FZ Play – De hetaste spelen i september

Robot
FZ Play – De hetaste spelen i september

FZ:s filmavdelning tipsar din plånbok om vilka fem spel den ska kasta pengar över denna månad.


Medlem
FZ Play – De hetaste spelen i september

Hur i hela skogen kan inte Torchlight 2 vara med?!

Medlem

Den här spelhösten är inte särskilt snäll mot min plånbok.
Håller med Ovanstående inlägg. Vet inte hur stort torchlight är, men det spelet om något har väl en stor chans att ge diablo 3 utmaning?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Borderlands 2 redan förhandsbokat för en månad sen. Kommer bli grymt!

Medlem

Kan bara hålla med föregående talare när det gäller Torchlight 2!

Och sen kan man diskutera hurvida Armored Kill (som är ett DLC) kan klassas som "spel" när Battlefield 3 det släpptes för över 10månader sedan..


signatur
Medlem

Njae, jag nöjer mig nog med Guild Wars 2 för den här månaden.

Medlem

synd att wow har blivit så otroligt casual nu anars ser det där rätt bra ut ... borderlands 2 ser dock nice ut.

Medlem
Skrivet av HeadlessChild:

Borderlands 2 redan förhandsbokat för en månad sen. Kommer bli grymt!

This!
Dock var alla "Ultimate Loot chest edition" redan bokade på webhallen då jag såg att det hade utannonserats till bokning , får hålla tillgodo med the next best thing den med bobblehead o lite stuff, fast ingen lootkista.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tror ni glömde ett par spel...
Black Mesa 14 September

Torchlight 2 20 September

Medlem

Borderlands 2 så klart!!! Som jag längtat >=)


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Redaktör

Torchlight 2 hade inte datum när vi snackade ihop oss om septemberlistan. Black Mesa är en mod, inte ett spel, och hamnar därför utanför (plus att det också fick releasedatum helt nyligen). BF3: Armored Fury kvalar in för att det är stort nog att fånga vårt och många andras intresse, trots att det "bara" är ett dlc-paket.


signatur
Medlem

FIFA 13 känns väl ändå som det borde kvalat in här...
Men som sagts tidigare.. Blir ingen snäll månad, min 360 gav nyligen upp så d måste bli en ny sådan tillsammans med FIFA...
Sen Borderlands 2 och MoP te PC:n....

Men ser ut o bli en bra höst/vinter iaf! Synd att dygnet inte hade fler timmar bara..

Mycket gott att vänta på.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Er intromusik är galet irriterande, det vore fantastiskt om den blev utbytt.

Medlem

Stopp och belägg! Kommer Fifa 13 nu? Måste jag ha!

Medlem

För egen del ser jag fram emot Trine 2 expansionen "Goblin Menace" som släpps den 6:e september på steam ( nu på torsdag alltså ). Blir coop-röj till helgen!

Sen är ju Torchlight 2 förbokat så det lär ju spelas när det kommer.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Jag har redan köpt Borderlands 2 samt "annual pass" med all dlc! sjukt taggad, låt det bli den 20e already damnit!

Medlem

Tekken Tag Tournament 2 ligger först på min inköpslista.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Torchlight 2 hade inte datum när vi snackade ihop oss om septemberlistan. Black Mesa är en mod, inte ett spel, och hamnar därför utanför (plus att det också fick releasedatum helt nyligen). BF3: Armored Fury kvalar in för att det är stort nog att fånga vårt och många andras intresse, trots att det "bara" är ett dlc-paket.

Jag förstår, men om ni startar igång eran 386:a, kör MsDos movie-maker, redigera videon och spara ner allt på disketter kanske ni hinner bli klar inom en vecka. Och då har ju hästtransporten fortfarande tid att nå fram till serverladan och att ladda upp videon på nytt innan spelen släpps.

Och sist jag kollade var Black Mesa både en mod och ett spel.

Sen vet jag inte riktigt men är inte den viktigaste poängen med spel journalistik att upplysa folk om vad dem kanske inte känner till istället för att hypa det som redan är överhypat och har 100 miljoner dollar reklam buget bakom sig?

Men för all del, jag kan ha fel...

Redaktör
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Tompa:

Torchlight 2 hade inte datum när vi snackade ihop oss om septemberlistan. Black Mesa är en mod, inte ett spel, och hamnar därför utanför (plus att det också fick releasedatum helt nyligen). BF3: Armored Fury kvalar in för att det är stort nog att fånga vårt och många andras intresse, trots att det "bara" är ett dlc-paket.

Jag förstår, men om ni startar igång eran 386:a, kör MsDos movie-maker, redigera videon och spara ner allt på disketter kanske ni hinner bli klar inom en vecka. Och då har ju hästtransporten fortfarande tid att nå fram till serverladan och att ladda upp videon på nytt innan spelen släpps.

Och sist jag kollade var Black Mesa både en mod och ett spel.

Sen vet jag inte riktigt men är inte den viktigaste poängen med spel journalistik att upplysa folk om vad dem kanske inte känner till istället för att hypa det som redan är överhypat och har 100 miljoner dollar reklam buget bakom sig?

Men för all del, jag kan ha fel...

Eller så har du bara en annan åsikt än redaktionen.


signatur
Medlem

Vet inte om det räknas som att köpa men jag fick Borderlands 2 till grafikkortet så jag lär väl lira det, var inte helt såld på ettan men "gratis" är gott.

Medlem
Skrivet av jlarss:

Jag har redan köpt Borderlands 2 samt "annual pass" med all dlc! sjukt taggad, låt det bli den 20e already damnit!

Borderlands 2 lär jag köpa så småningom, men just unikt material i spelet beroende på var och/eller när du köper det irriterar mig, samt att förköpa en massa DLC dom utannonserar innan släpp gillar jag inte precis heller.

Jag är väl lite gammaldags helt enkelt, men jag tycker man skall få samma spel oavsett var och när man köper det ( förbokning tycker jag man borde få lite rabatt på priset bara ), och expansioner vill jag ha "rejäla" historier som det inte ens talas om förrän spelet varit ute ett tag.

Blir eventuellt att jag väntar på "GOTY" av borderlands 2 av ren principsak. Får se om jag kan bärga mig Nä, nog gnällt från mig!

Det ser ju onekligen ut som ett kul coop-spel och är det lika bra som ettan eller bättre är det tillräckligt bra för mig så småningom.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Tompa:

Torchlight 2 hade inte datum när vi snackade ihop oss om septemberlistan. Black Mesa är en mod, inte ett spel, och hamnar därför utanför (plus att det också fick releasedatum helt nyligen). BF3: Armored Fury kvalar in för att det är stort nog att fånga vårt och många andras intresse, trots att det "bara" är ett dlc-paket.

Jag förstår, men om ni startar igång eran 386:a, kör MsDos movie-maker, redigera videon och spara ner allt på disketter kanske ni hinner bli klar inom en vecka. Och då har ju hästtransporten fortfarande tid att nå fram till serverladan och att ladda upp videon på nytt innan spelen släpps.

Och sist jag kollade var Black Mesa både en mod och ett spel.

Sen vet jag inte riktigt men är inte den viktigaste poängen med spel journalistik att upplysa folk om vad dem kanske inte känner till istället för att hypa det som redan är överhypat och har 100 miljoner dollar reklam buget bakom sig?

Men för all del, jag kan ha fel...

Vad var poängen med ditt inlägg? Är nyfiken.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag gissar att Blizzard avgör huruvida FZ hypear Torchlight 2, med tanke på all reklam och "gratis"reklam FZ har gjort och fortsätter göra för Diablo 3.

Mycket trevlig månad, satsar på MoP,och NHL samt så får jag AK med premium, även Torchlight verkar väldigt intressant då D3 var lite av en nostalgibesvikelse.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Tompa:

Torchlight 2 hade inte datum när vi snackade ihop oss om septemberlistan. Black Mesa är en mod, inte ett spel, och hamnar därför utanför (plus att det också fick releasedatum helt nyligen). BF3: Armored Fury kvalar in för att det är stort nog att fånga vårt och många andras intresse, trots att det "bara" är ett dlc-paket.

Jag förstår, men om ni startar igång eran 386:a, kör MsDos movie-maker, redigera videon och spara ner allt på disketter kanske ni hinner bli klar inom en vecka. Och då har ju hästtransporten fortfarande tid att nå fram till serverladan och att ladda upp videon på nytt innan spelen släpps.

Och sist jag kollade var Black Mesa både en mod och ett spel.

Sen vet jag inte riktigt men är inte den viktigaste poängen med spel journalistik att upplysa folk om vad dem kanske inte känner till istället för att hypa det som redan är överhypat och har 100 miljoner dollar reklam buget bakom sig?

Men för all del, jag kan ha fel...

Vad var poängen med ditt inlägg? Är nyfiken.

Videor kan uppdateras enkelt och snabbt idag.

Moddar är också spel, duh.

Hype och populäritet bör inte vara en avgörande faktor för hur mycket uppmärksamhet något får eller inte får på en spelsajt.

Medlem

Var är Hot or Not mätaren?

Medlem

NHL 13 är det enda spel som intresserar mig denna månad, det sitter fint. För jag behöver ta igen flera spel som jag inte hunnit spela eller köpa.

Medlem

FZ trollar oss som vanligt

Medlem

Vart är Fifa 13 då??

12
Skriv svar