Originalrösten bakom Agent 47 återvänder

Robot
Originalrösten bakom Agent 47 återvänder

Io Interactive låter meddela att David Bateson agerar struphuvud åt Agent 47 återvänder i Hitman: Absolution. Detta efter att de tidigare sagt motsatsen.

#nyhetstips, #hitman-absolution, #io-interactive


Medlem
Originalrösten bakom Agent 47 återvänder

signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Moderator | Testpilot

Otroligt bra, gör samma sak med Sam Fisher nu också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

*phew* Och jag var rädd att IO höll på och vänsterprassla med någon annan röstskådespelare

Medlem

Jag funderade kring huruvida jag borde dragit en parallell å Ubisofts vägnar, och Michael Ironside Men, misstänkte att det skulle dyka upp i kommentarsfältet ändå!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Puh, nu kan man andas ut igen


signatur

Game long and prosper

Medlem

För den som vill höra David Bateson själv tala om det.

http://www.youtube.com/watch?v=sDa8AB3EtQ8&sns=em

@uberpwnage2.0: Vad jag har hört ville Michael Ironside ha orimliga summor för att fortsätta göra rösten till Sam Fisher. Därför övervägde de att utesluta honom även i Conviction. Men de kom väl överens om något den gången, antar jag. Vet inte vem som är problemet denna gång, Ubisoft eller Ironside, men tråkigt är det i alla fall när de ändrar rösten på karatärerna.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Thomas:

För den som vill höra David Bateson själv tala om det.

http://www.youtube.com/watch?v=sDa8AB3EtQ8&sns=em

@uberpwnage2.0: Vad jag har hört ville Michael Ironside ha orimliga summor för att fortsätta göra rösten till Sam Fisher. Därför övervägde de att utesluta honom även i Conviction. Men de kom väl överens om något den gången, antar jag. Vet inte vem som är problemet denna gång, Ubisoft eller Ironside, men tråkigt är det i alla fall när de ändrar rösten på karatärerna.

Mm, jag har hört rykten åt båda hållen. Synd att det ska behöva byta när man är så van med en röst. Blir som inte samma känsla för den som är inbiten.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Oooo och Vivica Fox, jag gillar henne

Medlem

Härligt att höra. 47 behöver "sin" karakteristiska och speciella röst.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Underbart! Det betyder mycket för upplevelsen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Han har en sjukt speciell och behaglig röst, så jag är jävligt nöjd just nu.

Medlem

Klockrent! Hade inte varit detsamma utan honom. Detta är höstens stora släpp i mina ögon. Har väntat på detta i många år nu!

Medlem

ÄNTLIGEN :D! Ska bli kul att spela absolution med att höra hans röst :)! Se och lär Ubisoft en spel serie blir inte detsamma om det blir helt plötsligt en ny röst till samma person.

Medlem

Han lät och ser ut lite som Graham McTavish (Rambo 4, Uncharted 3), så om det ändå skulle knipa kunde dom ju ta honom.
Eller slänga in honom i en post-credits scen som klon/brorsa/tvilling eller liknande. Skitkul dock att folk vågar hålla på originalen även i dessa moderna remakes tider.

Medlem

Måste dom spela om rösterna nu då? Eller, har dom haft med honom sen början? :s

Trist för den röstskådespelare som var istället för han, om så är fallet.


signatur

Nämen!

Medlem

Härliga nyheter! Om bara Ubisoft kunde göra samma sak med Splinter Cell.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Otroligt bra, gör samma sak med Sam Fisher nu också.

tyvärr vill inte mr ironside göra sam längre pga hälsoproblem o vill spendera tid med familjen istället. så det lär nog inte ske att han kommer tillbax på ett tag o göra sam fisher.


signatur

God is dead

Moderator | Testpilot
Skrivet av Angust:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Otroligt bra, gör samma sak med Sam Fisher nu också.

tyvärr vill inte mr ironside göra sam längre pga hälsoproblem o vill spendera tid med familjen istället. så det lär nog inte ske att han kommer tillbax på ett tag o göra sam fisher.

Men vad är sanningen? Familjen? Pengar? Kan ju vara vad som helst.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Angust:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Otroligt bra, gör samma sak med Sam Fisher nu också.

tyvärr vill inte mr ironside göra sam längre pga hälsoproblem o vill spendera tid med familjen istället. så det lär nog inte ske att han kommer tillbax på ett tag o göra sam fisher.

