Varför kommer detta upp när jag går runt på FZ?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:

Finns det folk som använder ie fortfarande? x(

Dagligen!

oh my god ._.

Och det är för att jag har en del applikationer som kräver ActiveX. IE har dock bra certifikathantering.

if you say so..

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:

Finns det folk som använder ie fortfarande? x(

Dagligen!

oh my god ._.

Och det är för att jag har en del applikationer som kräver ActiveX. IE har dock bra certifikathantering.

if you say so..

Jag antar att du inte gillar IE för att du tycker att det upplevs som långsamt jämfört mot andra webbläsare, samt att du kanske tycker att det estetiskt inte ser ut som du vill. Är det någon annan anledning?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:

Finns det folk som använder ie fortfarande? x(

Dagligen!

oh my god ._.

Och det är för att jag har en del applikationer som kräver ActiveX. IE har dock bra certifikathantering.

if you say so..

Jag antar att du inte gillar IE för att du tycker att det upplevs som långsamt jämfört mot andra webbläsare, samt att du kanske tycker att det estetiskt inte ser ut som du vill. Är det någon annan anledning?

Långsamt, ostabilt, osäkert, ej användarvänligt och allmänt fult. Samt att jag avskyr Microsoft.

ooh nej, Raefzm88 sprider hat-trams ;_;

Medlem

I övrigt ryktas det om att jag blir permanent bannad från Fz snart, så tack för denna tid

o/

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:

Finns det folk som använder ie fortfarande? x(

Dagligen!

oh my god ._.

Och det är för att jag har en del applikationer som kräver ActiveX. IE har dock bra certifikathantering.

if you say so..

Jag antar att du inte gillar IE för att du tycker att det upplevs som långsamt jämfört mot andra webbläsare, samt att du kanske tycker att det estetiskt inte ser ut som du vill. Är det någon annan anledning?

Långsamt, ostabilt, osäkert, ej användarvänligt och allmänt fult. Samt att jag avskyr Microsoft.

ooh nej, Raefzm88 sprider hat-trams ;_;

Tja, avskyr du Microsoft så finns det inte så mycket mer att säga om saken. Kan dock tillägga att ingen webbläsare är säker.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av raefzm88:

Finns det folk som använder ie fortfarande? x(

Dagligen!

oh my god ._.

Och det är för att jag har en del applikationer som kräver ActiveX. IE har dock bra certifikathantering.

if you say so..

Jag antar att du inte gillar IE för att du tycker att det upplevs som långsamt jämfört mot andra webbläsare, samt att du kanske tycker att det estetiskt inte ser ut som du vill. Är det någon annan anledning?

Långsamt, ostabilt, osäkert, ej användarvänligt och allmänt fult. Samt att jag avskyr Microsoft.

ooh nej, Raefzm88 sprider hat-trams ;_;

Tja, avskyr du Microsoft så finns det inte så mycket mer att säga om saken. Kan dock tillägga att ingen webbläsare är säker.

nja, var det inte så att kinesiska myndigheter lyckades hacka sig in i epostkonton tillhörande politiska motståndare via just en bug i internet explorer ?

Medlem

Rättning; tyckte att du skrev "ingen webbläsare är säkrare" såg fel!

nej visst är det så, ingen webbläsare är 100%.

Medlem

Right you are, sir.

12
Skriv svar