The Mighty Quest For Epic Loot

Robot
The Mighty Quest For Epic Loot

Trots, eller kanske tack vare, ett klyschmättat namn så kanske Ubisoft Montreal lyckas att smälta samman de två beroendeframkallande spelmekanikerna tower defense och dungeon crawl.

#the-mighty-quests-for-epic-loot, #diablo, #dungeon-keeper, #dungeon-maker-hunting-ground, #what-did-i-do-to-deserve-this-my-lord


Medlem
The Mighty Quest For Epic Loot

Roligaste trailern på länge.

Haha, epic video


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan nog bli riktigt kul

Medlem

Klockren trailer

Medlem

Haha underbar trailer!


signatur

"eyuup"

Medlem

Gameplay (Alpha)

Medlem

Mycket bra intro!
Smart, rolig och satte poängen.

Medlem

Riktigt bra trailer

Medlem

Hahah Den var då riktigt rolig!

Medlem

Ubisoft spel, nej tack.

Medlem

Såg ju verkligen intressant ut, kul upplägg!

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Ubisoft spel, nej tack.

Tyvärr håller jag faktiskt med lite men det här är nog det första spelet från dem på länge som faktiskt ser intressant ut. Själv avvaktar jag nog och ser hur det blir både med spelet och eventuellt DRM.

Trailern är ju hur bra som helst och gameplay ser intressant ut även om jag inte tycker själva basbyggandet såg så kul ut.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:
Skrivet av Sviskon:

Ubisoft spel, nej tack.

Tyvärr håller jag faktiskt med lite men det här är nog det första spelet från dem på länge som faktiskt ser intressant ut. Själv avvaktar jag nog och ser hur det blir både med spelet och eventuellt DRM.

Trailern är ju hur bra som helst och gameplay ser intressant ut även om jag inte tycker själva basbyggandet såg så kul ut.

Spelet må se ok ut, kan vara kul.. men det är i ren princip jag inte tänker lägga en spänn på det, pga hur Ubisoft har betett sig de senaste åren ska de inte ha ett skit.
Om det visar sig vara ett bra spel, tar jag på mig piratkläderna och skriker Arrrgh!, punkt.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Spelet må se ok ut, kan vara kul.. men det är i ren princip jag inte tänker lägga en spänn på det, pga hur Ubisoft har betett sig de senaste åren ska de inte ha ett skit.
Om det visar sig vara ett bra spel, tar jag på mig piratkläderna och skriker Arrrgh!, punkt.

Jag tänkte mig att de kunde få några av mina surt förvärvade slantar om det visar sig att jag tycker spelet är bra och att de gjort resten rätt med för en gångs skull.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Parzec:
Skrivet av Sviskon:

Ubisoft spel, nej tack.

Tyvärr håller jag faktiskt med lite men det här är nog det första spelet från dem på länge som faktiskt ser intressant ut. Själv avvaktar jag nog och ser hur det blir både med spelet och eventuellt DRM.

Trailern är ju hur bra som helst och gameplay ser intressant ut även om jag inte tycker själva basbyggandet såg så kul ut.

Spelet må se ok ut, kan vara kul.. men det är i ren princip jag inte tänker lägga en spänn på det, pga hur Ubisoft har betett sig de senaste åren ska de inte ha ett skit.
Om det visar sig vara ett bra spel, tar jag på mig piratkläderna och skriker Arrrgh!, punkt.

Det roliga med hela din kommentar är att du inte verkar förstå meningen "...Ubisoft Montreals] första free-to-play-titel... " eller ens brydde dig om att läsa första stycket innan du började hata,

Personligen tycker jag faktiskt att det verkar vara en rätt rolig titel för en gång skull från UBI.

Medlem

Haha nice trailer. Ser helt okay ut faktiskt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Hehe den här skall jag hålla ett öga på.

Medlem
Skrivet av Hapl0:
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Parzec:
Skrivet av Sviskon:

Ubisoft spel, nej tack.

Tyvärr håller jag faktiskt med lite men det här är nog det första spelet från dem på länge som faktiskt ser intressant ut. Själv avvaktar jag nog och ser hur det blir både med spelet och eventuellt DRM.

Trailern är ju hur bra som helst och gameplay ser intressant ut även om jag inte tycker själva basbyggandet såg så kul ut.

Spelet må se ok ut, kan vara kul.. men det är i ren princip jag inte tänker lägga en spänn på det, pga hur Ubisoft har betett sig de senaste åren ska de inte ha ett skit.
Om det visar sig vara ett bra spel, tar jag på mig piratkläderna och skriker Arrrgh!, punkt.

Det roliga med hela din kommentar är att du inte verkar förstå meningen "...Ubisoft Montreals] första free-to-play-titel... " eller ens brydde dig om att läsa första stycket innan du började hata,

Personligen tycker jag faktiskt att det verkar vara en rätt rolig titel för en gång skull från UBI.

jag kom till...
Utgivare: Ubisoft Entertainment
Utvecklare: Ubisoft Montreal

Det är allt jag behöver veta.
Om inte annat så sponsrar jag dem inte genom att vara en användare av Uplay, eller vad skiten heter.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Ubisoft spel, nej tack.

Otroligt trångsynt sätt att se på spel.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av Ascendancy:
Skrivet av Sviskon:

Ubisoft spel, nej tack.

Otroligt trångsynt sätt att se på spel.

Ptja.. Ubisoft har ett trångsynt sätt att hantera pirat-situationen, som bara straffar ärligt folk. Så varför inte?
Det är pga sånna som dig de kan hålla på som dom gör.

Medlem
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Ascendancy:
Skrivet av Sviskon:

Ubisoft spel, nej tack.

Otroligt trångsynt sätt att se på spel.

Ptja.. Ubisoft har ett trångsynt sätt att hantera pirat-situationen, som bara straffar ärligt folk. Så varför inte?
Det är pga sånna som dig de kan hålla på som dom gör.

Yes yes, jag är en väldigt dålig människa och du är en som förstår allt...bla bla...


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Tog inte lång tid förrän intresset sjönk till 0 (Ubisoft)
Men läser lite endå kommer ner till free-to-play, jaha ummehumme nä..

Medlem

Där höjdes Ubisoft ett rejält snäpp i mina ögon.

Medlem

Hehe det DÄR är en bra trailer :).

1
Skriv svar