Men vad är sanningen? Familjen? Pengar? Kan ju vara vad som helst.

enligt det jag läste så har han fått cancer igen


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

ÄNTLIGEN :D! Ska bli kul att spela absolution med att höra hans röst :)! Se och lär Ubisoft en spel serie blir inte detsamma om det blir helt plötsligt en ny röst till samma person.

Jag håller med dig, måste dock poängtera att det är fan mycket mer än förlusten av Michael Ironside som har gått snett med Splinter Cell de senaste åren...

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Angust:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Otroligt bra, gör samma sak med Sam Fisher nu också.

tyvärr vill inte mr ironside göra sam längre pga hälsoproblem o vill spendera tid med familjen istället. så det lär nog inte ske att han kommer tillbax på ett tag o göra sam fisher.

Men vad är sanningen? Familjen? Pengar? Kan ju vara vad som helst.

enligt det jag läste så har han fått cancer igen

Jävligt sorgligt

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av GurkaN021:

ÄNTLIGEN :D! Ska bli kul att spela absolution med att höra hans röst :)! Se och lär Ubisoft en spel serie blir inte detsamma om det blir helt plötsligt en ny röst till samma person.

Jag håller med dig, måste dock poängtera att det är fan mycket mer än förlusten av Michael Ironside som har gått snett med Splinter Cell de senaste åren...

Precis....Splinter Cell är ändå skit nu så det spelar mindre roll.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av GurkaN021:

ÄNTLIGEN :D! Ska bli kul att spela absolution med att höra hans röst :)! Se och lär Ubisoft en spel serie blir inte detsamma om det blir helt plötsligt en ny röst till samma person.

Jag håller med dig, måste dock poängtera att det är fan mycket mer än förlusten av Michael Ironside som har gått snett med Splinter Cell de senaste åren...

Precis....Splinter Cell är ändå skit nu så det spelar mindre roll.

Skulle inte precis säga att Splinter Cell spelen är skit det ända jag tycker är skit är Conviction samt nya Splinter Cell som kommer snart ingen känsla alls i spelet vad man har sett.

Medlem
Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av GurkaN021:

ÄNTLIGEN :D! Ska bli kul att spela absolution med att höra hans röst :)! Se och lär Ubisoft en spel serie blir inte detsamma om det blir helt plötsligt en ny röst till samma person.

Jag håller med dig, måste dock poängtera att det är fan mycket mer än förlusten av Michael Ironside som har gått snett med Splinter Cell de senaste åren...

Precis....Splinter Cell är ändå skit nu så det spelar mindre roll.

Skulle inte precis säga att Splinter Cell spelen är skit det ända jag tycker är skit är Conviction samt nya Splinter Cell som kommer snart ingen känsla alls i spelet vad man har sett.

Nej. Jag Tyckte Conviction var ett relativt underhållande spel. Men inte fan äre Splinter Cell...

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av GurkaN021:

ÄNTLIGEN :D! Ska bli kul att spela absolution med att höra hans röst :)! Se och lär Ubisoft en spel serie blir inte detsamma om det blir helt plötsligt en ny röst till samma person.

Jag håller med dig, måste dock poängtera att det är fan mycket mer än förlusten av Michael Ironside som har gått snett med Splinter Cell de senaste åren...

Precis....Splinter Cell är ändå skit nu så det spelar mindre roll.

Skulle inte precis säga att Splinter Cell spelen är skit det ända jag tycker är skit är Conviction samt nya Splinter Cell som kommer snart ingen känsla alls i spelet vad man har sett.

Nej. Jag Tyckte Conviction var ett relativt underhållande spel. Men inte fan äre Splinter Cell...

Kan hålla med dig där Conviction var inte direkt ett Splinter Cell spel imo. Var knappt inget smygande för fem öre det hade vart mycket bättre om det var mer förgående spelen. Gillade Double Agent då du fick välja vad som kändes rätt eller fel för dig om du ville hjälpa terroristerna eller dem goda.

Splinter Cell dog för mig när Conviction kom och nu när man såg det senast av Splinter Cell som ska komma gjorde saken inte bättre heller. Menar Conviction där behövde du bara smyga upp döda fienden sen ta skydd markera några fiender ett knapp tryck alla var nere på 3 sekunder det vart inte roligt i längden. Vill ha den där utmaningen som fanns i dem andra SC spelen.

1
Skriv svar