Wii U-releasedatumet släpps i morgon

Robot
Wii U-releasedatumet släpps i morgon

Nintendo håller presskonferens om Wii U – se den direkt på webben.

#nintendo


Medlem
Wii U-releasedatumet släpps i morgon

1 december ?


signatur
Medlem

Woho! Gillade inte Wii så mycket men det här kan nog bli ett köp. Gillar verkligen Nintendo, spelen är lite annorlunda än pc spel så blir ju en skön omväxling ibland.

Medlem

OJ !! En FZ-nyhet som INTE avslutas med en fråga till läsarna för att få fler kommentarer och mer trafik till sidan...!

Men okej då:

Vilket av alla spel som har visats till Wii U och som lär släppas i år är du mest sugen på att kunna få plocka upp (för en billig penning...) på releasedagen och sedan låta din nya fina Wii U sluka i sin häftiga skivläsare, för att sedan avnjutas på din nya fina Wii U?

Releasedatum för ett releasedatum, underbart Topsy Turvy.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Skrivet av Banjo:

OJ !! En FZ-nyhet som INTE avslutas med en fråga till läsarna för att få fler kommentarer och mer trafik till sidan...!

Eftersom besökarantalet finansierar sidan borde jag veta bättre.

Vad tycker ni – kan ni läsare förlåta mig?


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Banjo:

OJ !! En FZ-nyhet som INTE avslutas med en fråga till läsarna för att få fler kommentarer och mer trafik till sidan...!

Eftersom besökarantalet finansierar sidan borde jag veta bättre.

Vad tycker ni – kan ni läsare förlåta mig?

Här på FZ finns det alltid plats för kärlek och förlåtelse :heart:

Inaktiv

Måste man lira med den där handkontrollen som ser ut som en bärbar spelkonsol ?
Ser ju så ruskigt osmidigt och oskönt ut, kan ju aldrig vara samma känsla som en vanlig handkontroll som sitter fint i handen.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Tummen:

Måste man lira med den där handkontrollen som ser ut som en bärbar spelkonsol ?
Ser ju så ruskigt osmidigt och oskönt ut, kan ju aldrig vara samma känsla som en vanlig handkontroll som sitter fint i handen.

Det släpps en "pro" kontroll också, den ser ur som en PS-kontroll ungefär.

Det är vad Nintendo kallar den i a f... "Pro". -_-

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Banjo:

OJ !! En FZ-nyhet som INTE avslutas med en fråga till läsarna för att få fler kommentarer och mer trafik till sidan...!

Eftersom besökarantalet finansierar sidan borde jag veta bättre.

Vad tycker ni – kan ni läsare förlåta mig?

Okej, visst. Du säger att besökarantalet, inte antalet kommentarer, är det viktiga. Även om du har rätt i det så är det ju självklart att många besöker (och återvänder till) en sida om den är mer aktiv(och om man själv är mer delaktig), vilket ert ständiga frågande åtminstone försöker åstadkomma.

Dessutom ska man inte underskatta värdet i en välformulerad fråga. Det leder ibland till intressanta diskussioner. (med få kommentarer)

Ibland till pajkastning. (med många kommentarer)

Beror väl lite på hur man ställer frågan...

1
Skriv svar