Nytt Call of Juarez utannonserat

Robot
Nytt Call of Juarez utannonserat

Återvänder till vilda västern, inga moderna miljöer som i Call of Juarez: The Cartel.

#call-of-juarez-gunslinger-2, #ubisoft


Nytt Call of Juarez utannonserat

Är det samma team som gjorde Cartel? Själv hoppas jag på mer broderligt gnab som i bound in blood, Dynamiken mellan Ray och Thomas var ju underbar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

BRA.. Ge mig nu en pilbåge bara också.
(Edit: Ja Techland är samma utvecklare sen 1:an).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Är det samma team som gjorde Cartel? Själv hoppas jag på mer broderligt gnab som i bound in blood, Dynamiken mellan Ray och Thomas var ju underbar.

Så länge spelet blir som 1:an eller 2:an är jag nöjd

Medlem

Jag saknar något följare till GUN! 1 på coj var riktigt härligt!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv

Jag är kanske ensam om det men jag tyckte The Cartel på många sätt var ett riktigt bra spel och hade gärna sett en uppföljare. Tycker dock även att Bound in blood var riktigt schyst så ja, även detta ser bra ut!

Medlem

Läste fel först... usch...

Medlem

nedladdningsbar titel? Så inget riktigt spel då...


signatur

I drank what?

De borde aldrig ha sammankopplat: "The Cartel" med "Call Of Juarez", hoppas på ett höjdarspel den här gången.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Multiplayer in bound in blood var riktigt jävla najs.

Medlem

Tycker att Ubisoft kan komma med nått nytt snart istället för att komma med mediokra uppföljare.Tex Splinter Cell är väl söndermjölkat för länge sen.

Medlem

Grym Trailer! Bara det blir som 1:an är jag nöjd!


signatur

Nämen!

Medlem

Bound in Blood helt klart bäst i serien, hoppas att Gunslinger blir lika bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tredje spelet i serien är en urflippad och en total skitkass flop som jag inte tycker är värd att kallas Call of Juarez.

Medlem

Inget AAA-spel

Medlem

Call of Juarez under inbordes kriget kanske?..naja det blir ialla fall grymt skoj att se vad dom hittar pa.

Medlem

Call of Juraez cartel är nog den sämsta spel från coj så dålig!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Tråkigt att det inte finns något bra open world westernspel till PC a la Red Dead Redemption. CoJ är bra men saknar friheten att rida över prärien lite som jag vill.

Medlem
Skrivet av tirim4:

Tråkigt att det inte finns något bra open world westernspel till PC a la Red Dead Redemption. CoJ är bra men saknar friheten att rida över prärien lite som jag vill.

GUN finns, men det börjar bli några år nu.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av tirim4:

Tråkigt att det inte finns något bra open world westernspel till PC a la Red Dead Redemption. CoJ är bra men saknar friheten att rida över prärien lite som jag vill.

GUN finns, men det börjar bli några år nu.

Jo, men de kompisar som har spelat det har en del jättebra saker att säga om det men också mycket jättedåligt...

Medlem
Skrivet av tirim4:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av tirim4:

Tråkigt att det inte finns något bra open world westernspel till PC a la Red Dead Redemption. CoJ är bra men saknar friheten att rida över prärien lite som jag vill.

GUN finns, men det börjar bli några år nu.

Jo, men de kompisar som har spelat det har en del jättebra saker att säga om det men också mycket jättedåligt...

Smaken är som baken, varför basera dina egna åsikter utefter vad dina vänner tycker? Då går man miste om mycket i världen. Try it, jag älskade det.


signatur

Nämen!

1
Skriv svar