To the Moon till Steam inom kort

Robot
To the Moon till Steam inom kort

Sjätte september når Sebastian Lind-utnämnda "tidernas vackraste" rollspel To the Moon till den populära distributionsportalen. Är du taggad?

#to-the-moon


To the Moon till Steam inom kort

OLD SCHOOL FEELING

Eeeeexcellenttt.

Yes, det där ser riktigt fint ut


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fantastiskt att spelet ska nå steam. Jag kollade på hela Pewdiepie´s lets play och tycker att spelet är underbart.

Det blir definitivt ett köp i framtiden, en uppföljare är ju dessutom på väg, blir nog att köpa spelet och spela ut det till dess


signatur

Game long and prosper

Medlem

Oerhört mysigt spel som inte hör hemma någon annanstans än på Steam

Medlem

Då kan det nog bli rabatteras lite framöver. Jag tycker faktiskt det behövs, det kändes inte riktigt värt 90kr. Jag var riktigt taggad när jag startade upp men blev besviken. För mycket transportsträckor och meningslösa pussel. Det glänste emellanåt men mina förväntningar var högre.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ganska komiskt att spelet kostar.. Anyway detta är ett spel som man verkligen inte behöver spela själv utan kan kolla på youtube videos om man så vill då det inte riktigt finns något gameplay.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Det kommer bli definitivt ett köp för mig

Skulle absolut rekommendera det, det är inte ofta man ser en så stark story i ett spel. Det är smått kort, men jag njöt av det rakt igenom.

Medlem
Skrivet av kill455:

detta är ett spel som man verkligen inte behöver spela själv utan kan kolla på youtube videos om man så vill då det inte riktigt finns något gameplay.

Det är faktiskt... sant. Dock bör man själv "spela" Dear Esther för att det bygger på känslan av att vara där.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Väldigt fint spel! Lite hypat som det brukar bli i verbala svängar, detta är ett spel varje person måste uppleva på egen hand. Fint och ovanligt


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar