Imponerande uppvisning från okänt MMO – Black Desert

Robot
Imponerande uppvisning från okänt MMO – Black Desert

Hört talas om det massiva onlinerollspelet Black Desert Online? Inte vi heller, men en ny video visar upp läckra miljöer, karaktärer och strider. Missa inte!

#guild-wars-2, #black-desert-online, #pearl-abyss


Medlem
Imponerande uppvisning från okänt MMO – Black Desert

Imponerande grafik! Speciellt i närbild på karaktärerna!
Gameplayet såg också ganska trevligt ut, hade varit roligt att få testa det här.

Medlem

YES Ge oss mer live action based mmo det är det "nya" generationens MMO :). Såg riktigt kul ut ^_^. Vi får se vad framtiden visar =).

Medlem

Detta såg ju spännande ut fram tills dom började slåss...

Klarar inte av ett sådant combat system, passar inte mig i smaken.

Medlem

Oj, vilka fina karaktärer. Blev lite småkär nästan.

Medlem
Skrivet av xplojt:

Detta såg ju spännande ut fram tills dom började slåss...

Klarar inte av ett sådant combat system, passar inte mig i smaken.

Likadant för mig.

Oerhört vacker arkitektur. Ansiktena och grafiken var även imponerande. Den grafiska designern vet vad han eller hon håller på med!

Tråkigt nog verkar det vara ett generiskt MMORPG med ingenting nytt.


signatur

Have a good time!

Jag är svag för spel med ovala månar, papegojhästar och troll som hoppar och pustar! Även + i kanten för att spelets estetik påminde om Assassin's Creed.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Älskar Combaten!
Fick gåshud när dem visa karaktärerna på nära håll, men det är en sak som oroar mig, såna här spel med fina karaktärer och så fin grafik brukar oftast inte vara open-world, utan att det laddar varje gång man går igenom en gränd och sedan är man i en instance med max 5 pers.. Om det är open-world så släpper jag Gw2 och WoW och spelar det här haha!

Medlem

Ser ju löjligt bra ut, får hoppas gameplayet håller så kan det nog bli riktigt bra.

Medlem

Nu kanske det beror på att det är pre-alpha footage eller något men ser inte combat ut att vara ganska stelt? Gillar inte animationerna på striderna riktigt iaf.

Men som sagt, det kan ju vara för att det är väldigt långt kvar innan det släpps.

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av xplojt:

Detta såg ju spännande ut fram tills dom började slåss...

Klarar inte av ett sådant combat system, passar inte mig i smaken.

Likadant för mig.

Oerhört vacker arkitektur. Ansiktena och grafiken var även imponerande. Den grafiska designern vet vad han eller hon håller på med!

Tråkigt nog verkar det vara ett generiskt MMORPG med ingenting nytt.

Samma här. Med bättre combat så hade varit riktigt intressant.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Såg så jävla nice ut!

Sen såg jag combat'en...

Medlem

Jag tyckte dock att det såg riktigt intressant ut och karaktärerna och känslan av det hela kändes som ett riktigt next-gen mmo. Gillade hur combaten såg ut, jag personligen gillar inte WoW's combat.

Men detta såg fantastiskt ut !

Medlem

Får känslan av assasins creed/ skyrim i en värld och en drös med fantasy. Bådar gott, bådar gott .... :D!

Medlem

Såg ut som en blanding av skyrim och assasins creed plus en massa fantasy :). MEN jag kan ju inte ljuga o säga att det INTE såg riktigt riktigt bra ut! Kolla på Female läpparna bara!! O_O. Och dom hade normal stora boobs :).

Medlem

kan bli mitt första mmo. gillade det som fan

gnu
Medlem

vart är den obligatoriska loli-rasen?

Inaktiv

Hmm jag har svårt för mmorpgs, men detta verkar intressant! får hoppas det kommer hit med så man får testa det, miljön och allt var riktigt lockande

Medlem

Snyggt som fan, men man undrar ju om det kommer flyta på med animationer för hår och päls i något större strider? Inte omöjligt med en bra optimerad grafik motor.

Striden i slutet var dock en downer, clusterfucks är aldrig kul. Men gillar verkligen att mmo's börjar kräva lite mer rörelse! En dag kanske man rent av blir utmanad?

Medlem

Hmm, ja. Själv fick jag samma vibbar som när jag såg Lineage 2 första gången. Fasligt snyggt men jag vet inte om det räcker för mig. Mmorpg:na känns som de står å stampar på samma ställe som för flera år sedan. Det som skiljer är snyggare grafik men utöver det är det samma visa om igen.

Medlem

Såg riktigt fint ut, lite Dragon's Dogma-aktigt MMO känns det som.

Medlem

Karaktärerna är ju gripande fantastiskt välgjorda..
Början av filmen tål att tittas på mer än en gång också..
Grymt detaljarbete i städerna.

Håller iaf ett öga på detta.

Medlem

Sydkorea/Japan MMO innebär vanligtvis grindgrindgrindgrindgrind x 10000000. Det faller mig inte riktigt i smaken.
Men man ska väl inte döma på förhand.

Fint att titta på om inget annat.

Medlem

Väldigt snyggt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ahhhh det är koreanskt alltså?

Not a single quest was given that day...

Orkar inte grinda. Men som sagt, kanske blir något om dom fixar till striderna för jag tycker det såg väldigt stelt ut stundtals.

Medlem

Normalt brukar inte Japan-MMOn tilltala mig, men detta såg faktiskt trevligt ut. Kvarstår dock att se lite mer gameplay, interface, quests m.m

Medlem

Gameplayn såg riktigt scriptad ut, iaf sista minuten


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Det här såg intressant ut, riktigt imponerande grafik på karaktärerna i närbild.

Det här måste ni fiska upp mer information om, FZ


signatur

Game long and prosper

Medlem

Såg ut att lika gärna kunna heta Dragons Dogma Online.

FM-guru
F.d. Sisyr

Får ju lvo att säga att det grafiskt sett var imponerande på alla sätt och vis - såväl tekniskt som designmässigt. Vore intressant att se mer av gameplay och funktioner, förstås.

123
Skriv svar