Tim Schafer vill berätta fler Psychonauts-historier

Robot
Tim Schafer vill berätta fler Psychonauts-historier

Double Fine diskuterar ofta en uppföljare till Psychonauts och de är medvetna om att det skulle kräva stora resurser för att göra en sådan rättvisa.

#double-fine-productions, #psychonauts


Medlem
Tim Schafer vill berätta fler Psychonauts-historier

JA!!!! Psychonauts är ett av mina favorit spel, helskönt spel.
Gör en kickstarter av det, jag är supporter redan nu isf.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

hur gick det med notch support?

Medlem

Det finns så väldigt många bra och fina ord jag skulle kunna använda mig utav för att beskriva vad jag känner inför en potentiell Psychonauts uppföljare. Men istället säger jag bara -

GIEF

Medlem

Nerdgasm! Psychonauts 2...Take my money!

Underbart om de skulle göra en uppföljare.

Medlem

Skulle köpa utan tvekan hoppas bara att vi slipper en ny Meat-circus

Medlem

Usch, meat-circus. Värsta biten i hela spelet

Medlem

Ja tack. Har väntat sedan jag spelade färdigt det första spelet.

Medlem

Psychonauts 2 vore trevligt. Önskar även att dom släppte Psychonauts HD på PSN till PS3.

Medlem

Spelade faktiskt Psychonauts för första gången för några veckor sedan efter ett Steam-köp. Klockrent spel Hoppas tvåan kommer.

Medlem

Jag älskar Psychonauts, inte klarat hela spelet än men det är så fantastiskt bra! Älskar när man får springa runt i Lungfishopolis, så jävla kul!

Medlem

Som sagt så skulle det ta hela studion och år, så kickstarter är ju tyvärr helt ur frågan. dom 3 miljoner dollarna dom drog ihop förra gången räckte ju typ till ett 5 manna team som jobbar på spelet under ett år.

Medlem

Jag hoppas Double FIne går tillbaka till stora spel, det är roligare. Gillade Brutal Legend mer än Psychonauts dock. Roligast av allt skulle det vara med ett stort nytt IP bara. Men anythings fine.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hoppas också att Psychonauts 2 kommer... Och jag hoppas att FZ lyckas göra sig av med alla dessa j*vla spam-bottar

1
Skriv svar