Problem med YouTube och "fullscreen"

Medlem
Problem med YouTube och "fullscreen"

Jag har ett problem gällande YT och "fullscreen", testat i Opera, Internet Explorer, Chrome och så vidare, samma problem uppstår i varenda webbläsare. Problemet är att när jag trycker på fullscreen på vilken video som helst, då fungerar det. Du läste rätt, det fungerar. Problemet kommer senare, för när jag sedan stänger ner fullscreen och få den normala storleken. Då fungerar det också.

Nej, nu ska jag sluta fjanta omkring. Problemet uppstår när jag tar fullscreen på en video en andra gång. Alltså om jag tar fullscreen, stänger ner den och öppnar igen - då fungerar ljudet och videon går på. Men skärmen är svart. När jag sedan stänger ner fullscreen igen, då fungerar den "normala" storleken, men inte fullscreen.

Någon som kanske har ett svar på vad problemet är?

Medlem

Jag hade ungefär samma problem bara att det inte var lika konsekvent som ditt. För mig löste det sig med att bråka med flash, installerade om det nyaste och pillade lite med inställningarna och nu fungerar det.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

har nångång haft samma problem och gjorde ungefär samma som parzec

1
Skriv svar