt som always online eller origin).
Trots detta så tvekar du eftersom du inte får med en liten arena (som för övrigt de flesta BL1 fans aldrig gillade riktigt)? Tyvärr men du verkar vara rätt så "entitled" (kan inte det svenska ordet) till gränsen för barnslig.

Jag köper själv aldrig spel som tar bort delar av grundspelet för att säljas som DLC (som skitpselet mafia2 till exempel). Men det här är inte fallet med den här sketna arenan.

Medlem
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av Fastrunner:

Inte för att vara sådan men Gamestop undviker jag helst. ; / Men tycker det är rent idiotiskt med återförsäljarexklusivt DLC som gäller annat än skins. Om något så får det mig att tveka om man skall införskaffa spelet. Faaast det kanske bara är jag ; )!

BL2 kommer nog gå ner som ett av de största spelen som släpps detta årtionde. Om inget annat bara i form av hur mycket innehåll det har, helt otroligt hur mycket vi kommer få för ynka 400 spänn och utan DRM (även om steam kan räknas som det så är det inte precis lika jävligt som always online eller origin).
Trots detta så tvekar du eftersom du inte får med en liten arena (som för övrigt de flesta BL1 fans aldrig gillade riktigt)? Tyvärr men du verkar vara rätt så "entitled" (kan inte det svenska ordet) till gränsen för barnslig.

Jag köper själv aldrig spel som tar bort delar av grundspelet för att säljas som DLC (som skitpselet mafia2 till exempel). Men det här är inte fallet med den här sketna arenan.

Håller absolut med. Jag längtar redan. Har du något tipps på vars man ska köpa det och vilken version? jag har inte bestämt mig om jag bara ska köpa vanliga eller någon delux edition.

Medlem
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av Fastrunner:

Inte för att vara sådan men Gamestop undviker jag helst. ; / Men tycker det är rent idiotiskt med återförsäljarexklusivt DLC som gäller annat än skins. Om något så får det mig att tveka om man skall införskaffa spelet. Faaast det kanske bara är jag ; )!

BL2 kommer nog gå ner som ett av de största spelen som släpps detta årtionde. Om inget annat bara i form av hur mycket innehåll det har, helt otroligt hur mycket vi kommer få för ynka 400 spänn och utan DRM (även om steam kan räknas som det så är det inte precis lika jävligt som always online eller origin).
Trots detta så tvekar du eftersom du inte får med en liten arena (som för övrigt de flesta BL1 fans aldrig gillade riktigt)? Tyvärr men du verkar vara rätt så "entitled" (kan inte det svenska ordet) till gränsen för barnslig.

Jag köper själv aldrig spel som tar bort delar av grundspelet för att säljas som DLC (som skitpselet mafia2 till exempel). Men det här är inte fallet med den här sketna arenan.

Punkten han försöker säga är att det är helt fel med olika DLCs för olika ÅFs vilket i slutändan ger olika versioner av ett spel.
Görs ett spel skall det vara likadant OAVSETT vart man köper det.
Principer är av ondo ibland men jag får hålla med honom...

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

BL2 kommer nog gå ner som ett av de största spelen som släpps detta årtionde. Om inget annat bara i form av hur mycket innehåll det har, helt otroligt hur mycket vi kommer få för ynka 400 spänn och utan DRM (även om steam kan räknas som det så är det inte precis lika jävligt som always online eller origin).
Trots detta så tvekar du eftersom du inte får med en liten arena (som för övrigt de flesta BL1 fans aldrig gillade riktigt)? Tyvärr men du verkar vara rätt så "entitled" (kan inte det svenska ordet) till gränsen för barnslig.

Jag köper själv aldrig spel som tar bort delar av grundspelet för att säljas som DLC (som skitpselet mafia2 till exempel). Men det här är inte fallet med den här sketna arenan.

Nja svarade på frågan "Vad tänker du om återförsäljarexklusiva förbokningsincentiv?"
Och enligt mig är det inget annat än urusel stil utvecklaren/utgivaren/återförsäljaren eller vem det nu än är som håller i trådarna när det gäller sådant. Det spelar ingen roll vem utvecklaren är heller, varför skulle det vara okej för vissa men inte för andra.

Tycker också att det är roligt att du säger "helt otroligt hur mycket vi kommer få för ynka 400 spänn och utan DRM" för att sedan påpeka att Steam är ett DRM. Sen att folk inklusive mig själv tycker att Steam är ett av de de bättre alternativen av alla olika DRM skydd är en helt annan sak.

Sen tycker jag själv att bara för att man vill ha samma spel vart man än köper det oavsett vad det exklusiva är så är man inte barnslig. Har själv inte lika höga tankar om spelet som du verkar ha heller vilket kanske spelar en ganska stor roll i om vad som krävs för att jag skall hoppa över ett spel exempelvis Borderlands 2.

I och försig så har jag ledan förbokat Borderlands 2 på Steam så kommer ju skaffa spelet oavsätt.

Äsch, sa i princip samma sak som tidigare fast med fler ord, får helt enkelt leva med att vara förtjänt av titeln "barnslig". ; )

Medlem

Man behöver knappt förhandsboka spel längre, finns ju oändligt med digitala kopior. Om jag förhandsbokar då är det inte pga en map som förmodligen kommer till resten av spelarna senare ändå.

Medlem

Att ha olika DLC:s för olika återförsäljare är ju bara dumt, dessutom har jag redan förhandsbokat via steam!

Medlem

ONLINE STORE :
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

1
Skriv svar