vad är det med äldre personer och toolbars?

Inaktiv
vad är det med äldre personer och toolbars?

hur lyckas mina föräldrar alltid fylla hela skärmen med toolbars i webläsaren på bara några veckor, och dom säger att dom inte installerat dom ;D
börjar misstänka dom mixtrar med datorn bara för jag ska hälsa på dom*asg*

Medlem
Skrivet av riktigninja:

hur lyckas mina föräldrar alltid fylla hela skärmen med toolbars i webläsaren på bara några veckor, och dom säger att dom inte installerat dom ;D
börjar misstänka dom mixtrar med datorn bara för jag ska hälsa på dom*asg*

Handlar nog om att med många program följer det med toolbars som måste bockas ur för att inte installeras. Är man inte datorvan så klickar man bara Ja, Ja, Ja, Ja osv...

Testpilot

Som musse1 säger , är man ovan användare och installerar program , ja tex Adobe flash installerar en Macafee scanner och så vidare i oändlighet.

Nästan alla gratisprogram försöker få en att installera en toolbar om man inte aktivt klickar ur det valet.

Medlem

Humor att precis som jag läste detta så kommer flickvännens farfar in och säger "A bing-bar, what is that? Do I want it?"


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av Stag:

Humor att precis som jag läste detta så kommer flickvännens farfar in och säger "A bing-bar, what is that? Do I want it?"

skratt,, hur får man flickvänner? det har varit ett mysterium för mig i nästan 40 år

Medlem

Hah jadu.. Det ska tydligen gå via postorder numera!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar