Missa inte öppningsfilmen från Zone of the Enders 2

Robot
Missa inte öppningsfilmen från Zone of the Enders 2

HD-versionen av Zone of the Enders: The 2nd Runner visar upp sig på sju minuter rullande bild.

#zone-of-the-enders-hd-collection-2, #konami


Medlem
Missa inte öppningsfilmen från Zone of the Enders 2

Jäklar vilket bra spel det första var, fick tyvärr aldrig spelat uppföljaren.

Spelade igenom hela spelet i en vända då vi inte hade möjlighet att spara... Det var de gamla goda tiderna det.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Första spelet var helt löjligt roligt! Ge nu till PS3!


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Kom ihåg när ZOE kom, det var det snyggaste spelet jag sett. Tappade hakan

Inaktiv

Hört ZoE ska vara ruskigt bra, samt gjord av Kojima så man blir ju liten sugen då man gillar hans andra verk.

Medlem

Mmm, lirade ju ettan till PS2:an, ojoj vilket bra spel det var, goa minnen längtar verkligen tills detta släpps!

Inaktiv

Det ser sjukt underhållande ut och trailer musiken var helt fantastisk!

Det innehåller skön robotaction och tonvis med filosofi av Kojima grad.

Och musiken är riktigt bra.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Måste bara kommentera efter att ha läst folks kommentarer.

2an är milsväg bättre än 1an! Så ni som inte spelat 2an har verkligen missat något. Allt med 2an är bättre, kontrollen, storyn, musiken, you name it!

Medlem

Synd bara att trailern är mer ett barnprogram än ett actionspel...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag hade fel. Det är 2:an jag har spelat, inte 1:an :/
Men jag känner stor vill-ha faktor


signatur

Wake me up for entertainment

Lirade 2:an igen igår, Fortfarande lika snabb och härlig action som man minns det. Manuset är ju så där Kojima som det brukar bli, svävar mellan Wtf och geni, oftast är det svårt att veta vad som är vad och när

Men musiken är fortfarande underbar, hellre mer av sånt än wub wub.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar