Nya pixlar från Aliens: Colonial Marines

Robot
Nya pixlar från Aliens: Colonial Marines

Utomjordingsdreggel och vettskrämda homo sapiens är ett måste när det vankas nya skärmdumpar.

#aliens-colonial-marines


Medlem
Nya pixlar från Aliens: Colonial Marines

Synd de gör CoD av det.

Medlem
Inaktiv

Nä, håller mig borta från detta... Räckte med franchise rape über alles med Prometheus.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Pinsamt spel, tycker synd om folk som faktiskt kommer köpa CoD i rymden.

Ser grymt ut!

Geeks Gaming
Skrivet av Ztreek:

Pinsamt spel, tycker synd om folk som faktiskt kommer köpa CoD i rymden.

Pinsamt att alla tvunget ska jämföra de med call of duty är dom inte har någon som helst att göra med varandra...
Plus att Alien spelen va typ 4 år före call of duty.
(Alien vs predator April 30, 1999. Call of duty 2003)

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Ztreek:

Pinsamt spel, tycker synd om folk som faktiskt kommer köpa CoD i rymden.

Pinsamt att alla tvunget ska jämföra de med call of duty är dom inte har någon som helst att göra med varandra...
Plus att Alien spelen va typ 4 år före call of duty.
(Alien vs predator April 30, 1999. Call of duty 2003)

Det jag vill förmedla är..

Rambo, du är en ensam marine och kan ta ner vilket hinder som helst, 3 aliens ska inte EN person kunna ta, vilket e gjort i gameplay trailern,

55 fov, katastrof, han som spelade gick in i lådor och väggar, hela skärmen var full med en alien radar och ett vapen.

det här dumma "doubble kill +50" som också syntes i gameplay trailern får det också att bli lite CoD stämplat..

Jag känner att det här spelet är typ CoD fast de har skickat ut en soldat i framtiden för att slåss mot Aliens.

Geeks Gaming
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Ztreek:

Pinsamt spel, tycker synd om folk som faktiskt kommer köpa CoD i rymden.

Pinsamt att alla tvunget ska jämföra de med call of duty är dom inte har någon som helst att göra med varandra...
Plus att Alien spelen va typ 4 år före call of duty.
(Alien vs predator April 30, 1999. Call of duty 2003)

Det jag vill förmedla är..

Rambo, du är en ensam marine och kan ta ner vilket hinder som helst, 3 aliens ska inte EN person kunna ta, vilket e gjort i gameplay trailern,

55 fov, katastrof, han som spelade gick in i lådor och väggar, hela skärmen var full med en alien radar och ett vapen.

det här dumma "doubble kill +50" som också syntes i gameplay trailern får det också att bli lite CoD stämplat..

Jag känner att det här spelet är typ CoD fast de har skickat ut en soldat i framtiden för att slåss mot Aliens.

OOO nej ooo +5 för kill i bf2.... så himla löjligt att hålla på att jämföra spel när spelet inte ens är ute
Jag antar att du aldrig har spelat typ AvP2??? då skulle jag hellre säga att CoD skickar ut en Alien marine för att döda terrorister. Så ser inte hur ditt argument eller någon annan som tvunget ska jämföra detta mot CoD har något med detta som helst att göra.

Gearbox har nog gjort sitt snyggaste spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Alien 1-4, Alien vs Predator 1-X, spelen 1-X... Avskyr mjölkandet.. Om svenska folket gillar en tv-reklam.. Då ska vi se samma stuk i 200 andra scener tills man fått nog. Äre såhär man ska agera om man lyckas med ett skämt eller tjäna pengar på en vara?
Mjölka mjölka mjölka... Jag gillar att ta upp mjölknings kommentarer.. Nu jäklar ska jag mjölka om mjölkandet för er här på fz!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Skrivet av Diskmaskin:

Alien 1-4, Alien vs Predator 1-X, spelen 1-X... Avskyr mjölkandet.. Om svenska folket gillar en tv-reklam.. Då ska vi se samma stuk i 200 andra scener tills man fått nog. Äre såhär man ska agera om man lyckas med ett skämt eller tjäna pengar på en vara?
Mjölka mjölka mjölka... Jag gillar att ta upp mjölknings kommentarer.. Nu jäklar ska jag mjölka om mjölkandet för er här på fz!

Ge det en chans innan du fördömer det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Diskmaskin:

Alien 1-4, Alien vs Predator 1-X, spelen 1-X... Avskyr mjölkandet.. Om svenska folket gillar en tv-reklam.. Då ska vi se samma stuk i 200 andra scener tills man fått nog. Äre såhär man ska agera om man lyckas med ett skämt eller tjäna pengar på en vara?
Mjölka mjölka mjölka... Jag gillar att ta upp mjölknings kommentarer.. Nu jäklar ska jag mjölka om mjölkandet för er här på fz!

Ge det en chans innan du fördömer det.

Trött på konceptet där dessa specifika aliens är involverade.. Spelet kan säkert bli bra men innehållet är uttjatat tycker jag!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Skrivet av Diskmaskin:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Diskmaskin:

Alien 1-4, Alien vs Predator 1-X, spelen 1-X... Avskyr mjölkandet.. Om svenska folket gillar en tv-reklam.. Då ska vi se samma stuk i 200 andra scener tills man fått nog. Äre såhär man ska agera om man lyckas med ett skämt eller tjäna pengar på en vara?
Mjölka mjölka mjölka... Jag gillar att ta upp mjölknings kommentarer.. Nu jäklar ska jag mjölka om mjölkandet för er här på fz!

Ge det en chans innan du fördömer det.

Trött på konceptet där dessa specifika aliens är involverade.. Spelet kan säkert bli bra men innehållet är uttjatat tycker jag!

Då finns det massor av annat du kan spela utan aliens


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Geeks Gaming

Eftersom alla klagar så tänker jag säga... det finns inte tillräckligt med Alien spel.. är bara en massa modern shooters just nu. Så behöver något annat

1
Skriv svar