Udda live action-rulle från Guild Wars 2

Robot
Udda live action-rulle från Guild Wars 2

V for Vendetta-regissören James McTeigue står bakom den färska live action-rullen Our Time Is Now, vars syfte är att få dig att tagga till mer för 5 av 5-liret Guild Wars 2.

#guild-wars-2, #arenanet


Medlem
Udda live action-rulle från Guild Wars 2

Precis som du skrev så känns det mer som Secret World hela vägen fram tills dess att hon blir digital.

Medlem

Haha va?! Man blev lite mind fuckad i början men sen så blev det rätt :).

Medlem

Såg den igår och blev helt... What?

Medlem

okaayyy wtf sluter känns som spelet

Medlem

Kändes som en Secret world promo rulle fram tills att det blev GW2...väldigt vågad trailer av ANET.

Medlem

Jag tyckte den var totalt sämst, kändes mer som en dålig trailer för en sunkig B film/hobby projekt. Ska "our time is now" bli deras buzz word eller?

Bra spel för övrigt.

Medlem

Tja, Funcom är väl glada för all gratis reklam dem kan få, det lär dem behöva.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Suget blev ju inte direkt större...


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Haha fantastiskt.
Totalt brilliant i sin idioti
Jag har inte tillrackligt med ord for att beskriva hur mycket jag alskar den

Medlem

"Udda live action-rulle"

snarare en reklamfilm med riktiga personer.

påminner mycket om The Secret World

Medlem

Jag gillar den. Fast jag tror den är mer menad till de som spelar spelet än de som inte lirat det. Jag fattade referenserna direkt till ögat och och undervattensbilderna.

Alldelles för länge har vi suttit stilla och bevittnat MMO-världen sina. Undervattens-gameplayet är unikt för GW2 på många sätt.

Medlem

Igentligen har jag inte tid och skriva detta. Måste logga in och spela, fick nämligen ett sånt sjukt sug.

Eller inte!

börjar faktiskt tröttna på detta spel, bankar sönder och samman folk i pvp och pve, tja det va kul ett tag.......

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Jag tyckte den var totalt sämst, kändes mer som en dålig trailer för en sunkig B film/hobby projekt.

trailern var mycket smart gjord, om den skulle varit mindre märklig så skulle den inte synas i Median.
Den syns i median -> fler folk som hört talats om spelet -> de kollar upp spelet -> flera köper spelet

typ som när Bio Ware skicka up Mass Effect 3 i rymden, visst det är jävligt konstig marknadsföring, men då syntes Mass Effect på bra många gaming sidor

Medlem

Udda men skön rulle


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Medlem

köpte precis en månad till på tsw, iofs var det av misstag då jag glömde avbryta min sub. Tja illuminati ere' we go again!

1
Skriv svar