Få gratisprylar i Ghost Recon Online

Robot
Få gratisprylar i Ghost Recon Online

Spelvaluta och handgranater i potten till de 200 snabbaste soldaterna.

#ghost-recon-online-1


Medlem
Få gratisprylar i Ghost Recon Online

1000kr ingame valuta O.o Man tackar man tackar, kanske kan göra att man faktiskt tar en paus från gw2 en stund ^^

Medlem

1000kr ingame valuta låter helt vansinnigt. Men man tackar.
Frågan är lite vad de tänkt tjäna på, normalt med sådana här erbjudande är att man skall få mersmak, men 1000 ingame valuta kommer räcka ett bra tag(hoppas jag annars är spelet dömt att misslyckas).

Edit: det kan inte vara så att ni lagt in en 0'a för mycket ?

Medlem

De tackar vi för

Medlem

Kanske gäller stålarna bara i betan?

Inaktiv

Tackar gillade faktiskt Ghost Recon Online dubbelt så mycket än konsolskadade Ghost Recon Future Soldier

Medlem

Tackar, ska bli intressant att testa detta.

Medlem

Tackaaaaarrrrr!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Medlem

Det skadar aldrig. Tackar!


signatur

// Bacon <3

Medlem

Jag tror någon har skrivit fel i artikeln alternativt så funkar inte koden som den ska. Skrivit in den och fick 5 granater och misstänker att jag fick 1000Rp vilket inte är samma sak som 1000kr... Synd kunde ju varit Ghost coins iaf, men tack ändå.

Medlem

Va vänta nu? Måste jag logga in på spelet eller får man dom av en? Vad ska man göra?

Vore sjukt grymt att få 1000kr ingame!

Medlem

Skulle va nice..

Skägg.
10 Chambers

Ja, det är alltså 1000rp som åsyftas, spelets valuta.


signatur
Medlem

har fått allt beta key och så men hittar ingenstans där jag kan skriva in nyckeln.. någon som kan hjälpa mig? tittar i shopen och så

Medlem

vad fan skrev in nyckeln stog "veteran bla bla unlocked" sedan fick jag inte ett skit

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av pyromarne:

vad fan skrev in nyckeln stog "veteran bla bla unlocked" sedan fick jag inte ett skit

Funkar det nu?


signatur
Medlem

Ja, det är alltså 1000rp och 5 granater som åsyftas, "inte ett skit"

1
Skriv svar