PS3-versionen av CS: GO frånvarande – återigen

Medlem

jag tycker cs i allmänhet funkar bäst på pc men det är synd att inte konsollfolket i europa har fått tatt del av spelet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Undrar om CS GO har sålt så bra på Xbox ?
Dom gånger man hoppar in och lirar så brukar det vara hälften riktiga spelare och resten bottar i dom matcher man lirat.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv
Skrivet av Tummen:

Undrar om CS GO har sålt så bra på Xbox ?
Dom gånger man hoppar in och lirar så brukar det vara hälften riktiga spelare och resten bottar i dom matcher man lirat.

Lika på PC också.. många servrar som innehåller botar med spelare. Det är fler som spelar 1.6 och Source just nu.

Inaktiv
Skrivet av Bolthorn:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Banditen:
Skrivet av wolfshade:

CS:Go är dock ganska dåligt på konsol, så detta är ingen större förlust. Ser inte hur någon skulle välja detta framför PC-versionen?

Tycker inte alls det är så dåligt på PS3an,, det handlar om inlärning,, lägg 1-2 veckors spelande på det så du kommer in i kontrollen. Inte är det så himla dåligt då.
Har inte spelat en sekund på MW3 sedan jag fick CS:GO,, inte för att jag är någon expert, men spelet ger snabbt blodad tand men det som saknas är svenska spelare så man kan prata mer i miccen.

Hur kan du spela ett spel som inte ens nått ut hit till europa?För om jag förstått det rätt går det att lira i usa men här finns det inte ännu.

man kan göra ett amerikanskt konto och köpa det genom den vägen.. dock måste man köpa gamecards då våra kreditkort inte funkar i deras store.

jaha då hänger jag med, ingen stor koll gällande sånt där

Medlem
Skrivet av Tummen:

Undrar om CS GO har sålt så bra på Xbox ?
Dom gånger man hoppar in och lirar så brukar det vara hälften riktiga spelare och resten bottar i dom matcher man lirat.

Skrivet av showerguy:
Skrivet av Tummen:

Undrar om CS GO har sålt så bra på Xbox ?
Dom gånger man hoppar in och lirar så brukar det vara hälften riktiga spelare och resten bottar i dom matcher man lirat.

Lika på PC också.. många servrar som innehåller botar med spelare. Det är fler som spelar 1.6 och Source just nu.

Det är därför man lirar community servers på PC.. Vet dock inte om det finns på konsol.

Vad jag vet så fungerar inte ens ladder systemet än..

Medlem
Skrivet av euwenbsdfb:

ONLINE STORE :
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

SERIÖST FZ!

kan ni ta bort denna användare... vet inte hur många gånger jag har anmält denna "person"!

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av euwenbsdfb:

Spam snip

SERIÖST FZ!

kan ni ta bort denna användare... vet inte hur många gånger jag har anmält denna "person"!

Är du medveten om att oavsett hur många av dessa spambottar de tar bort, så kommer det att genereras fler, ända tills FZ fixar så att det inte är så lätt att registrera sig

Inaktiv

Kan bottarna stoppas om FZ inför ett sånt där regeistrerings system där man måste tyda svajiga bokstäver och siffror som det ofta görs på andra registreringar man gör.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv

Sony har problem. Det är flera spel som blivit försenade (CS:Go), fungerat som något hunden skitit ut (Mass Effect 3) och med DLC som blivit inställda (Skyrim). Lägg därtill att XBOX360 versionerna oftast sett bättre ut. Det enda undantaget av de riktigt stora titlarna på senare tid är BF3 som fungerar riktigt bra och som dessutom faktiskt är marginellt snyggare än på XBOX360. Det är lite beklämmande för en PS3 ägare att det förhåller sig så. Det bådar inte heller gott inför framtiden med nya Xboxen runt hörnet och WIIU i farstun.

12
Skriv svar