Besök odött London-torn i Zombie U

Robot
Besök odött London-torn i Zombie U

En ny helrutten film har tagit sig ut på internet i samband med Nintendos uppvisningstjohej för Wii U. Det ser rätt mörkt ut för London.

#ubisoft, #zombiu, #nintendo


Medlem
Besök odött London-torn i Zombie U

Tycker den här konsollen ser helt jävla retarded ut hehe :P. Men man kan inte anklaga nintendo för att vara fantasilösa.

Hoppas den kommer stå på game/gamestop så man kan testa den lite. Kommer inte köpa den innan jag fått testa iaf, allt för skeptisk...


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Ser roligt ut nån som vet vad en Wii U kommer att kosta ?

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Ser roligt ut nån som vet vad en Wii U kommer att kosta ?

Troligen runt 2500kr för billiga och runt 3000kr för den dyrare varianten. Tror dock inga officiella siffor för priser för sverige/europa har släppts.

Medlem

Jag är ganska skeptisk till Wii U. Vi får se hur spelutbudet blir till den i längden

Medlem

Jag tycker mest att man blev förvirrad och inte visste om man skulle kolla på TV-apparaten eller handkontrollen men det är kanske poängen? Det var tillräckligt ansträngande under tre minuter, undrar då hur slut man är i huvudet efter att ha spelat hela spelet, å andra sidan är det kanske inte lika förvirrande när man sitter och faktiskt spelar själv.

Medlem

Tycker iden med två skärmar verkar rolig, men kontrollen ser lite otymplig ut.

Medlem
Skrivet av Dajnamajt:

Tycker den här konsollen ser helt jävla retarded ut hehe :P. Men man kan inte anklaga nintendo för att vara fantasilösa.

Hoppas den kommer stå på game/gamestop så man kan testa den lite. Kommer inte köpa den innan jag fått testa iaf, allt för skeptisk...

Lugnt!
Runda kanter och platt med touchscreen = en stämning från Apple som ett brev på posten.

Det kommer bli annan form på den.

Medlem

Verkar som att Wii U kommer få en hel del "vuxnare" spel, vilket är bra.

1
Skriv svar