I Am Alive släpps till Windows imorgon

Robot
I Am Alive släpps till Windows imorgon

Lanseringen sker tidigare än väntat, det är knappast kutym i spelbranschen inte.

#ubisoft, #i-am-alive


I Am Alive släpps till Windows imorgon

Förtidigt kan man aldrig klaga på


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

Medlem
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

Det var just såna som du jag syftade på, med mitt inlägg.
Arg, och full av bullshit.

Medlem

Pcmarknaden är inte mindre populär pga kopiering utan att pc spelare har högre krav, som många utvecklare inte kan eller får (pga längre utvecklingstid)

Jag spelar både på konsol och pc och jag vet vad jag förväntar mig av konsolspel och pc-spel tyvärr blir det ofta fel när spel som tex bf släpps på konsol och pcn får dåliga konsolportar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Ducci:
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

Det var just såna som du jag syftade på, med mitt inlägg.
Arg, och full av bullshit.

Vad ska du göra när konsolerna försvinner? Om du hatar PC spel?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

lååångt ifrån samma utsträckning som på pc grabben....

utan konsolerna hade spelbranschen gått under för länge sedan...du borde vara tacksam


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

lååångt ifrån samma utsträckning som på pc grabben....

utan konsolerna hade spelbranschen gått under för länge sedan...du borde vara tacksam

Jag tackar konsolerna för att jag inte behöver använda mitt grafik kort på mer än 20 % för det maxar de flesta spelet i dags läget! Jag har spelat mycket på konsol men börjar tröttna på det, företag bygger till konsoler istället för PC bara för Sony och Microsoft ska ta hundra år för att uppdatera sin burk!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

vänta nu lite.... så du menar alla pc spel piratkopieras? haha snälla du är så efter, du kanske ska titta på starcraft ja där är ju jättemycket som piratkopierades... eller vänta nu lite?

dota 2 då... nej inte heller? kanske dags för pc företagen att fatta att multiplayer krävs på pc och en bra multiplayer.

eller ha en bra coop. singelplayer är inte kul på pc becuse u know what? det är nerdummat med dålig ai som lätt manipuleras av några års spelande, inte för man gör det med vilje utan det blir bara så.

titta på alla Online multiplayer/coop spel, inga bra av dessa failar av en bra anledning.

men ni consol mäniskor har ju problem redan i singelplayer äventyret konstigt nog försöker ni få cod till esportspel m.m på consol när dessa spelarna skulle spelat på pc skulle dom fått fett med råpisk emot vettiga lägg. save me the lexure please.

Medlem

Kan inte alla hålla käften om vilket som är bäst?! skaffa skiten o spela bara ! är trött på allt jävla tjat om vilket som är bäst ! Konsoler har sina fördelar och PC har sina fördelar. Konsol kan ha exclusiva titlar om tex Red Dead Redemption medans PC har bäst hårdvara. Jag köper konsoler för att det finns bra spel där och som funkar bäst där ! tyvärr så är de ju dåligt portade över till pc vilket är jävligt träligt ! båda har sina fördelar och jag föredrar förtillfället PC för att konsolerna är jävligt gamla idag, men som sagt bägge har sina fördelar och nackdelar ! sluta o vara otrevliga mot varandra nu för att ni ska må bra över vad ni har lagt era pengar på.

Inaktiv
Skrivet av Ducci:
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

Det var just såna som du jag syftade på, med mitt inlägg.
Arg, och full av bullshit.

Här spelas de friskt med köpta såväl som piratade spel, till både konsol och dator.

Medlem
Skrivet av Ducci:
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

Det var just såna som du jag syftade på, med mitt inlägg.
Arg, och full av bullshit.

Utveckla gärna?

Medlem
Skrivet av Jesper1230:
Skrivet av Ducci:
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

Det var just såna som du jag syftade på, med mitt inlägg.
Arg, och full av bullshit.

