Lanseringsfilm från The Sims 3: Övernaturligt

Robot
Lanseringsfilm från The Sims 3: Övernaturligt

På torsdag släpps den sjunde (!) expansionen till The Sims 3. Spana in lanseringstrailern redan nu.

#the-sims-3-overnaturligt, #the-sims-3-seasons-1


Medlem
Lanseringsfilm från The Sims 3: Övernaturligt

Sicken jävla skit.
Usch.

Medlem

Spelar folk fortfarande den här skiten?

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Spelar folk fortfarande den här skiten?

Jag gjorde det för ett år sen typ. Efter ~Nattliv så la jag ner skiten. Ren barnslig stil The Sims 3 utvecklas i, fantasivärlder och gud vet vad. Usch.

Medlem

Här kan vi snacka mjölkning. Hur många sims 3 kan man göra egentligen?
Det är som att göra "uppföljare" på half life 2 och byta ord efter varje "ny" titel. Vad sägs som:
Half life 2: The crowbar
Half life 2: Headcrabs
Half life2: Headcrabs 2, 3... osv
Half life 2: Stands up
Half life 2: Sits down

Tycker att det hade räckt med första sims 3 och sedan väntat åtminstone 5 år så att de kan släppa alla dessa expansioner i ett paket. Nu kostar ju varje expansion nästan som ett spel i nypris. Helt galet, EA.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Här kan vi snacka mjölkning. Hur många sims 3 kan man göra egentligen?
Det är som att göra "uppföljare" på half life 2 och byta ord efter varje "ny" titel. Vad sägs som:
Half life 2: The crowbar
Half life 2: Headcrabs
Half life2: Headcrabs 2, 3... osv
Half life 2: Stands up
Half life 2: Sits down

Tycker att det hade räckt med första sims 3 och sedan väntat åtminstone 5 år så att de kan släppa alla dessa expansioner i ett paket. Nu kostar ju varje expansion nästan som ett spel i nypris. Helt galet, EA.

Knappast dom på EA som är galna utan alla idioter som köper sakerna.

Medlem
Skrivet av Valpnos:
Skrivet av magma:

Här kan vi snacka mjölkning. Hur många sims 3 kan man göra egentligen?
Det är som att göra "uppföljare" på half life 2 och byta ord efter varje "ny" titel. Vad sägs som:
Half life 2: The crowbar
Half life 2: Headcrabs
Half life2: Headcrabs 2, 3... osv
Half life 2: Stands up
Half life 2: Sits down

Tycker att det hade räckt med första sims 3 och sedan väntat åtminstone 5 år så att de kan släppa alla dessa expansioner i ett paket. Nu kostar ju varje expansion nästan som ett spel i nypris. Helt galet, EA.

Knappast dom på EA som är galna utan alla idioter som köper sakerna.

Finns det pengar att tjäna så...
Undrar hur många expansioner till EA kan få ut?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Testpilot

O sen kommer Sims 4 och allt börjar om igen från 0

FM-guru
F.d. Sisyr

Kan tycka att Sims är lite småkul, men det här expansionstjafset är ju bara löjligt. Släpp fyran istället.

Medlem

Jahapp, där ser man.

Medlem

Finns det med Glittrande Vampyrer? :]


signatur

Nämen!

Medlem

Tycker att vissa tidigare expansioner har varit okej men vafan... Sims är tänkt att vara en "livs simulator" då ska man väl inte blanda in tomtar och troll?

Medlem

Jag tycker dom ska släppa ett Sims MMORPG

Medlem
Skrivet av Msiden:

Jag tycker dom ska släppa ett Sims MMORPG

dom hade väl typ sims online förut? Men skulle vara nice med olika servrar som är typ som en sims värld så är varje spelare en person och kan flytta ihop med andra spelare :=

Medlem

Med alla dessa expansioner är det hemskt att man tvingas köpa alla..... eller vänta nu......

På Torsdag???

Jag såg spelet på hyllan redan idag för 399...

Medlem

Jag är sims spelare och har alla expansioner. Tycker ändå att studion har gjort ett väldigt bra jobb på Sims 3, Övernaturligt blir ett självklart köp bara för att du kan göra en hel stad till Zombies.

Om vi ska snacka om mjölkning så ska vi snacka om deras Stuff Pack. Där har vi ripoff.

Medlem

Jag äger The Sims 3... men laddar ned expansionerna.

Kan köpa det sen när det finns som en komplett samling för kanske 200 kr.

Köpte The Sims 2 KOMPLETT för 250 kr.

Medlem

Eh stackars små barn som blir lurade på deras veckopeng.
Kan själv sitta spela sims 3 och är 20 år gammal. Det kan vara bra tidsfördriv om du verkligen har extremt tråkigt så kan vara kul att sitta bygga hus o göra lite nytt.

Fast det blir oftast sällan man spelar Sims 3 men ja kan vara kul om man har tråkiga dagar eller nätter eller om du vill bara få tiden att gå.

Medlem

Jösses, bara för att ni inte är målgruppen så är inte folk som köper och älskar Sims 3 idioter. Sist jag spelade så var communityn stark och de flest efterfrågar så himla mycket expansioner. Väx upp lite pojkar.

Vad säger Ebay om detta då?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar