Vinn Guild Wars 2 och prylar!

Medlem

Härligt härligt, tack för chansen till ett efterlängtat spel.

Medlem

Hoppas, hoppas, hoppas! <3

Medlem

Hehe, kanon tävling nu när det är slutsålt överallt. Tack

Medlem

letade efter ett annat alternativ på fråga tre.. en grunge-stad på S...men jag antar att det är som med skillnaden på storstad och bihangs-del med eget kommunstyre..?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Snälla fz om ni ska låta mig vinna någon gång låt det vara denna gång


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Tävling uppskattas starkt !

Medlem

Inskickat och klart nu är det bara att hålla tummarna. Lycka till alla andra tävlade

Medlem

Vore grymt nice att få vinna GW2 och att få byta ut min Coop mus!


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

HAde vatt så jävla gött och vinna! Har inte tid för betalmmo :/ Jobbar för mycket.

Medlem
Medlem

Hoppas man vinner då spelet verkar blivit riktigt bra!

Lycka till allihopa!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Oddjob:

Oj, det var längesen jag såg en tävling på fz, hoppas det varit sommaruppehåll bara så man kan börja hoppas på att vinna saker igen

Japp, nu drar vi igång igen!

Hurra, tror du att det kommer bli lite filmklipp där ni pratar som t ex när du drog en snabb genomgång av Battlefield serien inför Battlefield 3?

Utöver fler tävlingar? Om allt går som det ska kommer det mer videomaterial inom kort!


signatur
Medlem

Hoppas man lyckas plocka hem en musmatta iaf :). Min börjar bli lite väl trasig.

Medlem
Skrivet av adfi:

Hoppas man lyckas plocka hem en musmatta iaf :). Min börjar bli lite väl trasig.

Jag kör fortfarande med min BF1942 SM 2004-matta.

Snygg tävling, bra jobbat återigen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Rasmous:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Rasmous:

Får man Guild Wars 2 med i Cd-format eller får man bara en Cd-nyckel?

Cd skivor följer bara med i collectors edition är jag hyffsat säker på.

Vore nice att vinna, skulle behöva en ny mus och musmatta Riktigt underbart spel, rekommenderas STARKT

Jojo, var lite otydlig. Får man det som om att man köper det i en butik med fodral eller får man bara en lapp med nyckeln?

Jag köpte i butik och fick endast fodral och en lapp.

Medlem

Mus och musmatta hade inte vart fel!
Lycka till till er andra

Medlem

Vill verkligen, VERKLIGEN vinna denna tävling

Medlem

Ja tack.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Funderar på vad formuleringen: "Vinnarna koras av en jury" innebär när det bara är flervalsfrågor, vad finns det för subjektiv bedömning i detta? Om det hade funnits ett textfält i stil med "Motivera varför just du ska vinna" hade jag förstått, men kanske är det det kommentarerna är till

Medlem

Shit vilka gryma priser! Skulle min Brorson bara Älska. vi lirar gw2 varje dag =D

Redaktör
Skrivet av Ristaaf:

Funderar på vad formuleringen: "Vinnarna koras av en jury" innebär när det bara är flervalsfrågor, vad finns det för subjektiv bedömning i detta? Om det hade funnits ett textfält i stil med "Motivera varför just du ska vinna" hade jag förstått, men kanske är det det kommentarerna är till

Någon måste vaska fram vinnarna. Denna någon kallas jury.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ristaaf:

Funderar på vad formuleringen: "Vinnarna koras av en jury" innebär när det bara är flervalsfrågor, vad finns det för subjektiv bedömning i detta? Om det hade funnits ett textfält i stil med "Motivera varför just du ska vinna" hade jag förstått, men kanske är det det kommentarerna är till

Någon måste vaska fram vinnarna. Denna någon kallas jury.

Tja, om det bara var flervalsfrågor skulle jag skrivit: "Vinnarna lottas bland de som har alla rätt", jury antyder i mina öron en subjektiv bedömning. Med andra ord, någon skulle kunna vinna med 3/4 rätt trots att 500 pers. har 4/4 etc. kanske baserat på att den personen inte vunnit men deltagit i massor av tävlingar på FZ t.ex.

Redaktör
Skrivet av Ristaaf:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ristaaf:

Funderar på vad formuleringen: "Vinnarna koras av en jury" innebär när det bara är flervalsfrågor, vad finns det för subjektiv bedömning i detta? Om det hade funnits ett textfält i stil med "Motivera varför just du ska vinna" hade jag förstått, men kanske är det det kommentarerna är till

Någon måste vaska fram vinnarna. Denna någon kallas jury.

Tja, om det bara var flervalsfrågor skulle jag skrivit: "Vinnarna lottas bland de som har alla rätt", jury antyder i mina öron en subjektiv bedömning. Med andra ord, någon skulle kunna vinna med 3/4 rätt trots att 500 pers. har 4/4 etc. kanske baserat på att den personen inte vunnit men deltagit i massor av tävlingar på FZ t.ex.

Vi kör både rena frågetävlingar och tävlingar med motiveringsfrågor i samma tävlingssystem, infotexten är densamma för båda. Hursomhelst, om inget annat anges måste man alltid ha alla rätt för att kunna vinna.


signatur
Medlem

Come to papa! Får hålla tummarna att man vinner eller kommer 1:a - 3:a :).

Medlem

Tror att jag fick ett rätt.

Medlem

De är väldigt många här som skriver att de vill ha en ny mus och musmatta, de är typ ingen som skriver att de vill vinna spelet

HOPPAS JAG KAN FÅ VINNA GUILD WARS 2!!!!!!!!!

obs om någon som vinner inte vill ha spelet utan bara mus och musmatta så pma mig direkt


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

esn
Medlem

Fan vad nice. hoppas att man vinner detta!


signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Medlem

Vore ju nice att kamma hem detta, hade köpt det om jag hade råd att spendera pengar på det, får väl hålla tummarna

Skönt att slippa skriva motivation också förresten.

Medlem

"Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren." Hur mkt kan det vara månntro?

Medlem

Såja, nu får man hoppas. Tror inte på det men man vet aldrig.

123
Skriv svar