Ultimata Killzone-samlingen bekräftad

Robot
Ultimata Killzone-samlingen bekräftad

The Killzone Trilogy innehåller de tre huvudspelen samt alla DLC-paket.

#killzone, #killzone-2, #killzone-3


Medlem
Ultimata Killzone-samlingen bekräftad

"On this day we shall act as one...AND WE SHALL BE IGNORED NOOOO MOOOOOORE!!!!..... Defenders of the Helgast dream... NOW IS OUR TIIIIIME"

och alla hurrar och viftar med flaggor ha ha fy fan mera krigshets coming our way

Annars så höll faktiskt VIsari lika bra klass på sitt tal i tvåan. Det kunde jag nästa recitera alltihop där ett tag


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Kan man köpa ettan separat på Playstation Store? Jag har redan 2 & 3 nämligen...

Medlem
Skrivet av fanboyen:

Kan man köpa ettan separat på Playstation Store? Jag har redan 2 & 3 nämligen...

Ja.

Mer info: http://blog.eu.playstation.com/2012/09/06/killzone-trilogy-co...

Medlem

ooooh HD-version av 1a spelet? I say YES!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Haha, borde börja handla lite.....Ico collection, ratchet & clanck collection, Journey collection, MGS collection och nu...Killzone!
Nice....

Äntligen kan man spela 1:an, tjohej!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

SWEET! killzone har en dom häftigaste storys jag har kört längtar efter att få köra alla igen

Medlem

Antingen ogillar någon Killzone-serien starkt eller så trollar denne bara 'cause he can.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skrivet av ohem:

Antingen ogillar någon Killzone-serien starkt eller så trollar denne bara 'cause he can.

Vem?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av ohem:

Antingen ogillar någon Killzone-serien starkt eller så trollar denne bara 'cause he can.

Vem?

Den som ogillar vartenda inlägg...

Ettan lär det nog bli ett köp av på PSN

Inaktiv

Brian Cox är en av världens bästa röstskådespelare. Innan jag fick mitt PS3 (ca 4-5 månader sedan nu tror jag) så var jag helt hänförd av CGI-sekvenserna från Killzone med Visaris tal. Rätt fascinerande egentligen; handlingen är superklyschig om man tänker på det (en rymdsaga där du slåss mot en hybrid av Nazityskland och Nordkorea) och gameplaymässigt så är det en rälsupplevelse så det sjunger om det (vilket jag hatar rent generellt) men ändå så är det så jävla bra. Fascinerande som sagt. Sedan ska det väl dock nämnas att lika bra som Cox är, lika dålig är Charles Everett som röstskådis (det är han som gör Rico). Maken till generiskt machogrymtande har jag inte hört sedan jag kollade på en Stallone-rulle.

Skrivet av Jozo:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av ohem:

Antingen ogillar någon Killzone-serien starkt eller så trollar denne bara 'cause he can.

Vem?

Den som ogillar vartenda inlägg...

Ettan lär det nog bli ett köp av på PSN

Måste vara en Helghast.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Måste ta och köra igenom alla igen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
1
Skriv svar