Vad ska du göra när konsolerna försvinner? Om du hatar PC spel?

Varför hata PC spel? Jag gillar spel vare sig format, spelar på allt som spelas kan. man e ju gamer inte hater som vissa här tycks vara mer än spel intresserade.

Älskar PC'n suttit flera år vid den lilla burken och modat och gjort egna spel, för mig PC's starkaste sida.

Medlem
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

Det var just såna som du jag syftade på, med mitt inlägg.
Arg, och full av bullshit.

Utveckla gärna?

Denna tråd handlar om ett PC spel som släpps imorgon och har funnits crackat nästan en vecka före släpp. det har inget med konsoler att göra, Ubisoft har gått ut och sagt att de förlorat intäkter på deras pc spel på grund av piratkopiering.

Nu kan du förklara varför du blandar in konsoler i denna ekvation och varför du känner att du behöver vara allmänt otrevlig.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

vänta nu lite.... så du menar alla pc spel piratkopieras? haha snälla du är så efter, du kanske ska titta på starcraft ja där är ju jättemycket som piratkopierades... eller vänta nu lite?

dota 2 då... nej inte heller? kanske dags för pc företagen att fatta att multiplayer krävs på pc och en bra multiplayer.

eller ha en bra coop. singelplayer är inte kul på pc becuse u know what? det är nerdummat med dålig ai som lätt manipuleras av några års spelande, inte för man gör det med vilje utan det blir bara så.

titta på alla Online multiplayer/coop spel, inga bra av dessa failar av en bra anledning.

men ni consol mäniskor har ju problem redan i singelplayer äventyret konstigt nog försöker ni få cod till esportspel m.m på consol när dessa spelarna skulle spelat på pc skulle dom fått fett med råpisk emot vettiga lägg. save me the lexure please.

Nej det har jag inte sagt, vad får du det ifrån?
Inga av de spel du nämner är Ubisoft spel, och väger ingen relevans i den här diskussionen.

Men jag förstår vad du säger att du ogillar när spel som COD strippas ner när det släpps till PC och saknar funktioner och spel lägen som finns till konsol, och jag instämmer det är tråkigt.

Inaktiv
Skrivet av Jesper1230:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

lååångt ifrån samma utsträckning som på pc grabben....

utan konsolerna hade spelbranschen gått under för länge sedan...du borde vara tacksam

Jag tackar konsolerna för att jag inte behöver använda mitt grafik kort på mer än 20 % för det maxar de flesta spelet i dags läget! Jag har spelat mycket på konsol men börjar tröttna på det, företag bygger till konsoler istället för PC bara för Sony och Microsoft ska ta hundra år för att uppdatera sin burk!

Just så. Jag köper (nästan) alla spel som är PC-exclusiva för det är en kvalitetsstämpel.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Kan inte alla hålla käften om vilket som är bäst?! skaffa skiten o spela bara ! är trött på allt jävla tjat om vilket som är bäst ! Konsoler har sina fördelar och PC har sina fördelar. Konsol kan ha exclusiva titlar om tex Red Dead Redemption medans PC har bäst hårdvara. Jag köper konsoler för att det finns bra spel där och som funkar bäst där ! tyvärr så är de ju dåligt portade över till pc vilket är jävligt träligt ! båda har sina fördelar och jag föredrar förtillfället PC för att konsolerna är jävligt gamla idag, men som sagt bägge har sina fördelar och nackdelar ! sluta o vara otrevliga mot varandra nu för att ni ska må bra över vad ni har lagt era pengar på.

...så folk ska hålla käften och sluta vara otrevliga mot varandra? Själv är jag trött på alla jävlar som gnäller och för att inte tala om alla jävla idiotfan som svär i allt de skriver. Sist men inte minst är jag starkt kritisk mot kritiska personer.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

lååångt ifrån samma utsträckning som på pc grabben....

utan konsolerna hade spelbranschen gått under för länge sedan...du borde vara tacksam

Håller med om att piratkopiering till konsoller knappast går att jämföra med den till pc, men att påstå att spelbranschen skulle gå under utan konsoller är en grov överdrift.

