Spela igenom Final Fantasy VII i Littlebigplanet 2

Robot
Spela igenom Final Fantasy VII i Littlebigplanet 2

Det tog en ensam Littlebigplanet 2-användare sex månader att skapa den Final Fantasy VII-remake fansen drömt om i åratal.

#square-enix, #final-fantasy-vii, #littlebigplanet-2


Medlem
Spela igenom Final Fantasy VII i Littlebigplanet 2

Finns sjukt mycket roliga banor att spela igenom på LBP2. Om man har en PS3 och inte har LittleBigPlanet 2, då har man missat något!

Medlem

Väldigt bra gjort.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Jag har inte spelat LBP och har inte någon vidare lust att göra det efter detta heller. FF Vii är ett av mina favospel men om detta gör det rättvisa heller inte vet jag inte eftersom jag som sagt inte spelat LBP men i mina ögon ser det mest WTF? ut.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Är mest imponerad av musiken, resten hade jag ärligt talat kunnat göra mycket bättre själv känner jag, hade jag inte haft Custom Firmware så hade jag nog gett mig på det direkt.

Medlem

Men vem sjutton bryr sig om ifall du/ni kunde gjort det bättre? Nu valde denna snubben att göra det och jag gillar det. Speciellt musiken som någon redan skrev!

Medlem

Jag menar att jag inte är imponerad då det ser förjävligt ut, jag försökte inte skryta, men A+ for effort i guess.

Inaktiv
Medlem

LBP är ju rätt kul, men det här såg bara långsamt och tråkigt ut. Plus att introt var sjukt segt. Men plus till musiken som sagt

six
Medlem

Verkar mer intressant än squares så kallade re release.

Medlem

Men noooooooooog om FF7 NU!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

har aldrig spelat lbp eller 2an, Musiken är att dö för så bra gamla goda minnen, dock så såg direkt inte gameplay ut att vara något jag skulle gilla bara för att dialog och musik fanns där,, vart är active time battles =D

Medlem

Sjukt kul att se detta, mycket kärlek!
Jag har bara LBP 1 och har knappt kört det något.. Fick det gratis då Sony söp bort mitt visa kort LOL.
Har alltid varit mer tilltalad av 2an dock..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Preed:

Men noooooooooog om FF7 NU!

Varför då? Det är ju underbart!

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Preed:

Men noooooooooog om FF7 NU!

Varför då? Det är ju underbart!

Ja men det var det med min första flickvän också men jag ringer inte 3 gånger om dagen och skickar presenter och makaronteckningar längre nu 10 år senare. Känns lite deprimerande att folk står och trampar i FF7 fortfarande. Hitta nytt godis. Dessutom visste jag att det fanns (minst) en FF7 map till LBP utan att ha kollat eller läst om det tidigare. Då börjar det bli lite tråkigt att både göra mapsen och rapportera om dom


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Preed:

Men noooooooooog om FF7 NU!

Varför då? Det är ju underbart!

Ja men det var det med min första flickvän också men jag ringer inte 3 gånger om dagen och skickar presenter och makaronteckningar längre nu 10 år senare. Känns lite deprimerande att folk står och trampar i FF7 fortfarande. Hitta nytt godis. Dessutom visste jag att det fanns (minst) en FF7 map till LBP utan att ha kollat eller läst om det tidigare. Då börjar det bli lite tråkigt att både göra mapsen och rapportera om dom

Gav du makarontekningar till din flickvän vid 12 år ålder? Hoppas de var guldsprejade iaf!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Preed:

Men noooooooooog om FF7 NU!

Varför då? Det är ju underbart!

Ja men det var det med min första flickvän också men jag ringer inte 3 gånger om dagen och skickar presenter och makaronteckningar längre nu 10 år senare. Känns lite deprimerande att folk står och trampar i FF7 fortfarande. Hitta nytt godis. Dessutom visste jag att det fanns (minst) en FF7 map till LBP utan att ha kollat eller läst om det tidigare. Då börjar det bli lite tråkigt att både göra mapsen och rapportera om dom

Hade Square inte fullständigt kapsejsat FF-serien efter sjuan så hade folk nog varit mer benägna att låta den delen vila i frid.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av Preed:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Preed:

Men noooooooooog om FF7 NU!

Varför då? Det är ju underbart!

Ja men det var det med min första flickvän också men jag ringer inte 3 gånger om dagen och skickar presenter och makaronteckningar längre nu 10 år senare. Känns lite deprimerande att folk står och trampar i FF7 fortfarande. Hitta nytt godis. Dessutom visste jag att det fanns (minst) en FF7 map till LBP utan att ha kollat eller läst om det tidigare. Då börjar det bli lite tråkigt att både göra mapsen och rapportera om dom

Hade Square inte fullständigt kapsejsat FF-serien efter sjuan så hade folk nog varit mer benägna att låta den delen vila i frid.

?? 9an är briljant!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

9an var iofs okej, speciellt om man jämför med del 8, 10 och 13, men inte tillräckligt för att sopa undan resten.

1
Skriv svar