Runescape kommer till fler plattformar

Robot
Runescape kommer till fler plattformar

Tablets och andra ospecifierade plattformar -- ja, inte ens smart-tv-apparater går säkra när det långlivade onlinerollspelet expanderar.

#runescape, #jagex


Runescape kommer till fler plattformar

Jävlar vad nice! Spelar själv RS!

Medlem

Aaaah RS, får ju nästan en nostalgichock :D!

Medlem

Inte lirat sen -05, ser inte alls ut som det brukade göra, men vafan, det är väl vad man väntar sig.

Medlem
Skrivet av Nenetis:

Aaaah RS, får ju nästan en nostalgichock :D!

Haha desamma


signatur

May the force be with you.

Medlem

Ojoj , rs var länge sedan jag spelade. Det var väl omkring 2003 tror jag

Medlem

Inte spelat på många herrans år nu, man blir nästan lite sugen!

Medlem

aldrig gillat detta spel, men fan sjukt va dom har upgraderat grafiken och slängt in nya saker för att hålla det levande så länge

Medlem

Tänkte logga in på mitt konto häromdagen men hade glömt lösenord och använder inte min gamla mail längre.. Skickade ett mail till dom och hoppas kunna komma åt det igen. Spelade sist ca 2004, innan de drog igång nya grafiken.

Spelet var ett mästerverk!

Hoppas jag kommer åt kontot lagom till detta släpps och jag får min Nexus 7!

Medlem

Gjorde faktiskt comback för 4 till 3 år sen. Provade faktiskt på premium då, med classic spelade jag bara free...var också så ung att jag inte hade nåt att betala premium heller för den delen.

När dog och tappade utrustning två ggr så gav jag upp.

Häftigt dock att de behåller gubbarna efter alla dessa år.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

<3 nostalgi <3

Kanske blir till att börja spela igen så att man har ett vettigt tidsfördriv på plattan sin

Medlem

From times in this mist of memories, a game steps forth together with many more.
Håller på att spela igenom spel från min barndom.
Ultima serien, half-life och warcraft/starcraft spelen och så UE spelen


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Inaktiv

Riktigt roligt!

Visste att denna dag skulle komma! Dock så är det tråkigt att spelet har förändrats och att antalet spelande sjunker. Mycket fans som är missnöjda på deras Facebook sida!

ELF
Medlem

"HTML5 gör också spelet snyggare, vilket illustreras av rubrikbilden."

Jag tror det ska stå att de hellre förbättrar grafiken till "HTML 5" versionen än till Java versionen.

Är det Javascript de använder till nya motorn? Någon som vet något mer?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Undrar om jag kan installera det på min sprillans brödrost också... Går säkert med lite vilja, har ju grill funktion för extra prestanda!

Inaktiv
Skrivet av Rooods:

Undrar om jag kan installera det på min sprillans brödrost också... Går säkert med lite vilja, har ju grill funktion för extra prestanda!

haha, nattens bästa kommentar!

Medlem

Se där ja


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv

håller mig till tibia

Medlem
Skrivet av stromvap:

Tänkte logga in på mitt konto häromdagen men hade glömt lösenord och använder inte min gamla mail längre.. Skickade ett mail till dom och hoppas kunna komma åt det igen. Spelade sist ca 2004, innan de drog igång nya grafiken.

Spelet var ett mästerverk!

Hoppas jag kommer åt kontot lagom till detta släpps och jag får min Nexus 7!

Hade samma problem nyligen, men det gick ganska smärtfritt att få tillbaks mitt konto Hoppas det går bra för dig med!

Var skoj att prova på spelet igen, men tyvärr tappade jag intresset ganska snabbt. Det har verkligen förändrats mycket, men är ändå sig likt. Dock är det fortfarande väldigt mycket grinding för att komma någonvart, så man förstår ju varför det är så många bottare inne hela tiden.

Men det är kul att det går bra för dom fortfarande, och tycker det är ett riktigt bra initiativ att dom satsar på HTML5! Verkar ju som att dom jobbar mot att få bort bottarna också, så jag får nog prova på det igen om någon månad eller så


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Inaktiv
Skrivet av qun0:

håller mig till tibia

Varför ogilla? Jag gilla inte Runescape, eftersom jag testade det för några år sedan men föll aldrig för det. Tycker tibia hade mer charm så stannade vid det. Finns varken rätt eller fel, men vill ni ogilla och försöka rätta mig så lycka till.

Ni kan inte bestämma vad jag ska gilla och ogilla era små svin.

Medlem

Ooo RS!
Nostalgichock!
....
Fram med brödrosten.

Medlem

Kunde inte låta bli att logga in på mitt gamla acc igen Var några år sedan man spela detta senast.

1
Skriv svar