Imponerande uppvisning från okänt MMO – Black Desert

Medlem

Dat graphics! Dreggel!
Sen om spelet i sig självt är bra återstår att se!


signatur

Xbox 360 Arcade "Jasper" 120GB

bara jag som inte gillar clipping graphics?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

ser nice ut, men måste alla rpgs vara mmos och fantasy.
Vill ha ett tvättäkta SP rpg och varför inte bara i typ 60-tals kalla krig med spioner eller nått. Just spitt ballin here.

Medlem

Med tanke på att spelet är begränsat till Japan och Sydkorea är det med stor sannolikhet ännu ett MMO-spel som går ut på att grinda dagarna i ända. Det är trots allt det som säljer i Asien.

EDIT: Varför blir jag nedröstad? Det är ett faktum att asiatiska spelare föredrar spel som går ut på att grinda. Gissa varför t.ex. Aion & Tera blev så stort i Asien och inte i övriga kontinenter.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Detta ser riktigt bra ut ju... Det ser ut att slå Skyrim på näsan grafikmässigt altså. Vilket är ganska extremt för ett mmorpg

Medlem

Sjukt snyggt spel

Medlem

Jag tyckte combaten såg rolig ut! Det såg ut att ha mer UMPF! i sig än vad andra MMORPG-spel verkar ha där det oftast är att man väntar på att en skill ska recharga och sen stirrar blint på mätarna

Inaktiv
Skrivet av Mikael2441:

Detta ser riktigt bra ut ju... Det ser ut att slå Skyrim på näsan grafikmässigt altså. Vilket är ganska extremt för ett mmorpg

Dock tycker jag skyrim har rätt bra grafik, men jag förstår hur du menar ^^

Medlem

Jag önskar Skyrim karaktärerna såg såhär bra ut!

Medlem

Är helt såld. Såg sjukt bra ut!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fail train incomming!

Medlem
Skrivet av Riwl:

Älskar Combaten!
Fick gåshud när dem visa karaktärerna på nära håll, men det är en sak som oroar mig, såna här spel med fina karaktärer och så fin grafik brukar oftast inte vara open-world, utan att det laddar varje gång man går igenom en gränd och sedan är man i en instance med max 5 pers.. Om det är open-world så släpper jag Gw2 och WoW och spelar det här haha!

Har för mig jag läste att det var samma utgivare som till C9 (instance baserat spel som du beskrev) så är rädd för exakt samma sak

Medlem
Skrivet av slarron:

YES Ge oss mer live action based mmo det är det "nya" generationens MMO :). Såg riktigt kul ut ^_^. Vi får se vad framtiden visar =).

Jamen gud!
Ca 20 sekunder in i filmen så tänkte jag att detta mmo står och faller med det fightingsystem som det lyckas uppbåda. Det som filmen sedan visar ger mig bra vibbar. Hoppas bara vi slipper vänta 3 år på att få prova det..

Medlem
Medlem

Ett ord: Vackert

Medlem

Linjärt "hålla handen"-themepark MMO?
Få se nu, hur brukar det bli.... jo; Crash-and-burn-free-to-play-oh-shit-alla-har-tröttnat-efter-2-månader...

Har haft rätt med precis alla MMOs nu. Någon borde anställa mig som marknadsanalytiker?

Medlem

hm, tjejerna såg bra ut. (punkt)

Medlem

Grafiken såg awesome ut, musiken och striderna påminner om gw2 dock.

Medlem

Snygg grafik för att vara ett mmo . kanske kan bli något : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Riktigt imponerande måste jag säga.

Medlem

Bra ..för ett MMO (dock var det rätt mycket poppande), annars är det bara polerad last-gen med en aning förtätad del subobjekt/delar, (MAO mer men fortfarande kantiga saker).

Ingen månadskostnad är väl bra och dåligt i MMO. (Gratis men annorlunda spelarbas).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

snyggt... men måste det blixtra, ryka o dundra när man skjuter lite bilbåge?...

Medlem

fick starka tera vibbar utifrån combaten, men striden i slutet med kanonerna och elefanterna såg intressant ut.

Medlem
Skrivet av Securion:

Linjärt "hålla handen"-themepark MMO?
Få se nu, hur brukar det bli.... jo; Crash-and-burn-free-to-play-oh-shit-alla-har-tröttnat-efter-2-månader...

Har haft rätt med precis alla MMOs nu. Någon borde anställa mig som marknadsanalytiker?

Om du har haft ratt med precis alla MMOs, hur kommer det sig att folk fortfarande spelar dem?

Inaktiv
Skrivet av Securion:

Linjärt "hålla handen"-themepark MMO?
Få se nu, hur brukar det bli.... jo; Crash-and-burn-free-to-play-oh-shit-alla-har-tröttnat-efter-2-månader...

Har haft rätt med precis alla MMOs nu. Någon borde anställa mig som marknadsanalytiker?

Har du haft rätt med alla mmos som blivit och är f2p? Nja det tror jag knappast, du beter dig precis som en gammal klasskamrat som påstod han alltid hade rätt och alltid haft.

Allods Online står stadigt bland annat, och det är ett f2p som har nämts här på fz. Många spel har inte farit åt helvete som du vill påstå.
Bara för att du inte tyckte om dom innebär det inte att dom tappar spelare eller bara suger rent allmänt.

Medlem

Varför kan ingen göra ett WW2 mmo eller i en realistiskt värld etc GTA mmo lr något sånt alltid massa fantasi.

Medlem
Skrivet av FunnX:

Varför kan ingen göra ett WW2 mmo eller i en realistiskt värld etc GTA mmo lr något sånt alltid massa fantasi.

APB Reloaded kan du kolla in

Inaktiv

Imponerande grafik ja men animationerna var skitfåniga som i alla andra asiatiska mmorpg. Det slår alltid fel när Japaner eller Koreaner ska försöka göra västerländsk fantasy eller sci-fi. Som sagt, snyggt som fan men ansiktstexturerna såg ut som utklipp av high res-foton, de kvinliga karaktärerna såg ut som 14-åringar. Nej tack.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

gissar att det blir skit, högst ordinär grind ...4 långa gäspningar av 5

Medlem

Det verkade intressant tills striderna exploderade i så många färger att pride-paraden hade blivit avundsjuk.


signatur

I drank what?

123
Skriv svar