Capcom öppnar europeisk e-butik

Robot
Capcom öppnar europeisk e-butik

Japanerna kränger kläder, extraprylar och fysiskt förpackade spel online. Först ut – en svindyr Resident Evil 6-jacka.

#capcom, #resident-evil-6


Medlem
Capcom öppnar europeisk e-butik

10 000kr lol ser det ut som det växer pengar på mig eller?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv
Skrivet av Icerock:

10 000kr lol ser det ut som det växer pengar på mig eller?

Jösses, ser lite ut som om Capcom har tagit sig vatten över huvudet.

Inaktiv

Åh Capcom ni är så galna.

Medlem

Kommer den någon uppdaterad jacka sen med annat blixtlås eller nåt så man måste ha den istället om 4 månader? Hoppas det.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Undra om man måste betala extra för att få låsa upp fickorna som redan finns där

Inaktiv
Skrivet av Icerock:

10 000kr lol ser det ut som det växer pengar på mig eller?

Överdrivet pris, och dessutom var jackan inte precis snygg heller för den delen.

Medlem

"psst kolla där grå grabben med 10.000kr jackan.." >_<... ja vi får väll se hur det går. Man kanske skulle lära sig sy så ^___^.... vem försöker jag lura haha. :D!

Medlem
Skrivet av Icerock:

10 000kr lol ser det ut som det växer pengar på mig eller?

Gör det inte det på alla!? jag som tyckte jag såg så normal ut med mina sedelbeklädda ben...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Zigge__:

Undra om man måste betala extra för att få låsa upp fickorna som redan finns där

Tummen upp till det där xD


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Zigge__:

Undra om man måste betala extra för att få låsa upp fickorna som redan finns där

HAHA gjorde min dag :D!

Medlem

Jag kommer bara att handla där om de har en mysko gammal man i rock som säger "Got a lot of good things on sale, stranger!" när man kommer fram till honom.

Medlem

Snygg jacka...

Medlem

Smart ide, dock får dom ändra priserna då deras målgrupp knappast tjänar dom pengarna eller har jobb.

Inaktiv

jackan är nog inte så snygg på dom med ölmage

Medlem
Skrivet av riktigninja:

jackan är nog inte så snygg på dom med ölmage

hahaha din kommentar gjorde dagen! Fick upp en bild i skallen på sven melander lloyden.

Om vi nu snackar om själva tråden så är det tur att dom anpassar sina priser för medelklassen!!!! Man går ju utan tvekan och köper sig en jacka för 10 lax på en Svensson lön.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Jag kommer bara att handla där om de har en mysko gammal man i rock som säger "Got a lot of good things on sale, stranger!" när man kommer fram till honom.

Det är nog inte helt utsiktslöst om de får tag på den här snubben


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

Hellre köper jag en jacka på loppis för 1 krona.

Medlem

Hm, kroppstight jacka på tunn japan = Man kan eventuellt använda jackan som armbindel.

Fanns det inte en jacka till RE4 också?

Medlem

Hade jag varit rik så hade jag köpt två. En för att klippa sönder och en för att sova på
Jag vill vara rik

Medlem
Skrivet av Icerock:

10 000kr lol ser det ut som det växer pengar på mig eller?

tja finns ju bara 10 i europa!

Medlem

För 10.000 kr får du en lite mer exklusiv jacka än nåt som är märkt capcom lol..

Medlem

Av japaner för japaner (med för mycket pengar)


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar