Utvecklar-dokumentär om Dishonored

Robot
Utvecklar-dokumentär om Dishonored

Är första utvecklarklippet om Dishonored lika snurrigt som Inception-filmen? Döm själv efter att ha sett videoklippet!

#arkane-studios, #dishonored


Medlem
Utvecklar-dokumentär om Dishonored

Verkar som att de håller fast vid att spelaren ska kunna spela på många olika sätt. Låter lovande!
PS: "Inception" betyder ungefär "Början på något" eller "det första steget på något större." Så snurrigt eller inte - det har nog inget med filmen att göra.

Medlem

Det här spelet, UE3 och allt, förtjänar högre upplösta texturer! ;_;

Var och när börjar man ställa sig i kö?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det har spelet verkar ha en grymt stor och bra potential, blir till att halla ogonen pa det skarpt.

Medlem

Jag ser fram emot detta rejält.
Förbokad på Webhallen och kommer att spela första spelsessionen utan att döda någon.
I'm a sucker for a good challenge.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag kastar pengar på skärmen men ingenting händer!

Skrivet av Xepheros:

Jag kastar pengar på skärmen men ingenting händer!

Haha, good one


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av NisseHult:

Verkar som att de håller fast vid att spelaren ska kunna spela på många olika sätt. Låter lovande!
PS: "Inception" betyder ungefär "Början på något" eller "det första steget på något större." Så snurrigt eller inte - det har nog inget med filmen att göra.

Hehe, jag förstod det.

Medlem

Vet inte om jag är så förtjust i Fable/Bioshock art stylen de verkar anamma, men i övrigt ser det riktigt lovande ut

1
Skriv svar