Fräsig agentrulle från LEGO City: Undercover

Robot
Fräsig agentrulle från LEGO City: Undercover

Wii U-titeln släpps klossigt nog samtidigt som konsolen. Missa inte den senaste trailern.

#travellers-tales, #lego-city-undercover


Medlem
Fräsig agentrulle från LEGO City: Undercover

Ser lovande ut

Medlem

Det här var ytterst oväntat, det såg riktigt bra ut för att vara ett legospel.

Medlem

Ett GTA-liknande spel i Legovärlden? Ja tack!

Medlem

Legohumor, tröttnar aldrig på den!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Detta och ZombieU är väl de enda WiiU exklusiva spelen som verkar bra.

Synd bara att de inte kommer till PC... Är tveksam till om jag kommer att köpa en ny konsol för de här två spelen...

Medlem

Vore trevligt om detta kom till PC ^^
Hade kanske köpt det då men har inget Wii så jag får väl hoppas på att det blir ett bra spel för er andra

Medlem
Skrivet av spelaren123:

Detta och ZombieU är väl de enda WiiU exklusiva spelen som verkar bra.

Synd bara att de inte kommer till PC... Är tveksam till om jag kommer att köpa en ny konsol för de här två spelen...

Så du tror att det bara kommer dessa 2 exklusivt till wii U? Själv misstänker jag att det kommer släppas betydligt fler spel till denna.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

haha gillar Dirty Harry och Arnold skämten


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av spelaren123:

Detta och ZombieU är väl de enda WiiU exklusiva spelen som verkar bra.

Synd bara att de inte kommer till PC... Är tveksam till om jag kommer att köpa en ny konsol för de här två spelen...

Så du tror att det bara kommer dessa 2 exklusivt till wii U? Själv misstänker jag att det kommer släppas betydligt fler spel till denna.

Än så länge är de här exklusivarna på väg:

Pikmin 3
Wii U Zelda
New Super Mario Bros Mii
ZombiU
Rayman Legends
LEGO City Undercover
Bayonetta 2

Men som sagt så är det bara två av dem som intresserar mig just nu.

Fast som du sa, så kommer det troligtvis några mer exklusiva spel till konsolen i framtiden som är intressanta.

Kanske dessa:

ZombiU 2
LEGO City Undercover 2

/spelaren123

Medlem

Ser rätt kul ut faktiskt

skulle vatt till 360/ps3 och ha coop


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Verkar faktiskt riktigt bra Bara jag som skrattade när byxorna åkte ner? ^^

Medlem
Skrivet av spelaren123:

Detta och ZombieU är väl de enda WiiU exklusiva spelen som verkar bra.

Synd bara att de inte kommer till PC... Är tveksam till om jag kommer att köpa en ny konsol för de här två spelen...

...då hade de iofs inte varit WiiU exklusiva längre


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Okej, detta vill jag verkligen spela, väcker en massa känslor och intryck, alla positiva


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag skulle säga nåt om att det räcker med lego nu men trailern var skitkul

Jag antar att det enda sätt vi någonsin kommer få se humor i Army of Two igen är om det görs en Lego Army of Two. Säg till mig när det händer isåfall.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Såg riktigt kul ut, synd att de bara kommer till Wii U :/

Medlem

Dirty Harry:

I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: "Do I feel lucky?" Well, do ya, punk?!

Inaktiv

1:08.

Vinnie Jones???

1
Skriv svar