Vinn 5/5-spelet Guild Wars 2!

Robot
Vinn 5/5-spelet Guild Wars 2!

Spel, mus och musmatta kan bli dina, om du ger oss rätt svar på ett par frågor innan lunch i morgon.

#guild-wars-2, #arenanet


Medlem
Vinn 5/5-spelet Guild Wars 2!

Sluta påminna folk, jag vill ju vinna

Medlem

Så sant som sagt!^ Jag vann en betanyckel sist det var tävling rörande GW2 så känns väldigt osannolikt att man vinner, men kan RNG-gudarna hata mig på D3 kanske dom gillar mig IRL

Medlem

Kom igen RNG!!


signatur

Xbox 360 Arcade "Jasper" 120GB

Medlem

Variit medlem sedan quake kom. Fortfarande inte vunnit än.

Medlem

Jag gissar på att jag alltid svarar fel på alla frågor så därför jag aldrig vinner. Problemet är också med de här tävlingarna är att man oftast redan hunnit köpa spelet innan tävlingen ens kommit igång.

denna gång är dock GW slutsålt i varenda butik

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Jag gissar på att jag alltid svarar fel på alla frågor så därför jag aldrig vinner. Problemet är också med de här tävlingarna är att man oftast redan hunnit köpa spelet innan tävlingen ens kommit igång.

denna gång är dock GW slutsålt i varenda butik

Såg det faktiskt på mitt lokala Åhlens häromdagen (3-4 ex), lönar sig att kolla på ICA och dylikt också, bara ett tips

Medlem

Jag är en trogen fz läsare och har varit under flera år. Först idag reggade jag mig för att tävla *håller tummarna*

Medlem

Trevlig tävling, jag håller tummarna

Medlem

Skulle gärna vinna eftersom jag har varit osäker på Guild Wars ett längre tag och kommer nog inte få tummen ur annars.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Jag håller verkligen tummarna! 25st matlådor makaroner och krossade tomater ligger i frysen. Har inte råd med något guild wars 2 nu inte

Medlem

Hoppas! Verkar vara ett intressant spel, annars väntar jag tills priserna sjunkit en aning.

1
Skriv svar