Spela Hitman: Blood Money gratis

Robot
Spela Hitman: Blood Money gratis
Medlem
Spela Hitman: Blood Money gratis

Kan man då knäppa igång reklamen, byta tab till Reddit FZ, och sen komma tillbaka när man tjänat in X antal timmar?

Edit: lojalitet.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Boomer: kan tänka mig att de har byggt in i systemet att reklamfliken måste vara aktiv. Dvs att byta flik för att titta på FZ kanske inte är möjligt.

Däremot finns det väl ingen som kollar om du aktivt sitter framför skärmen. Dra igång reklamen under natten och låt den stå på så har du där en 7-8 timmars speltid.

Å andra sidan, $4.99 är inte särskilt mycket pengar.

Skägg.
10 Chambers

Jag fick faktiskt ingen reklamklipp när jag testkörde, så det är svårt att svara på.


signatur

Dags att hårdtesta en ny affärsmodell? Jag antar att de vill locka folk att testa och kanske köpa sen för att slippa reklam? Jag betalar gladeligen för att slippa all slags reklam.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelet heter "Lara Croft and the Guardian of Light", inte Tomb Raider.

Medlem

Bra sätt att ge "demo", lustigt det hade varit om det bara bröt mitt i spelet var 20:e minut.

Precis som en TV-Serie ; Du ska precis skära halsen av måltavlan och precis när kniven är framför strupen så *blip* Gillette, the best a man can get.


signatur

Nämen!

Medlem

Jag får det inte att fungera, sidan säger att den ska visa reklam sen laddar den bara utan att något händer. Hade varit kul att se hur det funkar och idén är ju rätt bra.
Bara reklamen implementeras på ett smidigt och bra sätt.

Medlem

hade inte Playstation/Sony köpt patent på detta? tekniken alltså

Medlem

Fantastiskt. Det fungerar precis som lovat och Hitman funkar lika bra som i retail.

Medlem

meeeeh köpte blood money för typ 2 månader sen eller nåt haha känns lite onödigt nu då

Medlem

GamersGate har något liknande med speltjänsten VOID. Har testat den lite, finns antagligen inte lika många storspel som i sqenixs motsvarande.

Fifan hur kan det ändå funka så bra. Var prestandan så kass redan 2006 så vi i dag kan lira i browsern hehe


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar