Djupdyk ner i Assassin's Creed III – del 2

Robot
Djupdyk ner i Assassin's Creed III – del 2

Den andra delen av fyra i dokumentäserien från Ubisofts revolutionära trea handlar strider, strategi och vapen.

#assassins-creed-iii


Medlem
Djupdyk ner i Assassin's Creed III – del 2

Kan dom inte sluta med denna skiten och visa GAMEPLAY istället? Något som jag faktiskt bryr mig om? Nähä

Medlem

ONLINE STORE :
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

Medlem

Undra om han kommer ropa "Get over here" när han använder repet.

Medlem

Jag tvivlar starkt på att det var amerikanerna som var först ut med att använda gerillakrigföring, men jag kan ju ha missuppfattat något.

Medlem

Mycket anti rödrock, vart e blårockarna nånstans?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Hjelmern:

Jag tvivlar starkt på att det var amerikanerna som var först ut med att använda gerillakrigföring, men jag kan ju ha missuppfattat något.

Guerillakrigföring är väldigt, väldigt, mycket äldre än så. Har väl i princip alltid använts av folk som möter en överlägsen fiende.

Medlem
Skrivet av Hjelmern:

Jag tvivlar starkt på att det var amerikanerna som var först ut med att använda gerillakrigföring, men jag kan ju ha missuppfattat något.

Nej snapphanarna var ju före och använde liknande taktiker...finns säkert händelser som föregår skånska kriget också.

Mycket snack (före den här videon) om deras fluid fighting. Anser att den sista versionen av fighting i de förra AssCreed var minst lika bra fast vi hade sett många moves redan


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Hjelmern:

Jag tvivlar starkt på att det var amerikanerna som var först ut med att använda gerillakrigföring, men jag kan ju ha missuppfattat något.

Guerillakrigföring är väldigt, väldigt, mycket äldre än så. Har väl i princip alltid använts av folk som möter en överlägsen fiende.

Braveheart, där har du gerillakrigföring tex. Men dom ljuger ju så dom tror på det själva i sina videor jävla Ubisoft. I den första påstod dom ju att det var det mest revolutionerande spelet någonsin eller vad dom sa. Ja tjena. Förutom settingen ser jag absolut INGENTING som skiljer sig från föregående spel.... några nya vapen bara.

1
Skriv svar