Robot
Lever Prey 2?

Kvalitetsproblem och nedläggningsrykten fortsätter att gäcka den lovande uppföljaren.

#prey-2-2, #bethesda, #the-elder-scrolls-online


Medlem
Lever Prey 2?

Det var väl lite fram och tillbaka med den första Prey också har jag för mig? Hoppas verkligen att Prey 2 ändå blir av.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Det var väl lite fram och tillbaka med den första Prey också har jag för mig? Hoppas verkligen att Prey 2 ändå blir av.

me too:)

Medlem

Jag tror att det lever. Jag hoppas att det lever.

Medlem

vi får la hoppas på de älskade ettan de va typ 24/7 gaming då

Medlem

Hoppas verkligen att det blir ett Prey 2. Ettan är i min mening ett utav de bästa FPS spelen någonsin.

Orsaken till att Prey 2 dröjer kanske är att dom planerar att släppa det tills nästa generation konsoler?

Medlem

Detta skrevs på Twitter förra veckan av Game Informer

Jim Reilly Jim Reilly ‏@jimreilly

Bethesda has no comment on Prey 2's rumored cancellation.
https://twitter.com/jimreilly/status/183303526997426180

känns ju som det är nerlagt.....


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av WaltX:

Det var väl lite fram och tillbaka med den första Prey också har jag för mig? Hoppas verkligen att Prey 2 ändå blir av.

Ja det var VÄLDIGT fram och tillbaka för första Prey får man ända säga. Vi snackar Duke Nuken Forever kaliber, i princip. Är möjligt att Prey 2 blir likadant. Hoppas det kommer iallafall. Första Prey var riktigt bra när det väl kom.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Alltså Human Head Studios borde lägga ner Prey 2 då spelet inte har några likheter med orginalet, istället borde de skapa Rune 2 , ett så grymt mycket mer efterlängtat spel.

Medlem

Ja vem i sitt rätta sinne vill ha Prey 2 när man kan få spela en sån pärla som Elderscrolls Online redan 2013!...

Medlem

Får verkligen hoppas att det släpps. Det såg riktigt bra ut när det demoades.

Medlem

Vill man ens att skiten ska leva? första delen var ju helt knark, vill man ha sig en billig fylla så OK. Over and Out.

Inaktiv

Tycker prey var ett skumt lir, små roligt men mer skumt. Själv skulle det inte röra mig i ryggen ifall tvåan inte släpptes alls, men skulle vara trevligt att kanske testa det åtminstone.

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Vill man ens att skiten ska leva? första delen var ju helt knark, vill man ha sig en billig fylla så OK. Over and Out.

du verkar inte ha sett gameplay från 2'an, det verkar ha potential att bli hur grymt som helst. kolla genast in youtube och sen efter det kan du få säga din åsikt.


signatur

God is dead

1
Skriv svar