Grönt ljus för tio Steam-spel

Robot
Grönt ljus för tio Steam-spel

Black Mesa bland de första titlarna som communityn röstat fram med Steam Greenlight.

#black-mesa, #half-life-2, #cry-of-fear, #dream, #heroes-generals, #kenshi, #mcpixel, #no-more-room-in-hell, #project-zomboid, #routine, #towns


Medlem
Grönt ljus för tio Steam-spel

Grattis Black Mesa! Det var sannerligen på tiden.

Medlem

Yey Black Mesa och Project Zomboid fick grönt ljus ^.^

Gick snabbare än jag trodde, för bara ett par dagar sedan så var bägge titlarna på ca 30%.
Valve kanske sänkte antalet votes som behövdes i för sig.

Medlem

Otroligt korkat att man kan rösta ner ett spel, lika korkat som att man kan ge tummen ner på dessa kommentarer.

Det har en bra bit kvar men det kan nog bli bra om de fixar till vissa brister. Ser enormt fram emot Black Mesa och om den inte gått igenom hade jag undrat hur folk tänker.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Otroligt korkat att man kan rösta ner ett spel, lika korkat som att man kan ge tummen ner på dessa kommentarer.

Det har en bra bit kvar men det kan nog bli bra om de fixar till vissa brister. Ser enormt fram emot Black Mesa och om den inte gått igenom hade jag undrat hur folk tänker.

Hur skulle det se ut om man bara kunde ge tummen upp på alla spel inklusive kommentarerna här på FZ? Jo.. då vet man inte vad som är bra eller dåligt.

Medlem

McPixel & Routine ska köpas. Heroes & Generals är f2p så det ska testas


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av PcGamer:

Otroligt korkat att man kan rösta ner ett spel, lika korkat som att man kan ge tummen ner på dessa kommentarer.

Det har en bra bit kvar men det kan nog bli bra om de fixar till vissa brister. Ser enormt fram emot Black Mesa och om den inte gått igenom hade jag undrat hur folk tänker.

Hur skulle det se ut om man bara kunde ge tummen upp på alla spel inklusive kommentarerna här på FZ? Jo.. då vet man inte vad som är bra eller dåligt.

Och det gör du nu? Hela det här systemet är korkat men jag tror faktiskt det blivit mer korrekt om man endast kunde ge tummen upp eller så visar man samtliga som tummat ner eller upp något. Jag har inga som helst problem med att detta visas, jag står helt och fullt för mina åsikter. Fast jag brukar inte använda mig av tummen ner, om jag inte håller med om ett inlägg kommer jag skriva ett eget inlägg och förklara varför jag inte gör det.

Medlem

Göttgöttgött bara bra spel rösta igenom postal 2, exoplanet och VOX nu med !

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Otroligt korkat att man kan rösta ner ett spel, lika korkat som att man kan ge tummen ner på dessa kommentarer.

Det har en bra bit kvar men det kan nog bli bra om de fixar till vissa brister. Ser enormt fram emot Black Mesa och om den inte gått igenom hade jag undrat hur folk tänker.

Fast röstar man verkligen ner spelen? Är detta verkligen bekräftat? Jag tror bara att det är en "Inte intresserad, sluta visa det här spelet"-knapp.

Medlem

Ahahaha McPixel var fan bizzart bra!

Heja Black Mesa! Äntligen!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av PcGamer:

Otroligt korkat att man kan rösta ner ett spel, lika korkat som att man kan ge tummen ner på dessa kommentarer.

Det har en bra bit kvar men det kan nog bli bra om de fixar till vissa brister. Ser enormt fram emot Black Mesa och om den inte gått igenom hade jag undrat hur folk tänker.

Fast röstar man verkligen ner spelen? Är detta verkligen bekräftat? Jag tror bara att det är en "Inte intresserad, sluta visa det här spelet"-knapp.

http://www.examiner.com/article/steam-greenlight-players-can-...

"A certain number of thumbs up votes will get the game in question that much closer to being officially released on Steam, while thumbs down votes will push that dream farther away. "

Medlem

Yeah! McPixel! Savin' the Day! ;D

Schyst att Black Mesa blev greenlightat också. Dem förtjänar en liten slant för allt arbete dem lagt ner.

Hoppades som fan på att få se Black Mesa i listan!

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av kabex:
Skrivet av PcGamer:

Otroligt korkat att man kan rösta ner ett spel, lika korkat som att man kan ge tummen ner på dessa kommentarer.

Det har en bra bit kvar men det kan nog bli bra om de fixar till vissa brister. Ser enormt fram emot Black Mesa och om den inte gått igenom hade jag undrat hur folk tänker.

Fast röstar man verkligen ner spelen? Är detta verkligen bekräftat? Jag tror bara att det är en "Inte intresserad, sluta visa det här spelet"-knapp.

http://www.examiner.com/article/steam-greenlight-players-can-...

"A certain number of thumbs up votes will get the game in question that much closer to being officially released on Steam, while thumbs down votes will push that dream farther away. "

http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=32641782...

"Down votes do not nullify up votes. That bar is not the progress bar towards acceptance. It is to show the developer the ratio of up votes to down votes. We've removed it since it hasn't proved to be useful data thus far."

Medlem

Tycker det är lite felaktigt att säga att Black Mesa dyker upp på steam redan på fredag, det vet vi inte. Kan ju vara så att processen för att lägga till spel är ganska lång och att det inte hinns innan ordinarie release.

MAO - Ingen vet, vi får vänta och se. Men förbered er på att tanka via BMS hemsida

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Yeah! McPixel! Savin' the Day! ;D

Schyst att Black Mesa blev greenlightat också. Dem förtjänar en liten slant för allt arbete dem lagt ner.

Hur kommer de få pengar menar du?
Det är ju gratis trots allt.


signatur

Rawr

Medlem

Blir att skaffa Black mesa på direkten, minns lilla biten man kunde läsa om den modden i pcg 2003 när man såg gordon på framsidan... tror det var första pcg som jag köpte innan man började prenumerera.

Medlem

Rekommenderar er som gillar simcity eller liknande management spel att titta på Towns. Finns en demo på deras hemsida om jag inte minns fel.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av kabex:
Skrivet av PcGamer:

Otroligt korkat att man kan rösta ner ett spel, lika korkat som att man kan ge tummen ner på dessa kommentarer.

Det har en bra bit kvar men det kan nog bli bra om de fixar till vissa brister. Ser enormt fram emot Black Mesa och om den inte gått igenom hade jag undrat hur folk tänker.

Fast röstar man verkligen ner spelen? Är detta verkligen bekräftat? Jag tror bara att det är en "Inte intresserad, sluta visa det här spelet"-knapp.

http://www.examiner.com/article/steam-greenlight-players-can-...

"A certain number of thumbs up votes will get the game in question that much closer to being officially released on Steam, while thumbs down votes will push that dream farther away. "

http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=32641782...

"Down votes do not nullify up votes. That bar is not the progress bar towards acceptance. It is to show the developer the ratio of up votes to down votes. We've removed it since it hasn't proved to be useful data thus far."

Ok då har de antagligen ändrat detta sedan jag senast hörde talas om det, en förbättring helt klart

Vilket spel kommer bilden från nyheten ifrån??

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Vilket spel kommer bilden från nyheten ifrån??

Black Mesa

Inaktiv

Synd att WW2online inte kom med, det är lätt bättre än Heroes and Generals.

1
Skriv svar