Farmville 2 ute nu

Robot
Farmville 2 ute nu

Zynga är fortfarande fantastiskt stolta över att de uppfunnit tredimensionell grafik och låter återigen meddela att du faktiskt kan snurra och observera dina grödor i 360 grader.

#zynga, #farmville-2


Farmville 2 ute nu

Skönt att se att den gode Vilhelm och hans häst är tillbaks på FZ igen. It's been too long, mate!

Medlem

älskar den drypande sarkasmen i texten

Inaktiv

Blev tvungen att lyssa på Gojira på hög volym efter att ha sett en del av videon ovan. Balansen återställd, själen tillfälligt räddad.

Inaktiv

Ska jag ta denna artikel seriöst?

Har lirat Farmville länge och tycker att det är ett helt okej spel och det finns säkert flera som håller med. Bara för att man har något emot Facebook och Farmville kan man fortfarande agera professionellt.

Medlem

Crafting, yay! Detta kan vara vad diablo 3 borde varit!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Ska jag ta denna artikel seriöst?

Har lirat Farmville länge och tycker att det är ett helt okej spel och det finns säkert flera som håller med. Bara för att man har något emot Facebook och Farmville kan man fortfarande agera professionellt.

Ska jag ta denna kommentaren seriöst?

Garva ihjäl när jag läste artikeln

Medlem

3D-grafik! Fantastiskt! Framtiden känner inga gränser, nu kan jag äntligen få uppleva spel i en tredje dimension! Whoah!

Allvarligt, är det fortfarande någon som spelar detta? Förutom de folk då som gör på sig så fort de får ett meddelande på Facebook då... Av alla de jag känner så är det bara en massa uttråkade morsor som spenderar någon tid med det...

Inaktiv

Seriöst så hör ju faktiskt Farmville inte hemma i något gamingsammanhang.
Det är ju tillverkat av Zynga och själva idén bygger på att man har tid i spelet som tar slut och för att få mer tid ska man rekrytera vänner eller göra en massa skit. Det är ju inget spel utan mer åt pyramidhållet.

Dessutom pågår det en massa rykten och stämningar mot Zynga för att dom piratar andras idéer och att dom har riktig usel personalpolitik. Inget man bör göra reklam för.

Medlem

Zynga rimmar på dynga.

Medlem

Lustigt att FZ säger "kollektiva dårhuset Facebook" och samtidigt har krav i vissa tävlingar att man ska ha ett facebook-konto.


signatur
Inaktiv

Extremt oproffesionellt av FZ.
Kan någon admin ta bort mitt konto?
Ja jag hatar Farmville men något jag hatar ännu mer är skribenter som S Lind och Erlandsson.

Medlem
Skrivet av cammo:

Lustigt att FZ säger "kollektiva dårhuset Facebook" och samtidigt har krav i vissa tävlingar att man ska ha ett facebook-konto.

De tycker alltså att alla sina läsare är dårar :'-(


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skrivet av Z3bb4n:

Extremt oproffesionellt av FZ.
Kan någon admin ta bort mitt konto?
Ja jag hatar Farmville men något jag hatar ännu mer är skribenter som S Lind och Erlandsson.

Din önskan är vår lag! Hoppas hen får en trevlig dag, var än du må vara.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Ska jag ta denna artikel seriöst?

Har lirat Farmville länge och tycker att det är ett helt okej spel och det finns säkert flera som håller med. Bara för att man har något emot Facebook och Farmville kan man fortfarande agera professionellt.

Spelar hellre spelen som Zynga "hämtat inspiration från" än att stödja denna utvecklare. Själv har jag något emot utvecklare som inte bara snor andras spel de stoltserar även med det. De förtjänar knappast att bli behandlade på ett professionellt sätt.

Medlem

Tycker också det var oseriöst skrivet - även om jag inte alls på något sätt gillar farmville eller zynga för de delen.

Varför rapporterar ni ens om det, om ni nu inte vill? Eller om ni vill, varför skriva som att ni inte vill?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tycker också det var oseriöst skrivet - även om jag inte alls på något sätt gillar farmville eller zynga för de delen.

Varför rapporterar ni ens om det, om ni nu inte vill? Eller om ni vill, varför skriva som att ni inte vill?

Antagligen för att det är ett populärt spel oavsett vad jag och många med mig tycker samt att han i videon får det att låta som det de nu gör med FV2 är något väldigt spännande och nytt som inte tidigare setts innan. Sedan så lär det bli en del som skriver sin åsikt om detta spel, oavsett om det rör sig om ifall personen gillar spelet eller inte.

Medlem

Skön artikel, humor på högsta hugg


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Alla Zynga spel ar ju likadana, bara olika namn och skins. Typ bygg det har och sammla pa det har och for nasta sak kravs ex antal vanner osv..sa Farmville 2..whoho..not. Farmville var kul typ i en vecka sen vart det trakigt for mig.

1
Skriv svar