Trailer – Besök mayaruiner i Assassin's Creed III

Robot
Trailer – Besök mayaruiner i Assassin's Creed III

Ubisoft har släppt en ny trailer från Assassin's Creed III där Connor letar efter skatter i uåldriga ruiner som Mayaindianerna lämnat efter sig. Det kan du också göra – om du förbokar.

#assassins-creed-iii, #ubisoft


Medlem
Trailer – Besök mayaruiner i Assassin's Creed III

Börjar bli riktigt less på detta exklusiva hit och dit.
Gör ett komplett spel som är lika på alla platformar och inte gör någon skillnad vart man köper spelet.
Släpp lite små DLC för en billig peng eller en större samling av DLC´s efter att spelet vare ute några månader ist.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv
Inaktiv

Varför skapar man DLC som man sen ger exklusivt till olika återförsäljare? För att göra fansen och kunderna glada? Nej..

edit: För övrigt drygt med mer ruiner, det har vi gjort i Tombraider 1-36 redan, fast utan dualguns och tight Ass denna gången.

Medlem

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om sånna här förbokningserbjudande att få exklusivt in game content.

Visst det är väl inget direkt fel i det, mer än det känns som man blir snuvad på sånt som egentligen skulle kunna varit med, när man köper det sedan också. Oftast är det ju bara förbokningskunder och tja, pirater som får spela det.

Jag är nog lite mera för att slänga med concept art, utvecklardagböcker, musiken och sånt där. En "light" variant av Collectors Edition.

Men, jag ser fram sjukt mycket emot Assassins Creed III, ska bli kul att få ny och fräsch story och sluta med Ezio.


signatur

Nämen!

Medlem

Jag hatar men ändå älskar dom där uppdragen där man ska ta sig från botten till toppen i något jäkla stort torn/grotta etc. i dom föregående spelen

Medlem
Skrivet av Aresz:

Varför skapar man DLC som man sen ger exklusivt till olika återförsäljare? För att göra fansen och kunderna glada? Nej..

edit: För övrigt drygt med mer ruiner, det har vi gjort i Tombraider 1-36 redan, fast utan dualguns och tight Ass denna gången.

Connor har ju rätt tight Ass ändå.

(Han är ju trots allt huvudkaraktären i Asscreed III höhö)


signatur

Nämen!

Medlem

Hmmm finns Join or Die edition på gamestop för hittar inte den på sidan ?

Medlem

Hmmm finns Join or Die edition på gamestop för hittar inte den på sidan ?

Medlem

Hmmm finns Join or Die edition på gamestop för hittar inte den på sidan ?

Medlem

Hmmm varför postades min kommentar 3 gånger hmmm ?

Medlem

När jag köper ett spel vill jag ha hela och slippa läsa en massa trams om extra om du bla bla bla.
Så ge alla som köper spelet allt som ingår.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Struggle:

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om sånna här förbokningserbjudande att få exklusivt in game content.

Visst det är väl inget direkt fel i det, mer än det känns som man blir snuvad på sånt som egentligen skulle kunna varit med, när man köper det sedan också. Oftast är det ju bara förbokningskunder och tja, pirater som får spela det.

Jag är nog lite mera för att slänga med concept art, utvecklardagböcker, musiken och sånt där. En "light" variant av Collectors Edition.

Men, jag ser fram sjukt mycket emot Assassins Creed III, ska bli kul att få ny och fräsch story och sluta med Ezio.

Japp. Och dom säger alltid "mä men detta har vi gjort utanför budgeten och bla bla bla. Ja säkert hörru, det kan ju vem som helst komma och skylla på men faktum kvarstår, om skiten är färdigutvecklad när spelet släpps så borde de följa med.
Förr var ju DLC ett sätt att hålla ett spel vid liv, nu är det ett sätt att tjäna 900 kronor på ett spel för 700...

1
Skriv svar