Tio intensiva minuter från Remember Me

Robot
Tio intensiva minuter från Remember Me

Tio minuter actionfyllt gameplay från den stora Gamescom-snackisen Remember Me där huvudkaraktären Nilin försöker fly från en välbestyckad helikopter över hustaken i Paris.

#capcom, #remeber-me, #dontnod-entertainment


Medlem
Tio intensiva minuter från Remember Me

Urfjantig dialog, känns som nån B-film från 80-talet. Dessutom ser combaten väldigt stel ut om man tex jämför med AC eller Batman AC/AA.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Epoxlol:

Urfjantig dialog, känns som nån B-film från 80-talet. Dessutom ser combaten väldigt stel ut om man tex jämför med AC eller Batman AC/AA.

Det är japanska spelutvecklare vi pratar om. De är (till skillnad från filmskaparnas diton) inte direkt kända för dialogernas briljans...

Medlem

THE HUNTED IS NOW THE HUNTER!
japp, it's cheesy alright

liknar Oni, det gillas men ja det är lite stelt


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Är det bara jag som tycker att det kändes stelt, hackigt och ryckigt varje gång hon skulle klättra över något, hoppa till någon kant eller allmänt bara Parkour:a sig?

Utöver det verkade combat-animationerna värdelösa.

Medlem

Springa i 10 sekunder sedan cut-scene.


signatur

I want to play a game.

Medlem

Såg okej ut för mig. Varken jättebra eller jättedåligt

Medlem

ser fram emot detta. tror det kan bli bra

Medlem

Gillar miljöerna, men resten vetefan, hjälper inte direkt att de kör PS3 versionen eller att det är ett totalt ointressant sönder-scriptat helikopter scenario, spyr galla när jag ser det i spel.

Röstskådisarna och dialogerna ska vi inte ens snacka om.

Medlem

Jag tyckte om det jag såg, men varje gång hon gjorde ett hopp över något så vart hon skit seg.. det ska va som i AC där klättrandet känns lätt och proffsigt, combaten var okay , inte lika tråkig som AC iallafall..fast det hela känns väldigt hackigt, hoppas dem kan fixa det.

Medlem

Kändes väldigt segt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Snackade med en polare som kollat in detta spel och så som han berättade verkade det riktigt nice. Efter en titt på detta så så verkar det mest (valfritt rim)

Medlem

Kommer att bli fett bra spel..

AC i framtiden...

Blade Runner liknande miljöer...

Näe mina pengar kommer att läggas på detta.. tackar..


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem
Skrivet av Riiicco80:

Kommer att bli fett bra spel..

AC i framtiden...

Blade Runner liknande miljöer...

Näe mina pengar kommer att läggas på detta.. tackar..

Att styra och manipulera människor till självmord... helt fantastiskt tänk i spel värden.. som sagt mina pengar.. här är dom..


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem
Skrivet av Riiicco80:
Skrivet av Riiicco80:

Kommer att bli fett bra spel..

AC i framtiden...

Blade Runner liknande miljöer...

Näe mina pengar kommer att läggas på detta.. tackar..

Att styra och manipulera människor till självmord... helt fantastiskt tänk i spel värden.. som sagt mina pengar.. här är dom..

http://www.youtube.com/watch?v=5XQ1oV-jhHc


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Som jag sade i den tidigare tråden om detta spel.. de har mycket att jobba på animationsmässigt.

six
Medlem

Vanligtvis så brukar filmer visa upp det bästa spelet har att erbjuda, hoppas verkligen att det inte är fallet denna gång!

Medlem

mjaha, den stora snackisen...antar att det inte fanns några fler spel där då eller?


signatur

Styret upp och däcken ner

1
Skriv svar