Lightning Returns: Final Fantasy XIII tillkännagivet

Medlem

Men herregud, ge oss Versus XIII för bövelen!!

Medlem

Vilket gnäll... FFXIII var bra, FFXIII-2 var helt underbart - så jag ser fram emot detta!

Medlem

Herregud vilka sega presentationer... blev inte ett dugg sugen och då har jag ändå spelat igenom både FFXIII och XIII-2 och haft kul.

Moderator | Testpilot

Ursäkta men jag MÅSTE få fråga min fråga en gång till, Är jag dum som inte förstår varför man skriver "Final Fantasy XIII tillkännagivet". Det spelet finns ju redan. Ska inte det här spelet heta 13-3 utan bara FF13 det också?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av CGB Spender:

Vilket gnäll... FFXIII var bra, FFXIII-2 var helt underbart - så jag ser fram emot detta!

Då har du fruktansvärt dålig smak eller har aldrig spelat ett riktigt Final fantasy spel ( eller något annat JRPG för den delen).

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av CGB Spender:

Vilket gnäll... FFXIII var bra, FFXIII-2 var helt underbart - så jag ser fram emot detta!

Då har du fruktansvärt dålig smak eller har aldrig spelat ett riktigt Final fantasy spel ( eller något annat JRPG för den delen).

för din smak är helt magiskt rätt smak? jag hade kul när jag spelade dem har spelat massor med jrpg och äldre och jag hade kul med båda delarna olika men båda roliga om ni bara tänker sitta och gnälla skriv inte i tråden

Medlem

Många fanboys som downvotar i den här tråden.. När dom gör ett final fantasy som det gjordes i de gamla dagarna kommer jag spela igen. 13 var ju bara ett dåligt skämt.

Medlem
Skrivet av Kalle0108:

Många fanboys som downvotar i den här tråden.. När dom gör ett final fantasy som det gjordes i de gamla dagarna kommer jag spela igen. 13 var ju bara ett dåligt skämt.

om du inte har nått vettigt att tillföra så kan du göra nån rage tråd nånstans tbh
trådar om spel är för folk som är intresserade

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ursäkta men jag MÅSTE få fråga min fråga en gång till, Är jag dum som inte förstår varför man skriver "Final Fantasy XIII tillkännagivet". Det spelet finns ju redan. Ska inte det här spelet heta 13-3 utan bara FF13 det också?

De har faktiskt döpt spelet till Lightning Returns: FFXIII och jag håller med, de borde bara döpa det till FFXIII-3 för det är vad det är. Det är ingen spinoff

12
Skriv svar