Trials HD och Evolution kommer till pc

Robot
Trials HD och Evolution kommer till pc
Medlem
Trials HD och Evolution kommer till pc

Trevliga nyheter, har faktiskt sucktat efter detta.

Kunde aldrig klå min nemesis banrekord

Dags för Revansch!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Göttmos! Köpte HD till 360 men kommer troligtvis att köpa detta också!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Ser riktigt nice ut

Medlem

Finally!! Har längtat efter det, sjukt kul tisfördriv!

Medlem

fan vad skönt !!!! köpte de till 360 men de suger ju o lira där för headsetet är katastrof ! ser fram emot att lira de här över skype med polarna !

Medlem

YES!!!!!!!! Kände det på mig och har bara suttit och väntat

Medlem

Om portningen är värdelös till det här spelet så har de verkligen bajsat och spytt på en pengahög och sedan bränt skiten.

Trials Evolution's level editor är så sjukt bra att jag är irriterad från första stund att spelet inte släpptes till PC som nr 1 platform.

Medlem
Medlem

Härligt! Nu blir det att riva sitt hår och banka i bordet lite!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Om portningen är värdelös till det här spelet så har de verkligen bajsat och spytt på en pengahög och sedan bränt skiten.

Trials Evolution's level editor är så sjukt bra att jag är irriterad från första stund att spelet inte släpptes till PC som nr 1 platform.

känns som fail me mus & tangentbord till ett spel som Trials


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

"Bra multiplayerbanor var bristvara i Trials Evolution"
Driver ni med mig eller? Har ni ens tittat på vad som finns online?

Medlem
Skrivet av sandah:

"Bra multiplayerbanor var bristvara i Trials Evolution"
Driver ni med mig eller? Har ni ens tittat på vad som finns online?

Kan bara hålla med, finns sjukt mycket att välja o vraka emellan!

Edit:

Som även är riktigt bra och unika då..

ELF
Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Ztreek:

Om portningen är värdelös till det här spelet så har de verkligen bajsat och spytt på en pengahög och sedan bränt skiten.

Trials Evolution's level editor är så sjukt bra att jag är irriterad från första stund att spelet inte släpptes till PC som nr 1 platform.

känns som fail me mus & tangentbord till ett spel som Trials

Då har du aldrig spelat sådana här spel på PC tidigare. Fungerar hur bra som helst. Satt och nötte ett spel på PC när jag var liten som heter Elasto Mania.
Men om nu portningen av Trials blir så dålig så det knappt går att använda tangentbordet så har jag en 360-kontroll.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av sandah:

"Bra multiplayerbanor var bristvara i Trials Evolution"
Driver ni med mig eller? Har ni ens tittat på vad som finns online?

Skulle delvis kunnat förstå om de menar multiplayer på samma xbox.. det systemet var lite udda när man flög ur skärmen gång på gång... men via online... då finns det ju hur mycket coola multiplayer banor som helst.
Föredrar faktiskt att lira så och jag o mina polare lirar det än

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Ztreek:

Om portningen är värdelös till det här spelet så har de verkligen bajsat och spytt på en pengahög och sedan bränt skiten.

Trials Evolution's level editor är så sjukt bra att jag är irriterad från första stund att spelet inte släpptes till PC som nr 1 platform.

känns som fail me mus & tangentbord till ett spel som Trials

Då har du aldrig spelat sådana här spel på PC tidigare. Fungerar hur bra som helst. Satt och nötte ett spel på PC när jag var liten som heter Elasto Mania.
Men om nu portningen av Trials blir så dålig så det knappt går att använda tangentbordet så har jag en 360-kontroll.

Elasto Mania i all ära ett riktigt ballt spel på sin tid, men trials kräver lite mer precision än så :P. Men man kan ju ha xbox360 kontroll till pc också så jag ser inte heller något fel med att porta spelet till pc.

Medlem

Med tanke på att redlynx har sitt ursprung på internet-spelscenen tycker jag det är en stor skam att de inte släppte Trials HD till PC från början. De såg alla deras fans på PC och vände dem ryggen. Jävligt kass stil. Jag vet inte ens om jag är intresserad av att köpa det här spelet längre.

Medlem
Medlem

Fan vad gött, AT LAST!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Hoppas vi på PC får ta del av de communitybanor som redan finns till 360, annars vore det sjukt tråkigt. Finns massor utav coola banor.

Medlem

Grattis alla PC-lovers

Inaktiv

Jag vill inte vara en party-pooper nu, men kom ihåg att utgivaren är Microsoft Studios; det finns en chans att detta är portat till winRT och alltså kommer kräva Windows 8/RT.

"Earlier this year we announced that Xbox is coming to Windows 8. Now, in addition to its industry-leading gaming service, Xbox is pleased to announce support from Microsoft Studios, Rovio, Miniclip, Gameloft, ZeptoLab, Glu Mobile, Halfbrick Studios, and others to bring high quality Xbox games to Windows 8.

Many games will be available starting October 26th with ongoing new releases coming through holiday and beyond. This growing portfolio spans genres and delivers an innovative mix of fun-to-play titles that will be playable on any Windows 8 PC, laptop, or tablet.

Xbox games will be easy to find in the preinstalled Windows 8 Xbox Games app and available in the Windows 8 Store. In addition, all Xbox games for Windows 8 will have Xbox Achievements, and many will also take advantage of other Xbox features, including leaderboards, multiplayer modes, and connecting with friends, and more."

Redaktör
Skrivet av Winzi:
Skrivet av sandah:

"Bra multiplayerbanor var bristvara i Trials Evolution"
Driver ni med mig eller? Har ni ens tittat på vad som finns online?

Skulle delvis kunnat förstå om de menar multiplayer på samma xbox.. det systemet var lite udda när man flög ur skärmen gång på gång... men via online... då finns det ju hur mycket coola multiplayer banor som helst.
Föredrar faktiskt att lira så och jag o mina polare lirar det än

Yes, jag menade när man lirar upp till fyra samtidigt. Jag begriper inte varför de skickade med så få banor där (vad var det, en eller två medium och ingen svårare än så?). Och betygsättningen online var (är?) ett skämt – jag har tagit hem banor som tusentals användare satt högsta betyg på, och sen har de knappt gått att spela igenom. Kanske har blivit bättre den sista tiden, det var ett tag sen jag spelade.


signatur
Medlem

Äntligen! Jag har väntat på en PC version av Trials.

1
Skriv svar