Vapenuppvisning från Hitman: Absolution

Robot
Vapenuppvisning från Hitman: Absolution

Gevär, kaffekoppar och svärd som tillfogar fiender mängder med skada. Aj, aj, aj, säger de unisont.

#hitman-absolution


Medlem
Vapenuppvisning från Hitman: Absolution

Ser onekligen intressant ut även om grafiken kanske kan te sig något daterad?

Hoppas att de inte gjort det för enkelt nu så att man bara kan gå in och mörsa ner allt utan finess. Då tappar det sin charm.

Blir att invänta helt klart!

Medlem
Skrivet av feistin:

Ser onekligen intressant ut även om grafiken kanske kan te sig något daterad?

Hoppas att de inte gjort det för enkelt nu så att man bara kan gå in och mörsa ner allt utan finess. Då tappar det sin charm.

Blir att invänta helt klart!

Ja, precis. ibland såg det ut som att det var lite för mycket öpen action.

Såg även konstigt ut (i ett nytt spel) att ladda utan att han plockar bort magasinet...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Jag tyckte animationerna såg lite roliga ut, men, detta spel kommer nog vara det bästa som Io kläckt ur sig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Är ju själv inte så mycket för det onödiga dödandet, så smyga och planera kommer vara min följetong.

Men kan någon förklara hur man dödar med Vaskrensaren


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Rörelserna blir så stela i konsolversionen.... kändes nästan som Wolfenstein.... hoppas PC versionen blir bättre en detta :/

Skrivet av Traveller in time:

Är ju själv inte så mycket för det onödiga dödandet, så smyga och planera kommer vara min följetong.

Men kan någon förklara hur man dödar med Vaskrensaren

Man kör upp den i valfritt... hål (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

dö av eventuella infektioner från vaskrensare.
Hell of a way to go....

Medlem

Läckert! Kul att se att det finns dom som minns varför dom blev stora och håller sig till det dom e bra på.

Medlem

LOL

Någon som såg ninjasvärdet i slutet?

Medlem

Nu blev jag sugen på att damma av föregångarna igen
Strypsnara fram!

GOTY?

Håller med om att animationerna ser lite stela ut + att en del saknas när han tex plockar upp "vapen"..synd


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har påpekas rätt mycket på deras forum. Speciellt animationerna. När han skjuter så finns det knappt någon rekyl eller känsla. Verkar inte riktigt som dom bryr sig om det. Och tydligen ska man kunna stoppa ner Sniper gevär och andra stora gevär direkt ner i fickan. Annars verkar stealth aspekten i detta spel väldigt tilltalande. Eftersom man själv får välja hur man ska spela det så kan det nog bara bli win.

Medlem

Jag vet inte om det är bra att jag tycker det ser awesome ut att slakta folk, men det gör jag iallafall!

Medlem
Skrivet av nils45:

Har påpekas rätt mycket på deras forum. Speciellt animationerna. När han skjuter så finns det knappt någon rekyl eller känsla. Verkar inte riktigt som dom bryr sig om det. Och tydligen ska man kunna stoppa ner Sniper gevär och andra stora gevär direkt ner i fickan. Annars verkar stealth aspekten i detta spel väldigt tilltalande. Eftersom man själv får välja hur man ska spela det så kan det nog bara bli win.

Det låter märkligt det med snipers, för så har det aldrig varit i dom tidigare spelen..

Medlem
Skrivet av feistin:

Ser onekligen intressant ut även om grafiken kanske kan te sig något daterad?

Hoppas att de inte gjort det för enkelt nu så att man bara kan gå in och mörsa ner allt utan finess. Då tappar det sin charm.

Blir att invänta helt klart!

Det som är så bra, när man tröttnat på att försöka klara ett uppdrag för sjuttielfte gången så kan man ta en paus och skjuta ALLT med sina hardballers!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar