Nattlig släppfest för Mists of Pandaria

Robot
Nattlig släppfest för Mists of Pandaria

En spelbutik i Stockholm håller i den enda storkaliga, officiella releasefesten för nästa World of Warcraft-expansion. Den 24 september är det dags.

#world-of-warcraft, #world-of-warcraft-mists-of-pandaria


Medlem
Nattlig släppfest för Mists of Pandaria

Pax för Gamon-kostym

Medlem
Medlem

Är inte speciellt hypad över MoP men kommer ge det en chans då jag alltid har funnit WoW ett värdigt MMO spel.

Spelet har en extrem mängd content och det finns alltid något att göra ^^

Det tråkiga med WoW är att det är en lite ojämn match mot andra MMOs.
Som exempel: GW2 är ett väldigt bra spel med ganska mycket innehåll men när man väl kommer till 80 så minskar innehållet man kan göra till grinda och PvP (Och utforska) vilket nästan alla MMOs har (Crafting ser jag inte riktigt som end-game content då det riktar sig till alla lvlar medans SPvPn har enskilda lvlar) och jämfört med WoW så ligger de i rejält underläge.

Får hoppas att Blizzard lyckas med denna expansion då det har börjat gå neråt på sista tiden.

Medlem

Släppfest känns bara inte lika coolt som release party :\

Medlem

Var på nattsläppen (inte webhallen dock då jag inte bor i närheten) för Orginalet och för The Burning Crusade, dom andra har jag köpt direkt på Battle.net för att kunna preloada och spela direkt, blir nog samma här med

Medlem

Inte ett dugg taggad, känns som en komedi alltihop. Men kanske blev för bortskämd med TBC och WOTLK när det gäller spelets grova sida. Nåväl, väntar nog en eller två veckor innan köp. Har inte direkt bråttom

Medlem

Jag ska nog gå dit och köpa Guild wars 2, bara för att

Testpilot

Gillar att de fixar till så lyxiga släppfester/releasepartyn , synd nog bor man på tok för långt bort för att kunna kolla på spektaklet.

Var sjukt taggad inför MOP förut men nu är man inte alls så peppad , kommer ju skaffa det o spela sen men hoppar nog över de första månadernas hysteri.

Medlem

Kommer ha fullt upp och förmodligen mer skoj med Bordelands 2 som släpps om en vecka

Testpilot
Skrivet av Alko:

Kommer ha fullt upp och förmodligen mer skoj med Bordelands 2 som släpps om en vecka

Jag är lite kluven till borderlands 2 , tror du man kan spela det utan att kört 1an? , är det ren FPS pang pang eller finns det lite rollspel i det hela eftersom man bygger olika klasser o sånt?

Sjukt dåligt insatt i borderlands !

Medlem
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av Alko:

Kommer ha fullt upp och förmodligen mer skoj med Bordelands 2 som släpps om en vecka

Jag är lite kluven till borderlands 2 , tror du man kan spela det utan att kört 1an? , är det ren FPS pang pang eller finns det lite rollspel i det hela eftersom man bygger olika klasser o sånt?

Sjukt dåligt insatt i borderlands !

Jag har faktiskt fått testa Borderlands 2 och enligt mig så kan du börja spela 2an utan att spela 1an först...
Det är ju baserat på ett rollspel, man göra sina quests, men det är en väldigt öppen värld, om du vill gå och skjuta dig fram genom spelet, så kan du göra det samtidigt som du kan questa... (tar en aning längre tid att bara skjuta dig igenom ett spel, även om du MÅSTE ta vissa quests för att komma vidare)
Jag älskar Borderlands 1 och jag kommer att älska Borderlands 2 också, läste precis recensionen på IGN

http://www.ign.com/articles/2012/09/14/borderlands-2-review

9.0 på IGN säger enligt mig rätt mycket, det är en bra recension också!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Släppfest känns bara inte lika coolt som release party :\

Håller med, låter mer som ett fisdisco :/

http://www.youtube.com/watch?v=cMdMbHFrRMI


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Gaara:

Jag ska nog gå dit och köpa Guild wars 2, bara för att

coolt


signatur

IDKFA

Medlem

Borderlands 2, 3 dagar innan MoP hoppas man hinner med

Testpilot
Skrivet av Alko:

Jag har faktiskt fått testa Borderlands 2 och enligt mig så kan du börja spela 2an utan att spela 1an först...
Det är ju baserat på ett rollspel, man göra sina quests, men det är en väldigt öppen värld, om du vill gå och skjuta dig fram genom spelet, så kan du göra det samtidigt som du kan questa... (tar en aning längre tid att bara skjuta dig igenom ett spel, även om du MÅSTE ta vissa quests för att komma vidare)
Jag älskar Borderlands 1 och jag kommer att älska Borderlands 2 också, läste precis recensionen på IGN

http://www.ign.com/articles/2012/09/14/borderlands-2-review

9.0 på IGN säger enligt mig rätt mycket, det är en bra recension också!

Arghhhh! damn you! så många spel , så lite tid! ok blir ett givet köp men får hålla fingret i styr tills jag spelat klart lite andra spel innan

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Släppfest känns bara inte lika coolt som release party :\

Ingenting låter lika coolt när Svenskar ska envisas med att översätta saker som inte behövs översättas

Swenglish <3

Medlem

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Gaara:

Jag ska nog gå dit och köpa Guild wars 2, bara för att

Coolingen där. Tror inte dom behöver dina pengar ändå, dom skrattar nog hela vägen till banken medans du slängt en 500 hundring på att försöka vara rolig.

Medlem
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av Gaara:

Jag ska nog gå dit och köpa Guild wars 2, bara för att

Coolingen där. Tror inte dom behöver dina pengar ändå, dom skrattar nog hela vägen till banken medans du slängt en 500 hundring på att försöka vara rolig.

Jag tyckte han var lite lustig faktiskt Det hade varit humor att gå ditt på releasen bara för att köpa något helt annat ju


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av Gaara:

Jag ska nog gå dit och köpa Guild wars 2, bara för att

Coolingen där. Tror inte dom behöver dina pengar ändå, dom skrattar nog hela vägen till banken medans du slängt en 500 hundring på att försöka vara rolig.

Ptja nu va det ju inte så att jag slänger 500spänn i sjön bara för att vara rolig. Har gått och funderat på att skaffa GW2 ett tag nu då det har fått bra recensioner överallt. Så tyckte det passade bra då jag precis får nya pengar till 25:e så varför inte?:D

FM-guru
F.d. Sisyr

KUNG FU PANDA

Medlem

Hämtar min CE på Webhallen i GBG, som också har nattöppet

1
Skriv svar