Dead Island: Riptide låter dig nyttja gamla sparfiler

Robot
Dead Island: Riptide låter dig nyttja gamla sparfiler

Fick du till just din drömkaraktär i Dead Island? Återanvänd då denne i Riptide! Missa inte heller de första bilderna och detaljerna.

#deep-silver, #dead-island-riptide, #dead-island


Medlem
Dead Island: Riptide låter dig nyttja gamla sparfiler

Gotto have more Cowbells!!

Medlem

Ser ju rent spontant ut exakt som originalet med lite nya detaljer. Vet inte om jag tycker Dead Island räcker för ett spel till utan stora ändringar. Men den som lever får se antar jag.


signatur

Videomupp

Medlem

Coop på Dead Island var riktigt roligt så man får ju hoppas detta blir lika kul!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Älskade Dead Island så jag kommer se fram emot detta


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Får väl se, hade ju varit skönt om de fixat vissa buggar som, i alla fall för mig, förstörde game-play ganska avsevärt.

Medlem

Coop på dead island kunde ha varit riktigt bra, men det va alldeles för enkelt. Så vi tröttnade på det helt efter staden

Om det blir buggfritt, why not?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av WildThing:

Ser ju rent spontant ut exakt som originalet med lite nya detaljer. Vet inte om jag tycker Dead Island räcker för ett spel till utan stora ändringar. Men den som lever får se antar jag.

Sant!
Och det underliggande skämtet i "den som lever får se" kommentarer i zombierelaterade artiklar är guld värda


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Är det bara jag som stör mig på Chrome Engine 5? (spelmotorn som Dead Island och Call of Juarez: The Cartel körs på)

Dead Island och Call of Juarez: The Cartel var två spel jag VERKLIGEN såg fram emot innan de släpptes.

Men efter att ha testat båda spelen på en high-end speldator så "känns" inget av de spelen "rätt" på något sätt.

Hade Dead Island: Riptide gjorts i en helt annan motor (som R.A.G.E, Cryengine, (eller i stort sätt vilken annan motor som helst förutom Source Engine & Skyrim's Creation Engine) så skulle jag förboka direkt.

Moderator | Testpilot

Tycker spelet var otroligt roligt coop, lätt eller svårt spelar inte så mycket roll då det spelas för att man ska vara mer än en.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dead Island var lite buggigt och kändes lite opolerat, men personligen tyckte jag det var kul. Det största problemet tycker jag nog att det aldrig kom tillräckligt många zombier för att det skulle kännas riktigt hotfullt.

Förhoppningsvis har dom fixat till saker och ting denna gång.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av WildThing:

Ser ju rent spontant ut exakt som originalet med lite nya detaljer. Vet inte om jag tycker Dead Island räcker för ett spel till utan stora ändringar. Men den som lever får se antar jag.

Sant!
Och det underliggande skämtet i "den som lever får se" kommentarer i zombierelaterade artiklar är guld värda

Fast de var ju inte zombies... för senast jag kollade kunde man inte dränka odöda


signatur

I drank what?

Zombies som simmar o_O nä nu kan grisar flyga


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

älskade dead island och är riptide lika bra eller bättre så får dem mina pengar

Medlem

Lyckas dom fixa till levelsystemet så att allt inte skalar hela tiden med level och vapen automatiskt blir värdelösa så fort man gått upp 2 levlar så kan det bli riktigt bra samt lite polering och utveckling av saker som inte riktigt kändes färdiga i 1:an.

Riktigt skoj i Co-op och närstriderna var skoj speciellt med en handkontroll.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
1
Skriv svar