Folk har alltid betalat för bra spel, då och nu. För att inte tala om onlinespel med månadskostnad som många gladeligen betalar, även om marknaden numer tyvärr rör sig mer mot "freetoplay, paytowin"

Men visst, en gång i tiden var man tvungen att betala först och sen inse att det var ett skitspel utan känsla eller utvecklarkärlek.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Ducci:
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:
Skrivet av krad:
Skrivet av Ducci:

Nu undrar alla forum gnällande PC fan boys varför Ubisofts tröttnat på pc marknaden.

Jag vet inte om du missat att piratkopieringen för olika konsoler är väldigt omfattande den med. Men, noobs som du är säkert inte så insatt...

Kräla tillbaks till din konsol du..

Det var just såna som du jag syftade på, med mitt inlägg.
Arg, och full av bullshit.

Utveckla gärna?

Denna tråd handlar om ett PC spel som släpps imorgon och har funnits crackat nästan en vecka före släpp. det har inget med konsoler att göra, Ubisoft har gått ut och sagt att de förlorat intäkter på deras pc spel på grund av piratkopiering.

Nu kan du förklara varför du blandar in konsoler i denna ekvation och varför du känner att du behöver vara allmänt otrevlig.

Hatar konsoler, ruttna spelmaskiner som är föråldrade och bromsar utvecklingen av spel enormt....

Ducci, om du nu håller med Ubisoft om att piratkopiering är ett så otroligt stort problem på PC tycker jag verkligen synd om dig. Några jag inte tycker synd om är alla giriga storföretag som gnäller på piratkopierade spel, trots att dom år efter år gör bättre och bättre resultat.

Dessutom är en piratkopia automatiskt inte ett uteblivet köp...

Och varför håller dom på att fjantar med dessa exklusiva släpp till vissa pisskonsoler, självklart kommer någon att försöka släppa spelet tidigare i form utav piratkopia.
Släpp allt samtidigt och du minskar risken för att dessa tidiga kopior kommer i omlopp.

Adobe och Microsoft har tackat piratkopierarna för att dom blivit så pass stora, utan piratkopierade program så som PS och Win skulle dom aldrig vart stora idag. Tycker spelutvecklarna kan tänka ett steg längre, är dom smarta finns det enorma summor att tjäna. Men deras snålhet och girighet förblindar dom.

Medlem

Krad

Jag håller inte med Ubisoft.

Jag är bara en gamer som spelar spelen och I am Alive var ett bra spel.

Testpilot

Hmm förtidigt kan man ju inte säga då konsollverren släpptes i Mars.

Medlem

1) Om produkten var färdig, varför ville de vänta åtta dagar till med release? Är det finputs eller bullshit som missas?

2) Vad skickar det för signaler till piraterna om de lyckas få släppet tidigarelagt? Gör't igen, få't igen?

Medlem

"Signaler" är överskattat. Spel kommer ut som warez så fort det går att få ut dem. Detta påverkar ingenting på den fronten.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

"rap" pirat äger! Allt är skittråkigt

Medlem

varning, detta spel är fullständigt värdelöst. det är även en grovportning. det är inte gjort för pc på något vis öht. mkt tydligt gjort för en xbox frågan är bara om det är xbox 1 lr 360


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av b3pp0:

varning, detta spel är fullständigt värdelöst. det är även en grovportning. det är inte gjort för pc på något vis öht. mkt tydligt gjort för en xbox frågan är bara om det är xbox 1 lr 360

Spelet är fett gammalt, det har legat på is i typ 7 år. men game play och story var bra.
Jag håller med på grafiken ser det ut som ett gammalt ps2 lir.

1
Skriv svar