Hangarfartygssimulatorn Carrier Command på färsk trailer

Robot
Hangarfartygssimulatorn Carrier Command på färsk trailer

Spana in gameplay från Bohemias lovande nyversion.

#bohemia-interactive, #carrier-command-gaea-mission


Geeks Gaming
Hangarfartygssimulatorn Carrier Command på färsk trailer

Bara jag som tycket detta spelet liknar en riktigt dålig B film??

"Under Siege" med Steven Seagal.

Inaktiv

Bohemia brukar göra bra grejer. Ska ge det en chans.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Simulator...? knappast. Har de ens påstått det själva?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

hahahah, gunplay o headbobbing osv var ju helt väck.

Medlem

Kan nog vara kul att flyga runt och skjuta ner tanks med en helikopter eller vad det nu va ^^

Medlem

Jag är såld...*kastar pengarna på skärmen*

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

"Under Siege" med Steven Seagal.

"I also cook"


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Jag har alltid älskat Carrier Command - jag hoppas verkligen de lyckas fånga samma spelglädje som originalet gjorde. Konstigt att denna kom just idag med tanke på att jag faktiskt spelade originalet tidigare idag jävla sammanträffande!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Too much space!

Aja, ska bli kul att testa när det kommer.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Måste ju säga att det ser ut att komma runt 8 år försent? Påminner ju lite om Red Faction från 01


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Som spel skulle jag absolut kunna tänka mig detta, som omväxling mot andra spel i höst !


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av dotque:

Måste ju säga att det ser ut att komma runt 8 år försent? Påminner ju lite om Red Faction från 01

What? Har du kollat dess gameplay? Jag ser inte mycket Red Faction i den.... inte iheller i originalet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av dotque:

Måste ju säga att det ser ut att komma runt 8 år försent? Påminner ju lite om Red Faction från 01

What? Har du kollat dess gameplay? Jag ser inte mycket Red Faction i den.... inte iheller i originalet.

Originalet vore ju väldigt konstigt om man såg några likheter i.
Det är ju massa likheter, miljöerna, gameplay, lite b-iga mellansekvenser!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av dotque:

Måste ju säga att det ser ut att komma runt 8 år försent? Påminner ju lite om Red Faction från 01

What? Har du kollat dess gameplay? Jag ser inte mycket Red Faction i den.... inte iheller i originalet.

Originalet vore ju väldigt konstigt om man såg några likheter i.
Det är ju massa likheter, miljöerna, gameplay, lite b-iga mellansekvenser!

Miljöerna? Såg du mycket enorma landskap och hav i Red Faction? B-iga mellansekvenser...tja..de flesta spelen verkar ha det...gameplay...stora slag med båtar/flyg/stridsvagnar? Så du får ursäkta mig, men jag ser inte mycket Red Faction i den.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Awesome! Jag knarkade Carrier Command på Amigan. Om det här är minst lika skoj så blir det kalas.

Hoppas de inte har casual-fördummat det bara.

Jag får "Chrome" och "Unreal 2"-vibbar, det doftar retro, typ tidigt 2000-tal.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Nemo:

Awesome! Jag knarkade Carrier Command på Amigan. Om det här är minst lika skoj så blir det kalas.

Hoppas de inte har casual-fördummat det bara.

Bohemia... Casualisera? Wat

Inaktiv

Fan vad roligt att se Bohemia göra "spel" kommer säkert vara rätt indepth med även om det ser lite låg budget ut.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av dotque:

Måste ju säga att det ser ut att komma runt 8 år försent? Påminner ju lite om Red Faction från 01

What? Har du kollat dess gameplay? Jag ser inte mycket Red Faction i den.... inte iheller i originalet.

Originalet vore ju väldigt konstigt om man såg några likheter i.
Det är ju massa likheter, miljöerna, gameplay, lite b-iga mellansekvenser!

Miljöerna? Såg du mycket enorma landskap och hav i Red Faction? B-iga mellansekvenser...tja..de flesta spelen verkar ha det...gameplay...stora slag med båtar/flyg/stridsvagnar? Så du får ursäkta mig, men jag ser inte mycket Red Faction i den.

Brunt, kantigt, bergigt blandat med lite sci-fi. När han springer och skjuter med vapnet, och ja självklart är det en hel del som inte är likt när han flyger runt och sänker skepp!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av dotque:

Måste ju säga att det ser ut att komma runt 8 år försent? Påminner ju lite om Red Faction från 01

What? Har du kollat dess gameplay? Jag ser inte mycket Red Faction i den.... inte iheller i originalet.

Originalet vore ju väldigt konstigt om man såg några likheter i.
Det är ju massa likheter, miljöerna, gameplay, lite b-iga mellansekvenser!

Miljöerna? Såg du mycket enorma landskap och hav i Red Faction? B-iga mellansekvenser...tja..de flesta spelen verkar ha det...gameplay...stora slag med båtar/flyg/stridsvagnar? Så du får ursäkta mig, men jag ser inte mycket Red Faction i den.

Brunt, kantigt, bergigt blandat med lite sci-fi. När han springer och skjuter med vapnet, och ja självklart är det en hel del som inte är likt när han flyger runt och sänker skepp!

Då påminner det om en massa spel, inte enbart red faction...det är ju inte direkt ovanligt att man springer och skjuter i fps...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ett givet köp för mig som lade ner massvis med timmar på att frigöra öar med Carrier Command(Amiga) på den tiden det begav sig .

Nu saknas endast en remake av Midwinter(Amiga) så är min lycka gjord ... http://en.wikipedia.org/wiki/Midwinter_(video_game)

Medlem

Tror knappast det är ned dummat iaf är ju Bohemia som gör det =D blir nog ett köp =D

Inaktiv

Ett förbättrat DUST: 514?

Medlem

dust är ihopkopplat med eve så blir svårt och bli en "förbättrad version"

Inaktiv
Skrivet av uchibushi:

dust är ihopkopplat med eve så blir svårt och bli en "förbättrad version"

Det menar du inte?

Medlem
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Bara jag som tycket detta spelet liknar en riktigt dålig B film??

Ja det är bara du som tycker

Medlem

Jävlar vad ostig storyn verkar

12
Skriv svar