Rykte: Zombie-kampanj i Black Ops 2

Robot
Rykte: Zombie-kampanj i Black Ops 2

Eller blir de levande döda rentav en del av singleplayer-kampanjen?

#call-of-duty-black-ops-2-2


Medlem
Rykte: Zombie-kampanj i Black Ops 2

Sant eller inte så tycker jag att Treyarch har visat en hög ambitionsnivå samt en vilja att förnya, eller rättare sagt, fräscha upp CoD-serien. Kommer bli intressant att höra vad recensionerna har att säga i november

Medlem

Lägg ner med Black ops nu.. Gör nytt eller gör annat.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Jag ser sjukt mycket fram emot zombie-läget i Black ops 2!

Bekräftade rykten vad jag vet om:
*Dom bytt till multiplayer-motorn som ska stödja upp till 8 spelare co-op samt många mer zombies åt gången.
*Det kommer komma nya gamemodes samt att dom behåller det klassiska, survival.
*Större banor med mer att göra.

Rykten som ej är bekräftad men som är trovärdiga:
*Separat singleplayer kampanj för zombiemode.
*4v4 spellägen med zombies involverad.

Hur som haver så kommer det bli awesome!


signatur

I want to play a game.

Skrivet av SkullJoke:

Lägg ner med Black ops nu.. Gör nytt eller gör annat.

Snälla. Vi behöver inga sådana kommentarer. Jag tycker du ska följa ditt eget råd.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

zombie kampanjen lät ju faktiskt hyffsat intressant grattis cod äntligen något nytt ^^

Inaktiv

Tror att spelet kommer bli bra!

Medlem

Blir faktiskt lite taggad på cod igen när jag hör det

Medlem
Inaktiv
Skrivet av SkullJoke:

Lägg ner med Black ops nu.. Gör nytt eller gör annat.

Eller låter du bli att läsa, så slipper du ödsla onödiga kommentarer. Sätt dig och spela det du tycker om, ingen har varken bett dig eller tvingat spela black ops 2 när det väl kommer.

Blir ju nyfiken på det där. Och även om bilden är ett montage så kanske det inte vore en så dum idé. Jag skulle spela det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ser hellre ett Black Ops vs Plants.

Edit: Jag antar att han som gav mig minus inte förstod att zombien i montaget är från Zombies Vs Plants.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Inget emot att zombies hänger med i kampanjläget, blir lite variation ä att bara blåsa huvudet av vanliga gubbar. Sedan så visst det ska utspelas i framtiden så why not? Hur som helst skulle jag köpa spelet, eftersom jg tycker call of duty är trevligt, dock gillade jag inte kampanjen i först black ops, hoppas detta verkligen blir bättre. blev dock bara lite tveksam till multiplayerläget av det man fick läsa om poäng till alla saker.

Edit: Till du som tryckte ogilla, vad var felet i det jag skrev? Eller är du bara en sån här lite omogen unge som bara står och tycker ogilla knappar är roliga?

Medlem
Skrivet av qun0:

Inget emot att zombies hänger med i kampanjläget, blir lite variation ä att bara blåsa huvudet av vanliga gubbar. Sedan så visst det ska utspelas i framtiden så why not?

Du menar att i framtiden har vi zombies? hehe asso, jag ÄLSKAR zombie mode i CoD spelen - men jag ser helst att de återgår till de jag personligen tyckte bäst om: Klassiska ww2 strider utan överdrivna enheter.
Jag tycker att de frångår det som jag personligen gillade med CoD numera när de lämnar allt vad realistiska/existerande vapen osv bakom sig ..

...men som alla andra hjärndöda människor köper jag väl denna också. Har ju trotts allt alla CoD som getts ut till pc på original..dubbla faktiskt eftersom jag köper till sambon också.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Halmstråna är få och far apart. Men Treyarch håvar efter dom ändå... Gotta love the spirit.

Medlem

Kan dom inte göra en Alien-Kampanj i stället? Eller varför inte en Mumie/skelett kampanj där man svärmas utav en massa riktigt gamla döingar ^^

Kanske man till och med kan införskaffa detta

Medlem

zombie finns snart i varenda spel släpp. Kul för de som gillar det men det börjar bli mycket av det nu!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Måste säga att det låter intressant. World at war var sista CoD jag köpte. Kanske blops2 ändrar på det. Hmm. De försöker iaf

Medlem
Skrivet av Typhor:

Sant eller inte så tycker jag att Treyarch har visat en hög ambitionsnivå samt en vilja att förnya, eller rättare sagt, fräscha upp CoD-serien. Kommer bli intressant att höra vad recensionerna har att säga i november

För min del så är Infinity Ward ute ur ligan. Men Treyarch visar lite jävlar anama, så blir nog ett köp för mig

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Lägg ner med Black ops nu.. Gör nytt eller gör annat.

Det är det de gör. De gör ett ny slags kampanj. Om det inte är något nytt för CoD-serien så vet du inte definition av "nytt". Eller blir jag trollad?

Medlem

Luktar mjölk, ni som sätter tummen ner eller börjar att argumentera imot....

Medlem

Spelare som gillar CoD serien kommer säkert gilla detta spel också, då det fortfarande är samma koncept.

Medlem

Jag håller mig mest troligen till BF3 och ARMA2 men kanske blir att spela lite black ops2 någon gång

Medlem

Zombie läget blir troligtvis den ända anledningen till varför jag skaffar spelet. Så tycker att det är smart av dom att satsa lite på det.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av qun0:

Inget emot att zombies hänger med i kampanjläget, blir lite variation ä att bara blåsa huvudet av vanliga gubbar. Sedan så visst det ska utspelas i framtiden så why not?

Du menar att i framtiden har vi zombies? hehe asso, jag ÄLSKAR zombie mode i CoD spelen - men jag ser helst att de återgår till de jag personligen tyckte bäst om: Klassiska ww2 strider utan överdrivna enheter.
Jag tycker att de frångår det som jag personligen gillade med CoD numera när de lämnar allt vad realistiska/existerande vapen osv bakom sig ..

...men som alla andra hjärndöda människor köper jag väl denna också. Har ju trotts allt alla CoD som getts ut till pc på original..dubbla faktiskt eftersom jag köper till sambon också.

nja kanske inte vi har i framtiden men många spel som handlar om framtid brukar ju zombies till slut ploppa fram i, ta bara red faction 2 där kom dom fram till slut.

1
Skriv svar